Страхування від нещасного випадку водіїв або машиністів автомобільного та міського електричного транспорту

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Об’єктом страхування є життя, здоров’я, працездатність Застрахованої особи. Застрахованими особами за договором страхування можуть бути працівники Страхувальника - водії або машиністи автомобільного та міського електричного транспорту, які входять до штату Страхувальника (підприємства, установи, організації, незалежно від форм власності та господарювання, що є Страхувальником за договором страхування). Вказані особи вважаються застрахованими тільки під час виконання своїх трудових обов’язків

+

Страхові ризики

- смерть (загибель) Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків; - встановлення Застрахованій особі інвалідності І (першої), ІІ (другої) або ІІІ (третьої) групи внаслідок травми, отриманої в результаті нещасного випадку під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків; - тимчасова втрата Застрахованою особою працездатності внаслідок нещасного випадку під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків. Нещасним випадком за договором страхування є короткочасна, раптова, непередбачувана подія, що призвела до розладу здоров’я (травми) або смерті (загибелі) Застрахованої особи під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків, а саме: дорожньо-транспортна пригода, стихійне лихо (повінь, буря, смерч, злива, град, осідання (провалля) земної поверхні, карстовий провал, обвал, осип, снігова лавина, підвищення рівня ґрунтових вод (підтоплення), високий рівень води (водопілля, паводок), сель, удар блискавки тощо), падіння дерев та інших предметів, ураження електричним струмом, пожежа чи самозаймання транспортного засобу, що використовується під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми: Страхова сума встановлюється за згодою сторін. Для кожної Застрахованої особи встановлюється окрема страхова сума. Мінімальний розмір страхової суми згідно з вимогами законодавства не може становити менше 60 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на 1 січня року укладення договору страхування, на кожну Застраховану особу. Максимальний розмір страхової суми страховим продуктом не визначений. Страхова сума встановлюється в гривнях та є агрегатною (після здійснення страхової виплати страхова сума зменшується на суму здійсненої страхової виплати). Ліміти відповідальності страховим продуктом не передбачені

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу: від 0,005% до 30% від страхової суми Мінімальний та максимальний розмір страхової премії: не встановлюється та залежить від розміру страхової суми та страхового тарифу за договором страхування. Страхова премія розраховується шляхом помноження страхової суми та страхового тарифу, визначеного за договором страхування для відповідної Застрахованої особи.

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Франшиза страховим продуктом не передбачена

+

Територія дії договору страхування

- Україна в межах маршруту перевезення (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, згідно з переліком, що визначений законодавством України, території АР Крим та м. Севастополь, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України), або - Україна (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, згідно з переліком, що визначений законодавством України, території АР Крим та м. Севастополь, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України) та інші держави в межах маршруту перевезення (за винятком: Російської Федерації, Республіки Білорусь, територій ведення бойових дій, тимчасово окупованих територій, зон збройних конфліктів).

+

Строк дії договору страхування

Мінімальний та максимальний строк дії договору страхування: від 1-го до 365-ти або 366-ти календарних днів (в залежності від кількості календарних днів у році) або інший строк, погоджений сторонами при укладанні договору страхування Строк дії договору страхування встановлюється за згодою сторін.

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з дати, наступної за датою надходження страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати початку строку дії договору страхування (за згодою сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування для кожної Застрахованої особи або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування

Об’єктом страхування не може бути: життя, здоров’я, працездатність: - осіб, які є працівниками підприємств, установ, організацій інших видів транспорту, ніж автомобільний транспорт та міський електричний транспорт; - осіб, які визнані у встановленому законодавством порядку недієздатними; знаходяться на освідченні МСЕК; перебувають на лікуванні у зв’язку з захворюванням або виникненням вад, що відносяться до медичних протипоказань (захворювань і вад), за наявності яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами згідно з законодавством України; перебувають на обліку в наркологічних, психоневрологічних та інших диспансерах; хворіють на СНІД або ВІЛ – інфіковані; мають інвалідність будь-якої групи з будь-якої причини; мають психічну хворобу; - осіб, які є військовослужбовцями, учасниками військових формувань, правоохоронних органів, органів спеціального призначення, сил територіальної оборони, добровольчих підрозділів або інших підрозділів, які мають ознаки військових формувань. Обмеження страхування: - життя, здоров’я, працездатність осіб, які вказані в п. 7 цього Інформаційного документу; - непрямі збитки; моральна шкода.

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

До страхових випадків не відносяться події, що сталися під час або внаслідок: - Вчинення або спроби вчинення Застрахованою особою протиправних дій (незалежно від її психічного стану). - Перебування Застрахованої особи в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп‘яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції/ медикаментів, на які вимагається рецепт, які приймалися не за призначенням лікаря. - Самогубства Застрахованої особи або спроби вчинення самогубства Застрахованою особою (крім доведення до самогубства внаслідок протиправних дій третіх осіб). - Навмисного нанесення Застрахованою особою собі тілесних ушкоджень/ шкоди здоров’ю незалежно від її психічного стану. - Самолікування або іншого медичного втручання, що здійснюється Застрахованою особою самостійно (без медичного призначення лікаря) або особами, які не мають медичної освіти та/або ліцензії. - Керування транспортним засобом Застрахованою особою, яка не має посвідчення водія на право керування транспортними засобами відповідної категорії, передачі Застрахованою особою керування транспортним засобом особі, яка не має посвідчення водія на право керування транспортними засобами відповідної категорії. - Керування Застрахованою особою транспортним засобом в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, або передачі Застрахованою особою керування транспортним засобом особі, що перебуває в такому стані, або не виконання обов’язку пройти огляд на стан сп’яніння. - Вчинення грубої необережності, що призвело до настання нещасного випадку. - Порушення правил техніки безпеки, правил пожежної безпеки, інших вимог нормативно-правових актів, порушення правил експлуатації будь-яких об’єктів, механізмів тощо, а також транспортних засобів. - Порушення встановлених законодавством правил безпеки дорожнього руху та/або правил здійснення перевезень на автомобільному та/або міському електричному транспорті. - Експлуатації транспортного засобу, що використовуються під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків, без ліцензій та інших дозвільних документів, передбачених законодавством (у разі здійснення перевезень на автомобільному та/або міському електричному транспорті). - Настання нещасного випадку із Застрахованою особою не під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків. - Діагностичних, лікувальних та профілактичних заходів (включаючи ін'єкції ліків) та їх негативних наслідків. Страховими випадками не визнаються події, що сталися внаслідок: - Будь-якого ядерного впливу, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення, засобів та/або зброї. - Військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій або введення надзвичайного, особливого чи військового (воєнного) стану, порушення вимог і розпоряджень органів влади і управління на період дії такого стану. - Громадських заворушень, масових безладів, зібрань, мітингів, заворушень, збройних конфліктів, громадянської війни, революції, заколоту, повстання, страйку, путчу, війни, вторгнення, ворожих дій іноземного противника, стану облоги, військового перевороту, захоплення влади, локауту, диверсії, тероризму, мародерства або грабежів, викрадень, підпалу, підриву чи іншого незаконного заволодіння, знищення або пошкодження майна та/або вчинення кримінальних правопорушень проти життя та здоров’я особи, що сталися за вказаних умов. - Дії мін, бомб, будь-якої іншої військової зброї або техніки. - Дій (бездіяльності) державних та/або місцевих органів або посадових осіб цих органів. - Діяльності Збройних Сил України, правоохоронних органів, інших підрозділів або формувань, створених в умовах військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій, служби та/або участі Застрахованої особи у вказаних органах, підрозділах, формуваннях або у здійсненні вказаної діяльності. - Конфіскації, націоналізації, примусового вилучення, реквізиції, арешту, знищення або пошкодження майна відповідно до вимог державних та/або місцевих органів влади. - Блокування транспортних комунікацій, а також захоплення транспортного підприємства, захоплення державних або громадських будівель чи споруд. - Опору представникові влади, правоохоронного органу, та інших суб’єктів, які мають відповідні права, самоправства, викрадення, привласнення, вимагання документів, штампів та печаток. - Діяльності будь-яких несанкціонованих органів, адміністрацій або влади. - Протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій, завданих в умовах нестабільного правопорядку, іншого негативного впливу в результаті зазначених подій; - Заходів, прийнятих для того, щоб привести під контроль, попередити або припинити будь-яку подію, що сталася за вказаних умов; - Будь-яких дій, пов’язаних з вказаними подіями, якщо такі дії не сталися б за відсутності таких подій. - Будь-яких з вказаних подій, якщо під час цих подій було неможливим надання/ своєчасне надання належної медичної допомоги або було неможливим проведення/ своєчасне проведення евакуації Застрахованої особи з території дії вказаних подій. Страховими випадками не вважаються події, передбачені договором страхування, що сталися із Застрахованою особою, якщо: - вона на дату настання нещасного випадку була визнана у встановленому законодавством порядку недієздатною, знаходилась на освідченні МСЕК, перебувала на лікуванні у зв’язку з захворюванням або виникненням вад, що відносяться до медичних протипоказань (захворювань і вад), за наявності яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами згідно з законодавством України, перебувала на обліку в наркологічних, психоневрологічних та інших диспансерах, хворіла на СНІД або була ВІЛ – інфікована, мала інвалідність будь-якої групи з будь-якої причини, мала психічну хворобу, та не повідомила Страховика про зміну страхового ризику за договором страхування; - буде встановлено, що причиною встановлення (настання) інвалідності Застрахованій особі та/або смерті Застрахованої особи, поряд із травмами, викликаними нещасним випадком під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків, є також захворювання, хворобливі стани чи травми, що не мають прямого причинно-наслідкового зв’язку з нещасним випадком під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків, чи які були наявні в Застрахованої особи до нещасного випадку; - подія не відповідає ознакам страхового випадку, що визначені договором страхування. Винятками із страхових випадків також є: - Захворювання, у тому числі раптові захворювання, професійні захворювання (у тому числі гострі професійні захворювання та хронічні професійні захворювання). - Визнання Застрахованої особи безвісно відсутньою або оголошення померлою в порядку, визначеному законодавством. - Використання транспортного засобу, що використовуються під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків, для військових потреб/ задоволення потреб будь-яких військових формувань в умовах правового режиму воєнного стану. Підставою для відмови у страховій виплаті є: - Вчинення умисного кримінального правопорушення або навмисні дії Страхувальника, Застрахованої особи, її спадкоємців, Вигодонабувача, Особи, яка має право на отримання страхової виплати, їх представників, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або самооборони. - Подання Страхувальником, Застрахованою особою, її спадкоємцями, Вигодонабувачем, Особи, яка має право на отримання страхової виплати, їх представниками неправдивих відомостей під час укладення договору страхування або настання страхового випадку. - Несвоєчасне повідомлення Страхувальником (його представниками) про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків відповідно до умов договору страхування, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди. - Створення Страховикові перешкод у встановленні факту, причин та/або обставин настання страхового випадку та/або розміру заподіяної шкоди. - Неповідомлення Страхувальником (Застрахованою особою) при укладанні договору страхування про обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або повідомлення свідомо неправдивих відомостей про такі обставини. - Неповідомлення (несвоєчасне повідомлення) Страхувальником про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику. - Не усунення Страхувальником, протягом погодженого із Страховиком строку, обставин, які підвищують ступінь страхового ризику. - Невиконання Страхувальником (Застрахованою особою) обов’язку при настанні події пройти огляд на стан сп’яніння за вимогою працівника поліції. - Невиконання Страхувальником (Застрахованою особою) при ДТП обов’язку, передбаченого підпунктом «а» пункту 2.10. ПДР, інших обов’язків водія при настанні дорожньо-транспортної пригоди, передбачених законодавством. - Встановлення згідно з висновком (звітом) незалежної експертизи або за результатами досліджень із залученням експертів/ спеціалістів у відповідних галузях, що подія не могла статися за обставин, які були заявлені. - Відмова Застрахованої особи від обстеження з метою оцінки фактичного стану здоров’я такої особи та/або ненадання Страховику / перешкоджання в отриманні Страховиком результатів такого обстеження. - Неповідомлення Особою, яка має право на отримання страхової виплати, Страховика про настання події, що може бути визнана страховим випадком, та/або неподання Страховику заяви про страхову виплату, що відповідає вимогам, передбаченим договором страхування, у строк, визначений договором страхування. - Неподання Особою, яка має право на отримання страхової виплати, документів, визначених договором страхування, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт настання події, що може бути визнана страховим випадком, під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків на підставі інших документів. - Ненадання Страховику (частково або повністю) документів, необхідних для визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати, визначених договором страхування, або надання Страховику (частково або повністю) документів, необхідних для визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати, що не відповідають встановленим законодавством вимогам, у разі повідомлення Страховиком Особи, яка має право на отримання страхової виплати, про це згідно з умовами договору страхування. - Невиконання Особою, яка має право на отримання страхової виплати, обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди. - Ненадання Страховику документів та інформації, що підтверджують факт, причини та обставини страхового випадку та розмір заподіяної шкоди (у т.ч. відомостей, що становлять лікарську таємницю). - Настання події за межами території страхування. - Настання події до набрання чинності договором страхування та/або у період, за який не сплачений страховий платіж. - Заподіяння шкоди, що не має прямого причинно-наслідкового зв’язку з нещасним випадком під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків. - Заподіяння шкоди внаслідок події, яка за своїми ознаками не може бути віднесена до будь-якого зі страхових випадків. - Наявність Страхувальника (Застрахованої особи, Вигодонабувача) в переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, та/або ненадання документів та відомостей для його належної перевірки, ідентифікації та верифікації, відповідно до умов, передбачених договором страхування. - Подія належить до переліку винятків зі страхових випадків. - Підстави, встановлені законодавством.

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

Ліміти відповідальності страховим продуктом не передбачені.

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Умови здійснення страхових виплат. - Здійснення страхової виплати проводиться на підставі письмової заяви Страхувальника (його правонаступника або Застрахованої особи, її спадкоємців, Вигодонабувача, Особи, яка має право на отримання страхової виплати) і рішення Страховика про визнання випадку страховим (Страхового акту). - Страховик зобов'язаний у строк не більше 30 робочих днів з дня отримання заяви про страхову виплату, документів, зазначених у договорі страхування, які необхідні для визнання випадку страховим, визначення розміру заподіяної шкоди і здійснення страхової виплати, прийняти рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати чи про невизнання випадку страховим / відмову у здійсненні страхової виплати та повідомити про це Страхувальника, Особу, яка має право на отримання страхової виплати, у строк не більше 3 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення й у визначений ними спосіб. - Якщо рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати не може бути прийняте через невідповідність поданої заяви про страхову виплату вимогам, передбаченим договором страхування, та/або відсутність одного чи кількох документів, зазначених у договорі страхування, чи їхню невідповідність встановленим законодавством вимогам, Страховик у строк не більше 30 робочих днів з дня отримання заяви про страхову виплату зобов'язаний повідомити Особу, яка має право на отримання страхової виплати у спосіб, зазначений нею у такій заяві, про:  зміни, які Особа, яка має право на отримання страхової виплати, повинна відобразити у новій заяві про страхову виплату з метою її належного оформлення;  відсутні документи (надати перелік) та/або обґрунтовані причини невідповідності вимогам законодавства документів, долучених до заяви про страхову виплату, порядок отримання відповідних документів. - Страховик зобов'язаний розглянути належним чином оформлену заяву про страхову виплату та долучені до неї документи, подані Особою, яка має право на страхову виплату, після відповідного повідомлення, передбаченого договором страхування, та прийняти рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати чи про невизнання випадку страховим / відмову у здійсненні страхової виплати у строк не більше 15 робочих днів з дня отримання таких заяви та/або документів або повторно повідомити про зазначені обставини. Якщо Страховик у спосіб та строки, встановлені договором страхування, не повідомив Особу, яка має право на отримання страхової виплати, про невідповідність поданої заяви про страхову виплату вимогам, передбаченим договором страхування, та/або відсутність одного чи кількох документів, зазначених у договорі страхування чи їхню невідповідність встановленим законодавством вимогам, вважається, що Особа, яка має право на отримання страхової виплати, виконала усі вимоги, визначені договором страхування. - Строки, визначені договором страхування, зупиняються, якщо подія, яка має ознаки страхового випадку, розглядається в цивільному, господарському, кримінальному провадженні. - Строки, визначені договором страхування також зупиняються, за двох наступних умов:  подія, яка має ознаки страхового випадку, розглядається у справі про адміністративне правопорушення;  у разі наявності в оформленому працівниками відповідних підрозділів Національної поліції України відповідно до законодавства документі про ДТП чи в інших документах повідомлення ДТП про його незгоду з обставинами такої ДТП. - Строки, визначені договором страхування, у випадках, передбачених договором страхування, зупиняються до дня, коли Страховику стало відомо про набрання рішенням у відповідній судовій справі законної сили. - Страхова виплата здійснюється Страховиком у строк не більше 10 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення. - Одержувачами страхової виплати при настанні страхового випадку можуть бути Застрахована особа, спадкоємці Застрахованої особи (у випадку смерті Застрахованої особи) або інша Особа, яка має право на отримання страхової виплати. - Страхова виплата здійснюється Особі, яка має право на отримання страхової виплати, у безготівковій формі за реквізитами рахунку (рахунків), наданими відповідною особою (особами) Порядок розрахунку та розмір страхової виплати: - У випадку смерті (загибелі) Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків- 100% страхової суми. - У випадку встановлення Застрахованій особі групи інвалідності внаслідок травми, отриманої в результаті нещасного випадку під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків:  при встановленні інвалідності І групи – 100% страхової суми;  при встановленні інвалідності II групи – 80 % страхової суми;  при встановленні інвалідності III групи – 60 % страхової суми; - У випадку тимчасової втрати Застрахованою особою працездатності внаслідок нещасного випадку під час виконання Застрахованою особою своїх трудових обов’язків - за кожен день - не менше 1/30 розміру мінімальної заробітної плати в місячному розмірі, установленому законом але не більше ніж за 120 днів (в межах страхової суми, встановленої договором страхування для Застрахованої особи). - Якщо внаслідок страхового випадку сталося заподіяння шкоди здоров'ю Застрахованої особи і такій особі була здійснена страхова виплата, а в подальшому внаслідок цього страхового випадку такій Застрахованій особі була встановлена інвалідність (у тому числі зміна групи інвалідності на вищу) або протягом 1 року з дня настання страхового випадку внаслідок цього страхового випадку настала смерть Застрахованої особи, страхова виплата здійснюється у розмірі, визначеному договором страхування, за вирахуванням раніше здійсненої страхової виплати. - Загальна сума страхових виплат за одним або декількома страховими випадками по кожній Застрахованій особі не може перевищувати страхової суми, встановленої для такої Застрахованої особи договором страхування. - Розмір страхової виплати не може перевищувати обсяг зобов’язань Страховика, визначених договором страхування або відповідно до законодавства. - Страховик має право здійснити страхову виплату за вирахуванням несплачених чергових платежів за договором страхування. - Страхова виплата за договором страхування здійснюється незалежно від суми, яку має отримати Застрахована особа за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням та соціальним забезпеченням, чи страхової виплати за іншими договорами страхування або сум, отриманих від інших осіб як відшкодування збитків. - Після здійснення страхової виплати дія договору страхування у відношенні Застрахованої особи, якій здійснювались страхові виплати, не припиняється. Страхова сума при цьому зменшується на суму здійсненої страхової виплати (агрегатна страхова сума). - Якщо загальна сума страхових виплат по Застрахованій особі склала 100% страхової суми, дія договору страхування відносно такої Застрахованої особи припиняється без перерахунку та повернення частини страхової премії.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

- Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди, є підставою для відмови Страховика у страховій виплаті. - Настання події у період, за який не сплачений страховий платіж у розмірі та у строки, передбачені договором страхування, є підставою для відмови Страховика у страховій виплаті. - Несплата Страхувальником чергової частини страхової премії у встановлений договором страхування строк (у разі сплати страхової премії частинами) є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності (на умовах, передбачених договором страхування).

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.