Питання та відповіді

Часті запитання

1

Чи приймають посольства Шенгенської зони, США, Канади, Великобританії договір страхування Страхової компанії «Арсенал Страхування»?

Всі посольства, консульства, візові центри, які знаходяться на території України, беруть договору страхування СК «Арсенал Страхування».

2

У клієнта змінився закордонний паспорт, чи можна змінити дані в страховому договорі?

Клієнт може звернутися в офіс Страхової компанії «Арсенал Страхування», де йому зроблять заміну даних, або ж направити заявку на електронну адресу [email protected], вказавши при цьому свої дані та адресу доставки поліса.

3

Де представлені регіональні підрозділи Страхової компанії «Арсенал Страхування»?

4

Що таке електронний поліс?

Електронний страховий поліс - це документ в електронному вигляді, що підтверджує Договір страхування. Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», роздрукований електронний поліс має таку ж силу, що і оригінал.

5

Хто може виступати Страхувальником?

Страхувальником виступає особа, яка досягла 18-річчя.

6

Чи приймає Страхова компанія на страхування дітей до 1 року і дорослих старше 75 років?

Страхова компанія «Арсенал страхування» приймає на страхування осіб у віці від 1 до 75 років.

7

Максимальний термін дії договору страхування?

Договір страхування може бути укладений максимально періодом на 1 рік.

8

Які дії клієнта при настанні страхового випадку за кордоном?

Якщо ви перебуваєте в будь-якій країні світу, крім Туреччини і/або Єгипту – вас обслуговує Сервісна компанія Ensuria Assistance

Основні способи звернення до контакт-центру Ensuria Assistance:

+380 44 39 000 10 — Україна
+1 929 480 9559 — міжнародна лінія
https://t.me/ensuriabot — Telegram бот
https://www.messenger.com/t/ensuria — Facebook Messenger
viber://pa?chatURI=ensuria — Viber бот
[email protected] — електронна пошта

 

Якщо ви перебуваєте в Туреччині і/або Єгипті – вас обслуговує Сервісна компанія Remed Assistance.

Туреччина:

Тел: +90 242 310 28 31 – для дзвінків

Тел: +41 78 856 07 42 – Whats App,

Viber, Telegram, IMO: +90 (531) 250 45 96

Електронна пошта: [email protected] / [email protected]

 

Єгипет:

Тел: +2 022 413 73 04 – для дзвінків

Тел: +2 0102 354 38 38; +2 0106 636 34 44 – для WhatsApp, Viber, telegram

Електронна пошта: [email protected]

9

Що робити, якщо настав нещасний випадок?

При настанні Нещасного випадку, в якому Застрахований травмований і потребує медичної допомоги, необхідно звернутися в Асистуючу компанію для подальшої організації йому медичної допомоги. У разі якщо дана травма призвела надалі до присвоєння інвалідності Застрахованої особи, необхідно заявити про подію в Страхову компанію протягом 30 календарних днів після встановлення даного факту, з метою отримання додаткової страхової виплати згідно умов договору страхування.

10

Які документи необхідно надати Страховій компанії для відшкодування медичних витрат?

При самостійної оплати медичних витрат, пов'язаних зі страховою подією за кордоном, збережіть і в подальшому надайте в Страхову компанію всі необхідні документи, що підтверджують факт, обставини та час настання страхової події:

• Копія паспорта громадянина України;
• Копія закордонного паспорта громадянина України;
• Копія ІПН;
• Страховий поліс;
• Медичні та фіскальні (розрахунково-касові документи / банківські квитанції) документи з медичного закладу із зазначенням даних пацієнта, діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, детальними даними про надані медичні послуги і призначених медикаментах;
• Рецепт на придбання медикаментів;

Консультацію з підготовки документів для отримання страхового відшкодування пов'язані з медичними витратами можна отримати надіславши запит на [email protected] або зателефонувавши за номером телефону (044) 545 75 00

11

Як отримати страхове відшкодування?

Після повернення на територію України, для отримання страхового відшкодування, необхідно звернутися в страхову компанію і написати заяву протягом 14 календарних днів.
До даної заяви необхідно додати оригінали та копії необхідних документів, що підтверджують факт настання страхового випадку.

Перелік необхідних документів зазначено в розділі «Документи, які подаються для виплати страхового відшкодування» (завантажити)

12

З якою Асистуючою компанією працює Страхова компанія «Арсенал Страхування»?

Страхова компанія «Арсенал Страхування» працює з міжнародними сервісними компаніями-партнерами, які обслуговують клієнтів в залежності від країни відвідування.

Якщо ви перебуваєте в будь-якій країні світу, крім Туреччини і/або Єгипту – вас обслуговує Сервісна компанія Ensuria Assistance

Якщо ви перебуваєте в Туреччині і/або Єгипті – вас обслуговує Сервісна компанія Remed Assistance.

13

Що робити, якщо немає можливості зв'язатися з Асистуючої-компанією?

Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією, Ви можете самостійно звернутися до найближчого медичного закладу, але при цьому пред'явити страховий поліс. Надалі Вам необхідно зв'язатися і проінформувати Асистуючу компанію в найкоротші терміни (до 48 годин).

14

Чи може Страхова компанія «Арсенал Страхування» надати пам'ятку чеською мовою, згідно вимог Чеського посольства?

Страхова компанія «Арсенал Страхування» може надати пам'ятку чеською мовою.

15

Чи може клієнт отримати договір страхування з мокрою підписом і печаткою?

Договір страхування можуть відправити кур'єрською службою, поштою, або ж клієнт може звернутися в будь-який зручний для нього відділення Страхової компанії «Арсенал Страхування» для переоформлення поліса.

16

Що робити, якщо клієнт втратив договір страхування?

Клієнт може звернутися в офіс Страхової компанії «Арсенал Страхування», де йому нададуть дублікат, або ж направити заявку на електронну адресу [email protected], вказавши при цьому свої дані та адресу доставки поліса.

17

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати постійного місця роботи Страхувальника

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;

2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;

3. Копія наказу про звільнення з роботи із зазначенням причин звільнення завірена роботодавцем;

4. Копія договору страхування;

5. Копія всіх сторінок трудової книжки;

6. Довідка з фонду зайнятості про реєстрацію Страхувальника як безробітного;

7. Копія рішення про ліквідацію юридичної особи (роботодавця) або копію постанови суду про ліквідацію юридичної особи (роботодавця) у разі примусової ліквідації (для випадків втрати роботи в результаті ліквідації підприємства).

18

Перелік документів при настанні страхового випадку – При втраті телефону

1. Заява;

2. Копія паспорта, ІПН;

3. Копія Договору страхування;

4. Довідка з поліції, що підтверджує факт втрати телефону (при втраті / крадіжці такого);

5. Копії чека / гарантійного талона, підтверджуюча наявність такого майна у минулому.

19

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати ключів

1. Заява;

2. Копія паспорта, ІПН;

3. Копія Договору страхування;

4. Копії чеків, квитанцій на новопридбані замки, ключі, а також чеки на проведення робіт з їх заміни;

20

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати документів

1. Заява;
2. Копія паспорта, ІПН;
3. Копія Договору страхування;
4. Копії чеків, квитанцій, про сплату держ. мит при відновленні документів (паспорт, техпаспорт, посвідчення водія);
5. Довідка з поліції / МРЕО для підтвердження втрати документів;

21

Що робити при настанні страхової події з нерухомістю

  • застосуйте всі можливі заходи задля зменшення збитку, порятунку і збереження застрахованого майна, щоб запобігти можливому подальшому його пошкодженню;
  • негайно зверніться у відповідні компетентні органи або екстрені служби:
  • у разі пожежі − до рятувальників і пожежних по телефону 101;
  • у разі вибуху побутового газу − в газову аварійну службу за телефоном 104;
  • для виклику швидкої допомоги − за телефоном 103;
  • у разі затоплення − в житлово-експлуатаційні організації (ЖЕК, кооператив, ОСББ, керуючу компанію), спеціальні аварійні служби для виклику аварійної бригади;
  • у разі протиправних дій третіх осіб (крадіжка, грабіж, розбій) − до органів внутрішніх справ (поліцію) за телефоном 102;
  • у разі наїзду транспортних засобів − в органи поліції;
  • невідкладно повідомте на гарячу лінію за телефоном 0 800 60 44 53 − ми проконсультуємо вас про подальші дії, і, не пізніше 3-х робочих днів з того моменту, як вам стало відомо про подію, з'явіться в найближчий офіс страхової компанії для того, щоб написати письмову заяву про подію;
  • Збережіть постраждале майно в незмінному вигляді, якщо це не призведе до збільшення збитків, до прибуття на місце події нашого представника.

Перелік необхідних документів:

  • договір (поліс) страхування майна;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: свідоцтво платника податків);
  • свідоцтво про право власності на майно (правовстановлюючі документи, право користування);
  • довідка компетентних органів за фактом пошкоджень.
22

Що робити при настанні страхового випадку − ДТП, в якому ви не винні

• обов'язково викличте співробітників ДАІ, або складіть Європротокол − складається без присутності співробітників поліції, при обов'язковому виконанні всіх умов: 1. Наявність у обох водіїв автомобілів діючих полісів ОСЦВ; 2. Відсутність розбіжностей у водіїв ТЗ стосовно обставин ДТП; 3. Відсутність ознак алкогольного та наркотичного сп'яніння; 4. Відсутність травмованих (загиблих). Подія, оформлена за допомогою Європротоколу покриває збиток у розмірі не більше 50 000 грн. Тільки після оформлення Європротоколу водії мають право залишити місце ДТП. Рекомендується зробити фотографії на місці ДТП. Інструкція щодо заповнення Європротоколу http://www.mtsbu.kiev.ua/files/Evroprotokol_booklet.pdf)): • пройдіть мед. огляд на наявність ознак алкогольного або наркотичного сп'яніння у разі необхідності або на вимогу співробітників поліції; • дізнайтеся, в якій страховій компанії застрахована відповідальність водія автомобіля, з чиєї вини сталася ДТП або дізнайтеся тут (https://cbd.mtibu.kiev.ua/MTSBU_Pages/Tree.aspx?autoauth=true). Вам потрібно якомога швидше звернутися в СК винної сторони для подачі письмової заяви на виплату страхового відшкодування, надати необхідні документи. − Закон України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власніків наземних транспортних засобів» − Що таке Європротокол (http://www.mtsbu.kiev.ua/ru/for_consumers/europrotocol/96560/)

23

Що робити при настанні страхового випадку за кордоном

Автомобіль на ходу

  • якщо законодавство країни перебування дозволяє пересування на ТЗ з наявними пошкодженнями, то, бажано, відремонтувати автомобіль після повернення на територію України, але, за бажанням, ви можете частково або повністю відновити ТЗ за кордоном, при цьому компенсація «трудовитрат» буде проведена СК « Арсенал Страхування» за розцінками, що діють у цей момент на території України.

Якщо ви вирішили відновлювати автомобіль в Україні

  • повернувшись на територію України, протягом двох робочих днів з 09:00 до 18:00 необхідно звернутися в офіс врегулювання збитків СК для узгодження огляду пошкоджень застрахованого автомобіля та порядку надання необхідних документів;
  • до огляду автомобіля співробітником СК не проводити ремонтних робіт.

Для оформлення виплати вам необхідно буде надати в СК наступні документи:

  • договір страхування;
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (техпаспорт);
  • водійське посвідчення;
  • паспорт громадянина України, закордонний паспорт, код ІПН;
  • оригінали документів компетентних органів (у разі звернення);
  • для юр.особи + шляховий лист / наказ про прийняття на роботу / закріпленні ТЗ або довіреність.

Якщо ваш автомобіль вимагає часткового або повного ремонту за кордоном:

А) зробіть фото (фотоапарат, мобільний телефон та інший пристрій) пошкодженого транспортного засобу згідно інструкції:

  • 4 фото загального плану − виконуються по діагоналі ТЗ (кожне фото охоплює 2 сторони ТЗ), при цьому має бути видно реєстраційний номер ТЗ і загальний вид ушкоджень;
  • 1 фото − показники одометра (пробіг);
  • 1 фото − номер кузова (рами) (VIN код);
  • фото пошкоджень із охопленням кількох з'єднаних деталей;
  • детальні фото − фото окремих пошкоджень ТЗ з близької відстані.

В) зверніться на найближчу СТО. Після ремонту отримаєте оригінали документів, що підтверджують вартість і факт виконання ремонтних робіт. Такими документами можуть бути: акт виконаних робіт, акт-замовлення ..., чек, інвойс, квитанція ...

Зверніть увагу! Сума відшкодування за проведений ремонт автомобіля за кордоном проводитиметься згідно з наданими документами СТО за винятком «трудовитрат» (ремонтних робіт), які відшкодовуються згідно з розцінками, що діють на території України.

С) зробіть фото замінених деталей.

Якщо ваш автомобіль не може пересуватися своїм ходом:

  • евакуацію ТЗ до місця ремонту вам слід організовувати самостійно, але після надання оригіналів підтверджуючих документів, витрати з транспортування будуть компенсовані СК «Арсенал Страхування» в межах ліміту, зазначеного в Договорі страхування (1% від страхової суми). Підтверджуючими документами можуть бути: акт виконаних робіт + чек, квитанція... Також обов'язково має бути наданий документ, що підтверджує право служби евакуації надавати послуги з транспортування ТЗ (свідоцтво про вид діяльності або його аналог);
  • якщо є можливість провести частковий ремонт для забезпечення подальшого пересування ТЗ, і законодавство країни перебування дозволяє пересування на ТЗ з неусуненими ушкодженнями, то Ви можете провести такий ремонт ТЗ за кордоном, і після повернення в Україну звернутися протягом двох робочих днів в офіс СК (активне посилання) для узгодження часу та місця огляду пошкоджень ТЗ;

Вам необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО:

А) зробити фото (фотоапарат, мобільний телефон або інший пристрій) пошкодженого транспортного засобу згідно інструкції:

    • 4 фото загального плану − виконуються по діагоналі ТЗ (кожне фото охоплює 2 сторони ТЗ), при цьому повинно бути видно реєстраційний номер ТЗ і загальний вид ушкоджень;
    • 1 фото − показники одометра (пробіг);
    • 1 фото − номер кузова (рами) (VIN код);
    • фото пошкоджень із захопленням кількох з'єднаних деталей;
    • детальні фото − фото окремих пошкоджень ТЗ з близької відстані.

В) звернутися на СТО. Після ремонту отримаєте оригінали документів, що підтверджують вартість і факт виконання ремонтних робіт. Такими документами можуть бути: акт виконаних робіт, акт-замовлення ..., чек, інвойс, квитанція...

Зверніть увагу! Сума відшкодування за проведений ремонт автомобіля за кордоном, проводитиметься згідно з наданими документами СТО за винятком «трудовитрат» (робіт), які відшкодовуються згідно з розцінками, що діють на території України.

С) зробити, по можливості, фото замінених деталей.

  • повернувшись на територію України, протягом двох робочих днів з 09:00 до 18:00 зверніться в офіс СК для узгодження огляду пошкоджень застрахованого автомобіля та / або автомобіля після ремонту і порядку надання необхідних документів;

Для оформлення виплати вам необхідно буде підписати заяву про подію з ознаками страхової, надавши такий перелік документів:

  • договір страхування;
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • вод. посвідчення;
  • паспорт громадянина, закордонний паспорт, ІПН;
  • оригінали документів компетентних органів (у разі звернення);
  • для юр.особи + шляховий лист / наказ про прийняття на роботу / закріпленні ТЗ або довіреність.
24

Що робити при настанні страхового випадку − ДТП

  • у разі наявності двох і більше учасників ДТП обов'язково викликати співробітників поліції;
  • пройти мед. огляд у разі необхідності або на вимогу співробітників поліції;
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати озвучений список документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • зберігати обстановку на місці події до приїзду компетентних органів, аварійного комісара (якщо обставини будуть змінюватися − відобразити на фото або відео), по можливості зберегти видимі сліди руху ТЗ;
  • місцем зберігання повинна бути територія, що охороняється (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ;
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • договір страхування КАСКО, поліс ОСЦВ;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТЗ за водієм або довіреність);
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • водійське посвідчення водія, керуючого ТЗ у момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);
  • довідку поліції про ДТП (первинна довідка) − у довідці повинно бути зазначено підрозділ, адреса, посада і ПІБ співробітника компетентних органів, штамп / друк;
  • оформлений Європротокол (у разі якщо ДТП оформлено за допомогою Європротоколу);
  • у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п.
25

Що робити при настанні страхового випадку − Стихійні лиха

  • обов'язково викликати співробітників поліції, МНС;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати перелік документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • місцем зберігання повинна бути територія, що охороняється (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ);
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • Договір страхування КАСКО, поліс ОСАГО;
  • Паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийом на роботу, наказ про закріплення ТЗ за водієм або довіреність);
  • Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (техпаспорт);
  • Довідку компетентних органів за фактом пошкоджень.
26

Що робити при настанні страхового випадку − Падіння предметів

  • обов'язково викликати співробітників поліції;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати озвучений список документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • місцем зберігання повинна бути територія, що охороняється (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ;
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • договір страхування КАСКО, поліс ОСЦВ;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • довідку компетентних органів за фактом пошкоджень.
27

Що робити при настанні страхового випадку − Пожежа

  • залежно від обставин загоряння викликати компетентні органи і отримати довідку про фіксацію події:
  • загоряння внаслідок ДТП → МНС + поліції → акт про пожежу, первинна довідка поліції;
  • підпал, вибух → МНС + РВВС → акт про пожежу, довідка про фіксацію події;
  • загоряння внаслідок удару блискавки → МНС → акт про пожежу;
  • перехід вогню з інших об'єктів → МНС → акт про пожежу;
  • самозаймання, загоряння внаслідок вибуху (загоряння) перевезеного вантажу, куріння в салоні, порушення правил експлуатації ТЗ; експлуатація несправного ТЗ ... → МНС → акт про пожежу;
  • за наявності свідків події отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати перелік документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії.

Перелік необхідних документів:

  • договір страхування КАСКО;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • водійське посвідчення водія, керуючого ТЗ у момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);
  • документи компетентних органів: акт про пожежу, первинна довідка (при ДТП), довідка про фіксацію пригоди (при підпалі, вибуху);
  • у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п..
28

Що робити при настанні страхового випадку − Викрадення

  • негайно повідомити про незаконне заволодіння транспортним засобом в поліцію (написати заяву про незаконне заволодіння транспортним засобом), а також витребувати у співробітників поліції талон-повідомлення про реєстрацію заявленого злочину в журналі реєстрації заяв про злочин (видається заявнику в день надходження заяви до правоохоронних органів) ;
  • негайно, не пізніше 3-х робочих днів, подати письмову заяву про страхову подію найближчий офіс і надати список документів.

Перелік необхідних документів:

  • документи, що засвідчують особу страхувальника (паспорт, у разі відсутності паспорта − довідку про його втрату);
  • ідентифікаційний код;
  • оригінал договору страхування;
  • талон-повідомлення про реєстрацію заявленого злочину в журналі реєстрації заяв про злочин (видається заявнику в день надходження заяви до правоохоронних органів);
  • довідка правоохоронних органів (витяг з ЕРДР) про незаконне заволодіння ТЗ (обов'язково має бути зазначено прізвище, ім'я та по батькові власника (розпорядника) транспортного засобу, державний номер, номери агрегатів, місце і час викрадення);
  • оригінал свідоцтва про реєстрацію ТЗ, повний комплект ключів від застрахованого транспортного засобу з брелоками від сигналізації та ключами від «Mul-T-Lock» (або довідка про їх вилучення співробітниками поліції).
29

Що робити при настанні страхового випадку − ПДТЛ

  • обов'язково викликати співробітників поліції;
  • зберігати обстановку на місці події до приїзду компетентних органів, аварійного комісара (якщо обставини будуть змінюватися − відобразити на фото або відео), по можливості зберегти видимі сліди руху ТЗ;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс; страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати озвучений список документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • місцем зберігання повинна бути охоронювана територія (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ;
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • договір страхування КАСКО, поліс ОСЦВ;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • водійське посвідчення водія, який керував ТЗ в момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);
  • довідку МВС про звернення власника ТЗ за фактом ПДТЛ;
30

Перелік документів у разі смерті Страхувальника

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;
2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;
3. Копія свідоцтва про смерть (завіреного нотаріально);
4. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин) або інших органів, що були причетні до розслідування обставин смерті;
5. Копія договору страхування.
6. Копія довідок (виписок) про причину смерті від медичного закладу.

31

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі присвоєнні інвалідності

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;

2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;

3. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин);

4. Копія договору страхування.

5. Копія довідок (виписок) від медичного закладу.

6. Довідка МСЕК про присвоєння групи інвалідності.

32

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі травми або захворювання

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;

2. Копія паспорта та (1,2 стор. та прописка) і ІПН Страхувальника;

3. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин);

4. Копія договору страхування.

5. Копія виписки з медичної карти стаціонарного хворого, завірена підписом і печаткою медичної установи.

6. Результати досліджень, лікарських призначень, довідок, які підтверджують отримання тієї чи іншої травми або захворювання, зазначеного в умовах Договору страхування.

33

Що робити при настанні страхового випадку − відповідальність перед третіми особами

  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію, якщо випадок стався з вини Страхувальника в результаті експлуатації застрахованого майна;
  • невідкладно звернутися в компетентні органи (МНС, ЖЕК, ОСББ);
  • повідомити постраждалій стороні адресу і телефон Страхової компанії;
  • надати документи в Страхову компанію.

Перелік необхідних документів:

  • копія договору страхування;
  • претензії від постраждалої сторони;
  • копія чека на придбання страховки;
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • документи компетентних органів (за обставинами випадку);
  • заява про страхову подію.
34

Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження техніки (Договір страхування «Подовжена гарантія»)

  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію;
  • протягом 10 днів звернутися в офіційний сервісний центр за актом про те, що ці пошкодження є гарантійним випадком, але не підлягають безоплатному ремонту по гарантії у зв'язку із закінченням терміну гарантії;
  • надати документи в страхову компанію;
  • в разі необхідності надати техніку в сервісний центр, рекомендований Страховою компанією для детальної діагностики та визначення розміру шкоди;
  • не ремонтувати пошкоджену техніку до моменту огляду техніки представником Страхової компанії або дозволу Страхової компанії на ремонт.

Перелік необхідних документів:

  • копія договору страхування;
  • копія гарантійного талона (гарантія від виробника на техніку);
  • копія чека на придбання техніки;
  • копія чека на придбання страховки;
  • копія паспорту та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • оригінал Акту з офіційного сервісного центру про негарантійну поломку (підтвердження сервісним центром, що випадок негарантійний);
  • документи компетентних органів (за обставинами випадку);
  • заява про страхову подію.
35

Що робити при настанні страхового випадку − повне знищення або крадіжка техніки

  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію;
  • невідкладно звернутися в компетентні органи (МНС, Поліція);
  • надати документи в страхову компанію.

Перелік необхідних документів:

  • копія договору страхування;
  • копія гарантійного талона (гарантія від виробника на техніку);
  • копія чека на придбання техніки;
  • копія чека на придбання страховки
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • документи компетентних органів;
  • заява про страхову подію.
36

Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження техніки

  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію;
  • невідкладно звернутися в компетентні органи (в разі ПОЖЕЖІ в МНС, у разі затоплення внаслідок розриву труби − в ЖЕК або ОСББ, протиправні дії третіх осіб − в Поліцію);
  • протягом 10 днів звернутися в офіційний сервісний центр за актом про те, що ці пошкодження не є гарантійним випадком і не підлягають безоплатного ремонту за гарантійним обслуговуванням;
  • надати документи в Страхову компанію;
  • в разі необхідності надати техніку в сервісний центр, рекомендований Страховою компанією, для детальної діагностики та визначення розміру шкоди;
  • не ремонтувати пошкоджену техніку до моменту огляду техніки представником Страхової компанії, або дозволу Страхової компанії на ремонт.

Перелік необхідних документів:

  • Копія договору страхування;
  • копія гарантійного талона (гарантія від виробника на техніку);
  • копія чека на придбання техніки;
  • копія чека на придбання страховки;
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • оригінал Акту з офіційного сервісного центру про негарантійну поломку (підтвердження сервісним центром, що випадок негарантійний);
  • документи компетентних органів (за обставинами випадку)
  • заява про страхову подію.
37

Що робити при настанні страхової події за відповідальності перед третіми особами

  • застосуйте всі можливі заходи зі зменшення збитку, порятунку і збереження застрахованого майна, щоб запобігти його можливим подальшим пошкодження;
  • негайно зверніться у відповідні компетентні органи або екстрені служби:
  • у разі пожежі − до рятувальників і пожежних за телефоном 101;
  • у разі вибуху побутового газу − в газову аварійну службу за телефоном 104;
  • для виклику швидкої допомоги − за телефоном 103;
  • у разі затоплення − в житлово-експлуатаційні організації (ЖЕК, кооператив, ОСББ, керуючу компанію), спеціальні аварійні служби для виклику аварійної бригади;
  • невідкладно повідомте на гарячу лінію за телефоном 0 800 60 44 53 − ми проконсультуємо вас про подальші дії;
  • збережіть постраждале майно в незмінному вигляді, якщо це не призведе до збільшення збитків, до прибуття на місце події нашого представника;
  • повідомте постраждалим про те, що Ваша відповідальність застрахована і надайте їм номер телефону Страхової компанії, а також номер Договору.

Перелік необхідних документів:

  • договір (поліс) страхування майна;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: свідоцтво платника податків);
  • свідоцтво про право власності на майно (правовстановлюючі документи, право користування);
  • довідку компетентних органів за фактом пошкоджень;
  • претензія постраждалих (у разі необхідності рішення суду про визнання провини Страхувальника).
38

Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження елементів паливної системи від використання палива невідповідного типу

  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити Страхову компанію по телефону;
  • протягом 10 днів звернутися на СТО для отримання акту технічного огляду та рахунку на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень.

Перелік необхідних документів:

− заява про настання випадку;

− договір страхування;

− паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);

− свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);

− водійське посвідчення водія (тимчасове посвідчення у разі вилучення);

− у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п.;

− рахунок СТО на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень (придбання вкрадених запчастин);

− акт технічного огляду СТО із зазначенням причин виходу з ладу елементів паливної апаратури;

− чек з АЗС, що підтверджує придбання палива невідповідного типу.

39

Що робити при настанні страхового випадку − ДТП

  • в разі пошкодження ходової частини автомобіля при ДТП, яка сталася внаслідок потрапляння у вибоїну або відкритий комунікаційний люк, обов'язково викликати співробітників поліції на місце події;
  • пройти мед. огляд у разі необхідності або на вимогу співробітників поліції;
  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити Страхову компанію по телефону;
  • зберігати обстановку на місці події до приїзду компетентних органів (якщо обставини будуть змінюватися − відобразити на фото або відео), по можливості зберегти видимі сліди руху ТЗ;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • протягом 10 днів звернутися на СТО для отримання рахунку на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень.

Перелік необхідних документів:

− заява про настання випадку;

− договір страхування;

− паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);

− свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);

− водійське посвідчення водія, керуючого ТЗ у момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);

− довідку поліції про ДТП (первинна довідка) − у довідці має бути зазначено підрозділ, адреса, посада і ПІБ співробітника компетентних органів, штамп / друк;

− у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п.;

− рахунок СТО на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень.

40

Що покриває поліс Автоцивілки?

Договір обов`язкового страхування ОСЦВП (або, як його часто називають – «Автоцивілка») покриває відповідальність винуватця ДТП, за збиток, заподіяний третім особам.

41

Який розмір страхового відшкодування за полісом Автоцивілки?

Страхова сума за договором становить 160 000 грн. за збиток, нанесений майну та 320 000 грн., за збиток, нанесений життю і здоров’ю третіх осіб, та на одного потерпілого. У разі якщо загальний розмір шкоди за одним страховим випадком перевищує п’ятикратну страхову суму, відшкодування кожному потерпілому пропорційно зменшується.

42

Чим електронний поліс Автоцивілки відрізняється від паперового?

Електронний поліс імітується засобами сервісів центральної бази даних Моторного бюро(МТСБУ). Таким чином, перевірити договір на валідність можна одразу після оформлення.

43

Яку юридичну силу має електронний договір?

Електронний поліс ОСЦВП має юридичну силу, рівноцінну полісу, оформленому на паперовому бланку.

44

Як перевірити дію електронного поліса?

Існує три способи перевірки дії електронного ОСЦПВ:

1) на сайті Моторного бюро за посиланням https://policy-web.mtsbu.ua;

2) за QR – кодом на візуальній формі договору; 3) за телефоном гарячої лінії Моторного бюро 0800608800.

45

Що робити, якщо договір не надійшов на пошту?

Якщо протягом 2 хвилин після оплати, договір страхування не надійшов на e-mail, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0800604453 або у чат. Попередньо рекомендуємо перевірити папку з небажаними повідомленнями («Спам»).

46

Як додати поліс в «ДІЯ»?

Після оформлення та оплати договору він автоматично через деякий час зʼявиться у вас в ДІЇ. Зазвичай це відбувається впродовж доби.

47

Що робити, якщо поліс не відображається в «ДІЯ»?

Поліс не відображається в ДІЇ, якщо допущена помилка в державному номері авто або VIN. Звірте дані в полісі та у свідоцтві про реєстрацію авто та зверніться до нас в службу підтримки для виправлення.

48

Хто такий «пільговик» ?

Розмір страхового платежу за одним внутрішнім договором страхування зменшується на 50 відсотків, за умови, що страхувальником є громадянин України - учасник війни, особа з інвалідністю II групи, особа, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесена до I або II категорії, пенсіонер, а забезпечений транспортний засіб має робочий об'єм двигуна до 2500 сантиметрів кубічних включно та належить цьому громадянину на праві власності. Зазначена пільга надається за умови особистого керування таким транспортним засобом особою, яка належить до визначених у цьому пункті категорій громадян України, без мети надання платних послуг з перевезення пасажирів або вантажу.

49

Чи є обмеження по віку авто при страхуванні КАСКО?

Так. На страхування приймаються авто віком до 15 років *залежить від програми страхування

50

Чи можна оформити КАСКО в «розстрочку»?

Так, можна зробити розбивку страхового платежу поквартально. Винятком є кредитні авто.

51

Чи потрібно оглядати автомобіль при страхуванні КАСКО

При страхуванні авто за програмами All Risks та 50/50 проводиться огляд представником страхової компанії. При страхуванні авто за програмами Суперцивілка, Пряме врегулювання та Доступне КАСКО огляд авто не проводиться.

52

Чи можна оформити або продовжити дію договору страхування для подорожуючих перебуваючи за кордоном?

Ні. Договір можна оформити тільки до початку поїздки та до моменту перетину кордону з Україною.

53

Чи є обмеження по віку туристів?

Так. На страхування приймаються особи від 1 до 75 років.

54

Чи може бути укладений договір на необмежену кількість подорожей?

Так, Договір може бути укладений на необмежену кількість подорожей (MultiTravel) в продовж періоду страхування  60, 90, 182 або 365 днів

55

Чи покриваються стоматологічні послуги програмами страхування для подорожуючих?

Так, за умовами програм страхування «C», «G», «P» покривається невідкладна ургентна стоматологічна допомога в межах ліміту, який вказаний в відповідній програмі.

56

Як здійснюється виплата по медичному страхуванню?

Страхова виплата здійснюється Страховиком за витрати на медичні або інші послуги, які були надані Застрахованій особі під час її перебування за кордоном, у межах та на умовах, зазначених у Договорі та обраній Програмі страхування.

Страхова виплата може бути здійснена:

  1. медичному закладу за надані Застрахованій особі послуги;
  2. Застрахованій особі, яка самостійно здійснила оплату наданих послуг та/або придбала медикаменти за умови попереднього письмового  погодження зі Страховиком (в т.ч. попереднім погодженням з Страховиком через Сервісну компанію).
57

У які строки здійснюється страхова виплата?

Страховик приймає рішення про виплату або відмову у страховій виплаті шляхом складання Страхового акту протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту одержання від Страхувальника, Застрахованої особи або спадкоємців усіх необхідних для цього документів згідно умов Договору.

Якщо було прийнято рішення про страхову виплату, то виплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту складання страхового акту.

58

Що таке нещасний випадок?

Нещасними випадками вважаються: травми, термічні та хімічні опіки, відмороження, наслідки попадання стороннього тіла, токсична дія речовин немедичного призначення. До нещасних випадків відносяться також наступні події: утоплення, враження блискавкою або електричним струмом, укус тварин або отруйних комах, змій, протиправні дії третіх осіб (інших, ніж Застрахована особа). Захворювання, у тому числі раптові та професійні, не відносяться до нещасних випадків.

59

У які строки та в якій формі треба повідомити страхову компанію про настання нещасного випадку?

Необхідно протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту настання події письмово повідомити Страховика про подію шляхом надання Повідомлення про настання події, що може бути визнана страховим випадком, із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові Застрахованої особи, номеру Договору, причин та обставин нещасного випадку, його наслідків (якщо вони відомі).

Повідомлення може бути зроблено у наступній формі: особисто у письмовій формі Страхувальником (Застрахованою особою) або його представником за адресою Страховика; повідомлення електронною поштою з підтвердженням доставки електронного листа; надсилання листа з повідомленням або кур’єром на адресу офісу Страховика (датою повідомлення вважається дата відправлення листа, згідно поштового штемпеля).

60

Як розраховується розмір страхової виплати?

Страхова виплата здійснюється у таких розмірах:

1.При настанні смерті Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку - 100% страхової суми.

  1. При встановлення групи первинної інвалідності внаслідок нещасного випадку:

при встановленні інвалідності І групи –100% страхової суми;

при встановленні інвалідності II групи –75 % страхової суми;

при встановленні інвалідності III групи –50 % страхової суми;

при встановленні категорії “дитина з інвалідністю” або “дитина з інвалідністю підгрупи А” – 50% страхової суми.

  1. При настанні Травматичного ушкодження або розладу здоров’я Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку - у розмірі певного відсотку страхової суми, розмір якого визначається згідно з Таблицею № 1 “Травматичні ушкодження та/або функціональні розлади здоров’я” Додатку № 2 до Правил страхування.

Якщо Застрахована особа отримала декілька ушкоджень/розладів, розмір страхової виплати визначається шляхом підсумовування виплат за кожне ушкодження/розлад, але він не може перевищувати 50%  страхової суми, встановленої Договором для Застрахованої особи.

61

Хто можуть бути застраховані за програмами медичного страхування?

Застрахованими можуть бути колективи з кількістю співробітників від 10 осіб та члени їх родини (чоловік/дружина/діти/батьки)

62

Чи має страхова компанія власний Асистанс?

Так, Асистансом є - ТОВ "Арсенал Ассистанс"

63

Які є канали зв'язку з Асистансом?

З лікарями-координаторами можно зв’язатися по

тел: 0-800-60-44-54, 044-545-75-00, 050-332-50-37, 067-511-26-35;

viber: 050-950-10-99;

e-mail:[email protected]

у мобільному додатку

64

Чи можливо самостійно формувати програму медичного страхування?

Для кожного Клієнта ми завжди розробляємо індивідуальні програми страхування, які формуються виключно з урахуванням побажань Клієнта щодо включених опцій, цінового рівня медичних закладів, в яких будуть обслуговуватись Застраховані особи, особливостей медичної бази того регіону, де мешкають співробітники Страхувальника.

65

Які опції програми страхування є найбільш популярні?

Найбільш часто Клієнти включають до програми опції:

Невідкладну (швидку) допомогу;

Стаціонарне та амбулаторне лікування з медикаментозним забезпеченням;

Стоматологію;

Базову урологію /гінекологію;

Вакцинацію від грипу та вітамінізацію;

Профілактичний огляд;

Офісну аптечку

66

Чи можливо самостійно сплатити за медичні послуги та відшкодувати такі витрати?

Застрахована може самостійно сплатити вартість медичних послуг та/або медикаментів та для подальшого отримання страхової виплати необхідно написати заяву на отримання страхової виплати та подати в страхову компанію наступні документи:

* засвідчена Застрахованою особою фотокопія паспорту (1, 2 сторінки та сторінка з інформацією про реєстрацію);

* засвідчена Застрахованою особою фотокопія ідентифікаційного номеру;

* медичні документи належного зразку з обов’язковим зазначенням П.І.Б. Застрахованої особи, дати звернення за медичною допомогою, тривалості лікування, анамнезу (історії виникнення) захворювання, остаточного діагнозу, обсягу проведеного обстеження та лікування;

* оригінали фінансових документів, з докладним розшифруванням кошторису наданих послуг та медикаментів (фіскальні чеки, рахунки фактур, акти виконаних робіт завірені сторонами), оригінали касових та відповідних товарних чеків з медичних та аптечних закладів з зазначенням сплачених послуг чи назви медичних препаратів;

67

Від чого залежить вартість зеленої карти?

Вартість зеленої карти залежить від типу транспортного засобу, терміну перебування за кордоном (від 15 днів до 1 року), території дії (Європа чи СНД).

68

За скільки днів до поїздки можна купити поліс «Зелена карта»?

Поліс «Зелена карта» продається максимум за 30 днів до початку дії страховки (тобто, до дати передбачуваного виїзду за кордон), та перед самим виїздом.

69

Чи можна повернути гроші за поліс «Зелена карта», якщо поїздка відмінилась?

Якщо договір уже вступив у силу, гроші повернути неможливо. Однак це можливо, якщо договір ще не почав діяти - слід підготувати письмову заяву про відмову від полісу «Зелена карта» та надати її до страхової компанії.

70

В яких країнах діє зелена карта?

В програмі приймають участь 46 країн. Повний перелік країн вказаний на офіційному сайті МТСБУ Умовно країни поділені на дві зони: Європа та СНД (Азербайджан, Молдова).

71

Що робити, якщо строк зеленої карти закінчився раніше, ніж подорож?

Оформити новий поліс. Зелена карта електронна і одразу після оформлення потрапить в базу МТСБУ та у форматі PDF буде відправлена Вам на на e-mail (електронну пошту).

72

Як оформити зелену карту, якщо передбачено більше одного водія?

Дія зеленої карти розповсюджується на будь-якого водія, який керує транспортним засобом на законних підставах.

73

Яка різниця між паперовою та електронною зеленою картою?

Юридично – обидва варіанти мають однакову силу. Відмінність в тому, що електронний поліс Ви отримуєте на e-mail (електронну пошту), одразу після оформлення, а за паперовим – необхідно їхати до страхової або чекати доставку.

Не знайшли потрібної відповіді? Відвідайте наш  інформаційний центр.