Комплексне страхування від нещасного випадку працівників пожежно-рятувальних підрозділів

Действующие условия страхового продукта
Архив документов (для договоров страхования, заключенных в предыдущие периоды)
+

Об’єкт страхування

Життя, здоров’я та працездатність працівників пожежно-рятувальних підрозділів

+

Страхові ризики

Нещасний випадок: • Смерть під час гасіння пожежі або ліквідації аварії, якщо це було службове завдання. • Інвалідність через травму, отриману під час гасіння пожежі або аварії на роботі. • Тимчасова непрацездатність через нещасний випадок під час виконання службових обов'язків. Хвороба: • Смерть через гостру хворобу, що виникла під час ліквідації пожежі або аварії на роботі. • Інвалідність через хворобу, яка з'явилася під час виконання службових завдань. • Тимчасова непрацездатність через хворобу, отриману під час гасіння пожежі або ліквідації аварії. До нещасних випадків входять травми, опіки, обмороження, отруєння, наслідки потрапляння стороннього тіла, а також такі події, як утоплення, ураження блискавкою або електричним струмом, укуси тварин чи отруйних комах, змій, і навіть протиправні дії інших осіб. До нещасних випадків не належать хвороби, зокрема раптові або професійні захворювання. До гострих захворювань відносять: • Гострі інтоксикації, що виникають через вплив хімічних речовин; • Перегрів і тепловий удар; • Алергічні реакції, такі як набряк Квінке або анафілактичний шок; • Ураження від лазерного або ультрафіолетового випромінювання; • Гострі інфекційні та паразитарні захворювання, пов'язані з професійними ризиками (туберкульоз, сибірська виразка, кліщовий енцефаліт тощо).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми страховим продуктом не визначені. Для кожної застрахованої особи встановлюється окрема страхова сума. Страхова сума є агрегатною (після здійснення страхової виплати страхова сума зменшується на суму здійсненої страхової виплати).

+

Територія дії договору страхування

Україна (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, території АР Крим та м. Севастополь, тимчасово окупованих населених пунктів та територій ведення бойових дій).

+

Строк дії договору страхування

Строк дії договору страхування від 1 дня до 1 року

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу становить від 0,001% до 50,0% від розміру страхової суми Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від погодженого сторонами розміру страхової суми).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Франшиза страховим продуктом не передбачена.

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з дати, наступної за датою надходження страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати початку строку дії договору страхування (за згодою сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування для кожної Застрахованої особи або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування

Об'єктом страхування не можуть бути життя, здоров'я та працездатність осіб, якщо: • Їм менше 18 або більше 70 років на дату укладання договору. • Вони визнані недієздатними за законом, перебувають на обстеженні в МСЕК, на стаціонарному лікуванні, або стоять на обліку в наркологічних чи психоневрологічних диспансерах. • Хворіють на СНІД, ВІЛ, мають інвалідність, психічну чи онкологічну хворобу. • Є військовослужбовцями, учасниками правоохоронних органів або інших силових формувань, які беруть участь у військових чи бойових операціях, або працюють у державних установах, що займаються гасінням пожеж та ліквідацією аварій. Також об'єктом страхування не можуть бути непрямі збитки та моральна шкода.

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

До страхових випадків не відносяться події внаслідок: • Протиправні дії або спроби таких дій з боку застрахованої особи. • Стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також прийом ліків без рецепта або за неправильним призначенням, якщо це не сталося через дії третіх осіб. • Самогубство або спроба самогубства, якщо це не було спричинене протиправними діями третіх осіб. • Намірене нанесення собі тілесних ушкоджень. • Самолікування або медичне втручання без медичного призначення або не кваліфікованими особами. • Керування транспортним засобом без відповідного посвідчення водія, або у стані сп'яніння, а також передача керування особі без посвідчення або у стані сп'яніння. • Груба необережність, яка призвела до нещасного випадку. • Діяльність, що не відповідає умовам договору страхування. Страхові випадки не покриваються, якщо: • На момент нещасного випадку або захворювання Застрахована особа була визнана недієздатною, перебувала на стаціонарному лікуванні або обліку в диспансерах, хворіла на СНІД чи ВІЛ, мала інвалідність, психічну або онкологічну хворобу, і не повідомила про це Страховика. • Встановлено, що інвалідність або смерть Застрахованої особи частково спричинені захворюваннями або станами, які не пов’язані з нещасним випадком або гострим захворюванням і були наявні до події. Винятки із страхових випадків: • Захворювання: У тому числі раптові захворювання (крім гострих професійних захворювань) та хронічні професійні захворювання. • Визнання безвісно відсутньою або померлою: Визнання застрахованої особи безвісно відсутньою або оголошення померлою. Підстави для відмови у страховій виплаті: • Умисне кримінальне правопорушення: Вчинення умисного кримінального правопорушення або навмисні дії застрахованої особи, її спадкоємців, спрямовані на настання страхового випадку. • Неправдива інформація: Подання неправдивих відомостей під час укладення договору страхування або настання страхового випадку. • Несвоєчасне повідомлення: Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків за договором страхування. • Перешкоди для страхового розслідування: Створення перешкод для страховика в встановленні факту, причин та/або обставин настання страхового випадку та/або розміру заподіяної шкоди. • Неповідомлення важливих обставин: Неповідомлення при укладанні договору про обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або свідоме надання неправдивих відомостей про такі обставини. • Зміна обставин: Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику. • Відмова від обстеження: Відмова застрахованої особи від обстеження для оцінки фактичного стану здоров’я або перешкоджання страховикові в отриманні результатів обстеження. • Ненадання документів: Ненадання документів та інформації, що підтверджують факт, причини та обставини страхового випадку і розмір заподіяної шкоди (у т.ч. відомостей, що є лікарською таємницею). • Територія страхування: Настання події за межами території страхування. • Дія договору: Настання події до набрання чинності договором страхування або в період, за який не сплачено страховий платіж. • Відсутність причинно-наслідкового зв’язку: Заподіяння шкоди, що не має прямого причинно-наслідкового зв’язку з нещасним випадком. • Винятки зі страхових випадків: Заподіяння шкоди внаслідок події, яка не відповідає визначенню страхового випадку, або подія входить до переліку винятків. • Законодавчі підстави: Інші підстави, встановлені законодавством.

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

Ліміти відповідальності страховим продуктом не встановлені.

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Умови здійснення страхових виплат: 1) Для отримання страхової виплати потерпілий подає страховику заяву про страхове відшкодування та документи, передбачені договором страхування. 2) Протягом 10 робочих днів з моменту отримання заяви про страхове відшкодування та документів, передбачених договором страхування, ми приймаємо рішення про страхову виплату та протягом 10 робочих днів сплачуємо страхове відшкодування 3) Страхова виплата здійснюється застрахованій особі або її спадкоємцям згідно з умовами договору. Порядок розрахунку та розмір страхової виплати: • Смерть застрахованої особи: виплачується 100% страхової суми. • Стійка втрата працездатності: o І група інвалідності – 100% страхової суми. o II група інвалідності – 75% страхової суми. o III група інвалідності – 50% страхової суми. • Тимчасова втрата працездатності: 0,2% страхової суми за кожен день, але не більше 50% страхової суми. Додаткові умови: • Виплата розраховується після врахування всіх попередніх виплат по тому ж випадку. • Загальна сума виплат не може перевищувати страхову суму. • Виплата здійснюється незалежно від інших соціальних або страховок. • Після виплати, дія договору триває, але страхова сума зменшується на суму виплати. • Якщо виплати досягають 100% страхової суми, договір закінчується без повернення частини премії.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

Можливі наслідки для споживача у разі невиконання обов'язків за договором страхування: Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування це може бути підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, в тому числі: - Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством - настання події у період, за який не сплачений страховий платіж Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування щодо своєчасної та повної сплати чергової частини страхової премії, це є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Страховий поліс можна придбати окремо від інших страхових продуктів.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки та акційні пропозиції не передбачені.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.