Інклюзивні підрозділи 📍️ Карта відділень
Налаштування доступності Скинути
Розмір шрифту Аа Аа Аа
Колірна схема: Звичайна Біло-чорна Чорно-біла Бежева
Зробіть кілька простих кроків, і ми вже з вами на зв'язку!
1. Завантажте додаток WordCraft для свого пристрою та пройдіть реєстрацію.
2. Відскануйте QR-код через додаток WordCraft (відкривши «Налаштування»), і дзвінок з перекладачем та представником компанії почнеться автоматично.

Страхування від нещасного випадку на транспорті

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Життя, здоров’я, працездатність людини

+

Страхові ризики

- смерть внаслідок нещасного випадку на транспорті; - стійка втрата загальної працездатності або встановлення категорії “дитина з інвалідністю (підгрупи А ) внаслідок нещасного випадку на транспорті; - травматичне ушкодження (травма) або розлад здоров’я внаслідок нещасного випадку на транспорті.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності), якщо мінімальний та максимальний розміри страхової суми визначені умовами страхового продукту

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми страховим продуктом не визначені. Страхова сума за договором визначається так: - Система посадкових місць: Є страхова сума на кожного застрахованого пасажира, а також загальна страхова сума для всіх пасажирів у транспортному засобі. Ця загальна сума – це просто сума всіх страхових сум для кожного місця в транспорті. - Паушальна система: Є загальна страхова сума для всіх пасажирів у транспортному засобі. Якщо постраждав один пасажир, він отримає 50% від страхової суми. Якщо постраждалих більше, то страхова сума ділиться між ними порівну. Страхова сума за договором – це загальна сума, яка враховує страхові суми для всіх застрахованих осіб у всіх транспортних засобах, зазначених у договорі. Страхова сума визначається в гривнях і зменшується після кожної виплати. Ліміти відповідальності для цього страхового продукту не передбачені.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу складає від 0,001% до 50,0% від розміру страхової суми Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від розміру страхової суми).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Франшиза страховим продуктом не передбачена

+

Територія дії договору страхування

Україна, або весь світ (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, території АР Крим та м. Севастополь, тимчасово окупованих населених пунктів та територій ведення бойових дій).

+

Строк дії договору страхування

Від 1 дня до 1 року

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з наступного дня після отримання страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати, з якої починається дія договору страхування (за згодою сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування для кожної Застрахованої особи або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування (за наявності)

Не можна застрахувати життя, здоров'я або працездатність: • недієздатних осіб; • тих, хто перебуває на огляді в МСЕК або на стаціонарному лікуванні; • тих, хто стоїть на обліку в наркологічних, психоневрологічних та інших диспансерах; • хворих на СНІД або ВІЛ-інфікованих; • осіб з будь-якою інвалідністю, психічними чи онкологічними хворобами; • військових, правоохоронців та учасників військових формувань, які виконують свої службові обов'язки. Страхування не діє, якщо транспортний засіб використовується: • для навчання, спортивних змагань, перегонів, автопробігів/мотопробігів (включно з неофіційними змаганнями та парі), тестів на швидкість або випробувань на надійність; • для військових цілей або потреб будь-яких військових формувань під час воєнного стану.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування це може бути підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, в тому числі: - Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством - настання події у період, за який не сплачений страховий платіж Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування щодо своєчасної та повної сплати чергової частини страхової премії, це є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Страховий поліс можна придбати окремо від інших страхових продуктів.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки та акційні пропозиції не передбачені.

+

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії

- Обрані Страхувальником умови Договору страхування: страхова сума; перелік страхових ризиків; строк дії Договору страхування; територія страхування; умови сплати страхової премії; види травм/професійних захворювань, види діяльності, види спорту та групи ризику за видами спорту, на які буде поширюватись дія страхового покриття за Договором страхування;

- Індивідуальні ознаки об’єкта страхування, необхідні для оцінки страхового ризику: кількість Застрахованих осіб за Договором страхування, їх вік та стаж керування транспортними засобами відповідної категорії; типи ТЗ, марки/моделі ТЗ, рік випуску ТЗ, кількість місць в ТЗ, особливі умови експлуатації Застрахованими особами ТЗ: використання ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (таксі / маршрутне таксі тощо), передання ТЗ в оренду або інше платне використання;

- Інша інформація, що має істотне значення для оцінки страхового ризику: інформація про попереднє страхування та збитковість за попередній період страхування; інформація про інші чинні договори страхування щодо об‟єкту страхування;

- Інформація щодо потреб та вимог Страхувальника у страхуванні згідно з Заявою на страхування, наданою Страхувальником;

- Зміною обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику (визначення ймовірності та вірогідності настання страхового випадку та розміру можливої шкоди), та/або інших обставин, що впливають на розмір страхової премії за Договором страхування, та/або істотно впливають на умови Договору страхування вважаються: визнання Застрахованої особи у встановленому законодавством порядку недієздатною, перебування на освідченні МСЕК або стаціонарному лікуванні, перебування на обліку в наркологічних, психоневрологічних та інших диспансерах, захворювання на СНІД або інфікування ВІЛ, встановлення інвалідності будь-якої групи з будь-якої причини (категорії “дитина з інвалідністю” або “дитина з інвалідністю підгрупи А”), захворювання на психічну хворобу або онкологічну хворобу, зміна умов використання ТЗ: використання ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (таксі / маршрутне таксі тощо), передання ТЗ в оренду або інше платне використання.

+

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат, включаючи посилання на таку інформацію

До укладення договору страхування споживачу необхідно ознайомитися з інформацією:

  • про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат,
  • ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком,
  • порядком розрахунку та умовами здійснення страхових виплат.

Ознайомитися з зазначеною інформацією можна в Загальних умовах страхового продукту за посиланням та Інформаційному документі про стандартний страховий продукт за посиланням.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань.

Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження).

Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників.

Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг.

Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються:

1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян».

 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет-представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection; адреса для листування та письмових звернень: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/.  

3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.  

Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України. 

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.