Додаткова цивільна відповідальність (ДЦВ)

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Відповідальність за заподіяну шкоду особі або її майну Страхувальником або іншою особою, відповідальність якої застрахована, під час використання (експлуатації) наземного транспортного засобу, вказаного в договорі страхування (далі – Забезпечений ТЗ).

+

Страхові ризики

Якщо ДТП сталося з вашої вини, а ліміту Автоцивілки не вистачило – ми відшкодуємо потерпілому збитки відповідно до розміру придбаного полісу ДЦВ. Страхові ризики:  Відповідальність Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована) за шкоду, заподіяну Забезпеченим ТЗ життю та здоров'ю Потерпілих осіб.  Відповідальність Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована) за збитки, заподіяні Забезпеченим ТЗ майну Потерпілих осіб.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності), якщо мінімальний та максимальний розміри страхової суми визначені умовами страхового продукту

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми не визначені. Страхова сума та є агрегатною та зменшується після виплати страхового відшкодування. Страхові суми (ліміти відповідальності) встановлюються для кожного забезпеченого ТЗ (для кожного об’єкту страхування). Зачасту наші клієнти обирають додатковий ліміт від 50 до 1 млн грн.

+

Територія дії договору страхування

Україна (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, згідно з переліком, що визначений законодавством України, території АР Крим та м. Севастополь, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Мінімальний та максимальний розміри франшизи від 0,00 % до 50,00 % від страхової суми. Вид франшизи: безумовна (страхове відшкодування по кожному страховому випадку зменшується на розмір франшизи). Франшиза встановлюється за випадками заподіяння збитків майну Потерпілих осіб. За випадками заподіяння шкоди життю та здоров'ю Потерпілих осіб франшиза не встановлюється. Договором страхування за згодою сторін можуть бути передбачені різні розміри франшизи для різних об’єктів страхування.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу становить від 0,001% до 15% від розміру страхової суми. Страхова премія розраховується шляхом помноження страхової суми та страхового тарифу, визначеного за договором страхування для відповідного об’єкту страхування. Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від погодженого сторонами розміру страхової суми). Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції Страховика (за наявності), уключаючи терміни їх дії: Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Строк дії договору страхування

Від 1 дня до 1 року

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування починає діяти на наступний день після надходження платежу, або з моменту оплати, або з дати початку строку дії договору страхування.

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування за кожним об’єктом страхування або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування (за наявності)

- Спортивні змагання та спортивні/любительські автомобільні заходи. - Навчальна їзда. - Будь-які спеціальні програми випробувань транспортних засобів. - Використання ТЗ для військових потреб. Об’єктом страхування не може бути:  Відповідальність, яка виникає внаслідок використання повітряного судна (уключаючи відповідальність перевізника), передбачена класом страхування 11.  Відповідальність, яка виникає внаслідок використання водного судна (уключаючи відповідальність перевізника), передбачена класом страхування 12.  Відповідальність, передбачена класом страхування 13.  Судові витрати, передбачені класом страхування 17.  Відповідальність, яка виникає внаслідок використання залізничного транспорту.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

- Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяних збитків, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. - Настання події у період, за який не сплачений страховий платіж у розмірі та у строки, передбачені договором страхування, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. - Несплата Страхувальником чергової частини страхової премії у встановлений договором страхування строк (у разі сплати страхової премії частинами) є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності (на умовах, передбачених договором страхування).

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії

- Обрані Страхувальником умови Договору страхування: розмір страхової суми, перелік страхових ризиків, розмір франшизи, строк дії Договору страхування, умови сплати страхової премії; - Індивідуальні ознаки об’єкта страхування, необхідні для оцінки страхового ризику: тип транспортного засобу, рік випуску транспортного засобу, територія експлуатації транспортного засобу (населеного пункту місця реєстрації), особливі умови використання (експлуатації) транспортного засобу: надання транспортного засобу в оренду або інше платне використання, використання транспортного засобу в комерційних цілях (таксі/ маршрутне таксі), стажу керування Страхувальника/ осіб, допущених до керування транспортним засобом; - Інша інформація, що має істотне значення для оцінки страхового ризику: інформація щодо виданих довіреностей, що стосуються транспортного засобу, інформація про попереднє страхування та збитковість за попередній період страхування, інформація про інші чинні договори страхування щодо об’єкту страхування, інші обставини, повідомлені Страхувальником для оцінки ризику при укладанні Договору страхування; - Інформація щодо потреб та вимог Страхувальника у страхуванні згідно з Заявою на страхування, наданою Страхувальником; - Зміною обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику (визначення ймовірності та вірогідності настання страхового випадку та розміру можливих збитків), та/або інших обставин, що впливають на розмір страхової премії за Договором страхування, та/або істотно впливають на умови Договору страхування вважаються: передача Забезпеченого ТЗ в оренду або інше платне використання, видача довіреності, яка стосується Забезпеченого ТЗ, зміна власника Забезпеченого ТЗ, наявність подвійного страхування, наявність страхових випадків при попередньому страхуванні в інших страховиків, про які не було письмово повідомлено при укладанні Договору страхування, використання Забезпеченого ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (таксі тощо).

+

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат, включаючи посилання на таку інформацію

Ви не зможете отримати страхове відшкодування: - якщо автомобіль вийде з вашого володіння не з вашої волі; - ви не усунете в строк обставини , які підвищують ступень страхового ризику; - якщо ви будете використовувати автомобіль в інших цілях, ніж повідомили страховику та/або у умовах і місцях , коли і де це заборонено; - грубо порушите ПДД, визначені у договорі страхування; - у випадках буксирування та транспортування вашого авто; - якщо будете керувати ним під впливом алкоголю чи заборонених речовин або передасте керування особі, яка не має прав або достатнього стажу керування; - якщо ваше авто буде у неналежному технічному стані або ви його передасте іншим особам у платне користування або будете перевозити у ньому заборонені предмети або речовини - самовільно залишите місце ДТП - будете перевозити, зберігати чи застосовувати в авто вибухові речовини або вогнепальну зброю - якщо ДТП станеться через несправність авто, що не відповідає ПДР - якщо збиток стався внаслідок будь-якого ядерного впливу, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення, військових дій або введення надзвичайного, особливого чи воєнного стану, громадських заворушень, масових безладів, зібрань, мітингів, заворушень, збройних конфліктів, громадянської війни, революції, диверсії, тероризму, мародерства, дії мін, бомб, будь-якої іншої військової зброї або техніки. Ми не відшкодуємо збитки, пов’язані з шкодою: - заподіяною авто, майну, життю та здоров’ю винуватця та його пасажирів - пов’язаною із втратою товарної вартості транспортного засобу - заподіяною в результаті вибуху, пожежі вашого авто, якщо вони відбулися не в результаті ДТП і не є її прямим наслідком - заподіяною в результаті вибуху або пожежі, які відбулися внаслідок порушення правил техніки безпеки - заподіяною виробам з дорогоцінних металів, коштовностям, творам мистецтва, антикваріату, музичним інструментам, тваринам, грошовим знакам, банківським чекам, кредитним картам Ми відмовимо у виплаті відшкодування, якщо: - потерпіла особа навмисно завдала собі шкоди, - ви не вжили заходів для порятунку чи збереження життя, здоров’я та майна потерпілих осіб без поважних причин - ви чи потерпілий умисно приклав зусилля задля настання страхового випадку, крім крайньої необхідності або самооборони - ви надали неправдиві відомості, несвоєчасно повідомили про страхових випадок або перешкоджали у встановленні причин та обставин ДТП - особа без водійського посвідчення керувала автомобілем або у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння - ви відмовили працівнику поліції пройти огляд на стан сп’яніння - потерпіла особа відновила пошкоджене майно до огляду страховою компанією - відсутні документи для визнання випадку страховим - потерпіла особа відмовилася від претензій до винуватця

Страхові суми (ліміти відповідальності) встановлюються для кожного забезпеченого ТЗ (для кожного об’єкту страхування). Ліміти відповідальності (якщо інше не передбачено договором страхування за згодою сторін): - витрати на запобігання настанню страхового випадку, ліквідацію або зменшення наслідків страхового випадку, з’ясування обставин, причин та/або наслідків настання події, яка може бути визнана страховим випадком, розміру заподіяної шкоди - в межах 1% від страхової суми по відповідному Забезпеченому ТЗ без обмеження кількості випадків.

1) -Страхове відшкодування виплачується на підставі письмової заяви Страхувальника (його правонаступника або Вигодонабувача) і рішення Страховика про визнання випадку страховим (Страхового акту). 2) Страховик приймає рішення про визнання або невизнання випадку страховим протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання письмової Заяви на виплату страхового відшкодування, документів, передбачених договором страхування, та сплачує страхове відшкодування протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після прийняття відповідного рішення. 3) Якщо ви самостійно компенсували заподіяну шкоду потерпілим особами, то виплата відбувається після надання підтверджуючих документів 4) виплата страхового відшкодування може здійснюватися шляхом оплати на СТО та медичним закладам Порядок розрахунку та розмір страхового відшкодування: - Розмір шкоди встановлюється на підставі: заяви потерпілої особи, підтвердженої документами, незалежними експертами, рішення суду - Розмір страхового відшкодування визначається згідно з умовами договору страхування з урахуванням: розміру страхової суми, здійснених виплат страхових відшкодувань та лімітів відповідальності по ОСЦПВ При відшкодуванні шкоди, заподіяної життю та здоров’ю Потерпілих: 1. За тимчасову непрацездатність – виплата не більше ніж 20% від страхової суми за кожен день непрацездатності. 2. За стійку втрату працездатності – одноразова виплата: o 100% при першій групі інвалідності, o 80% при другій групі, o 60% при третій групі. 3. У разі смерті Потерпілої особи – одноразова виплата не більше ніж 100% від страхової суми. Інші умови: • Виплата страхового відшкодування здійснюється лише якщо сума завданої шкоди перевищує ліміт відповідальності за договором ОСЦПВ. • При відшкодуванні шкоди майну – виплата здійснюється в розмірі фактичного збитку в межах страхової суми. • При знищенні транспортного засобу – відшкодовується вартість до ДТП мінус залишки. • Збитки від знищення вантажу, будівель, споруд та іншого майна – відшкодовуються як різниця між вартістю до та після ДТП. • Загальна сума страхових відшкодувань не може перевищувати страхової суми. • Договір страхування діє до закінчення терміну, навіть після виплати відшкодування. • Якщо кілька Потерпілих – загальна виплата розраховується в межах страхової суми. • Якщо винні інші водії – виплата здійснюється пропорційно ступеню вини кожного водія.
Посилання на цю інформацію ви можете знайти тут

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.