Страхування відповідальності перевізника перед пасажирами

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Відповідальність перевізника за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю пасажирів під час перевезення автомобільним транспортом (окрім таксі та перевезення пасажирів легковим автомобілем на замовлення), та за шкоду, заподіяну багажу при перевезенні автомобільним транспортом (окрім таксі та перевезення пасажирів легковим автомобілем на замовлення). Відповідальність перевізника за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю пасажирів, та за шкоду, заподіяну багажу під час перевезення міським електричним транспортом. Перелік транспортних засобів, відповідальність перевізника перед пасажирами під час використання (експлуатації) яких застрахована за договором страхування, визначається в договорі страхування/ додатках до договору страхування (далі – Забезпечені ТЗ).

+

Страхові ризики

Страхові ризики:  Заподіяння шкоди життю та здоров’ю Потерпілої третьої особи під час здійснення перевезень автомобільним або міським електричним транспортом, у тому числі під час посадки чи висадки з транспортного засобу, відповідальність за відшкодування якої несе Страхувальник.  Заподіяння шкоди майну (багажу) Потерпілої третьої особи під час здійснення перевезень автомобільним або міським електричним транспортом, у тому числі під час посадки чи висадки з транспортного засобу, відповідальність за відшкодування якої несе Страхувальник.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (лімітів відповідальності): 1. Розмір страхової суми по відшкодуванню шкоди життю та здоров'ю пасажирів визначається у договорі страхування за домовленістю сторін на одну Потерпілу третю особу з урахуванням наступних умов: - Мінімальний розмір страхової суми по відшкодуванню шкоди життю та здоров'ю пасажирів, становить розмір страхової суми на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю потерпілих, встановлений законодавством у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; - Якщо розмір страхової суми на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю потерпілих, встановлений законодавством у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, перевищує 140 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на 1 січня року укладення договору страхування, мінімальний розмір страхової суми по відшкодуванню шкоди життю та здоров'ю пасажирів становить розмір, зазначений у цьому пункті. - Максимальний розмір страхової суми на одного потерпілого по відшкодуванню шкоди життю та здоров'ю потерпілих умовами страхового продукту не обмежується. 2. Розмір страхової суми по відшкодуванню шкоди майну (багажу), визначається у договорі страхування за домовленістю сторін з урахуванням наступних умов: - Мінімальний та максимальний розмір страхової суми по відшкодуванню шкоди майну (багажу) умовами страхового продукту не обмежується.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу: страховий тариф за договорами страхування не встановлюється. Мінімальний та максимальний розмір страхової премії: від 500,00 грн. до 100 000,00 грн. на один транспортний засіб

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Мінімальний та максимальний розміри франшизи: - франшиза по відшкодуванню шкоди життю та здоров’ю Потерпілої третьої особи умовами страхового продукту не передбачена; - франшиза по відшкодуванню шкоди майну (багажу) встановлюється за згодою сторін у розмірі від 0,00% до 30,00% від страхової суми по відшкодуванню шкоди майну (багажу), встановленої договором страхування. Вид франшизи: безумовна (страхове відшкодування по кожному страховому випадку зменшується на розмір франшизи). Договором страхування за згодою сторін можуть бути передбачені різні розміри франшизи по відшкодуванню шкоди майну (багажу) для різних об’єктів страхування.

+

Територія дії договору страхування

Визначається за договором страхування за згодою сторін відповідно до наступних варіантів: Україна в межах маршруту перевезення (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, згідно з переліком, що визначений законодавством України, території АР Крим та м. Севастополь, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України), або Україна (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, згідно з переліком, що визначений законодавством України, території АР Крим та м. Севастополь, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України) та інші держави в межах маршруту перевезення (за винятком: Російської Федерації, Республіки Білорусь, територій ведення бойових дій, тимчасово окупованих територій, зон збройних конфліктів).

+

Строк дії договору страхування

Строк дії договору страхування: встановлюється за згодою сторін. Договір страхування може бути укладений на строк не менше, ніж на 1 (один) рік (365 або 366 календарних днів в залежності від кількості календарних днів у році).

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з дати, наступної за датою надходження страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати початку строку дії договору страхування (за погодженням сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування за кожним об’єктом страхування або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування

Об’єктом страхування не може бути:  Відповідальність, яка виникає внаслідок використання повітряного судна (уключаючи відповідальність перевізника), передбачена класом страхування 11.  Відповідальність, яка виникає внаслідок використання водного судна (уключаючи відповідальність перевізника), передбачена класом страхування 12.  Відповідальність, передбачена класом страхування 13.  Судові витрати, передбачені класом страхування 17.  Відповідальність, яка виникає внаслідок використання залізничного транспорту (уключаючи відповідальність перевізника). Обмеження страхування: - Використання ТЗ для військових потреб. - Викрадення ТЗ або якщо ТЗ у інший незаконний спосіб вийшов із володіння Страхувальника.

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

Не визнаються страховими випадками та не здійснюється страхова виплата за претензіями та позовами по відшкодуванню шкоди внаслідок: - Використання Забезпеченого ТЗ у цілях, що відрізняються від зазначених у договорі страхування. - Передання Забезпеченого ТЗ працівникам поліції або охорони здоров’я для виконання ними своїх невідкладних службових або професійних обов'язків згідно з чинним законодавством. - Буксирування або транспортування Забезпеченого ТЗ. - Використання Забезпеченого ТЗ в умовах, які не відповідають вимогам, встановленим чинним законодавством України або інших держав (під час використання (експлуатації) на території інших держав, якщо це передбачено договором страхування). - Грубої необережності (недбалості) Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована їх представників, включаючи керування Забезпеченим ТЗ в стані алкогольного, наркотичного або іншого сп’яніння, або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, або при відсутності документів встановленого зразка, що дозволяють керування транспортним засобом. - Використання Забезпеченого ТЗ для перевезення пасажирів за відсутності у Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована) ліцензій та інших дозвільних документів, передбачених законодавством для здійснення перевезення пасажирів. - Порушення вимог ПДР у частині глави 21 "Перевезення пасажирів". - Самовільного залишення Страхувальником (Особою, відповідальність якої застрахована, водієм Забезпеченого ТЗ) після ДТП місця пригоди чи ухиляння від проведення в установленому порядку огляду щодо стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. - Використання Забезпеченого ТЗ в якості таксі та/або перевезення пасажирів легковим автомобілем на замовлення. Страховик не відшкодовує шкоду, заподіяну внаслідок: - Будь-якого ядерного впливу, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення, засобів та/або зброї. - Військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій або введення надзвичайного, особливого чи військового (воєнного) стану, порушення Страхувальником (Особою, відповідальність якої застрахована), вимог і розпоряджень органів влади і управління на період дії такого стану. - Громадських заворушень, масових безладів, зібрань, мітингів, заворушень, збройних конфліктів, громадянської війни, революції, заколоту, повстання, страйку, путчу, війни, вторгнення, ворожих дій іноземного противника, стану облоги, військового перевороту, захоплення влади, локауту, диверсії, тероризму, мародерства або грабежів, викрадень, підпалу, підриву чи іншого незаконного заволодіння, знищення або пошкодження майна, що сталися за вказаних умов. - Дії мін, бомб, будь-якої іншої військової зброї або техніки. - Дій (бездіяльності) державних та/або місцевих органів або посадових осіб цих органів. - Діяльності Збройних Сил України, правоохоронних органів, інших підрозділів або формувань, створених в умовах військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій. - Конфіскації, націоналізації, примусового вилучення, реквізиції, арешту, знищення або пошкодження майна відповідно до вимог державних та/або місцевих органів влади. - Блокування транспортних комунікацій, а також захоплення транспортного підприємства, захоплення державних або громадських будівель чи споруд. - Опору представникові влади, правоохоронного органу, та інших суб’єктів, які мають відповідні права, самоправства, викрадення, привласнення, вимагання документів, штампів та печаток. - Діяльності будь-яких несанкціонованих органів, адміністрацій або влади. - Протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій, завданих в умовах нестабільного правопорядку, іншого негативного впливу в результаті зазначених подій; - Заходів, прийнятих для того, щоб привести під контроль, попередити або припинити будь-яку подію, що сталася за вказаних умов; - Будь-яких дій, пов’язаних з вказаними подіями, якщо такі дії не сталися б за відсутності таких подій. Страховик не несе відповідальність за претензіями та позовами, пов’язаними з: - Шкодою, заподіяною Забезпеченому ТЗ. - Шкодою, заподіяною майну, життю та здоров'ю водія, який керував Забезпеченим ТЗ при настанні страхового випадку. - Шкодою, заподіяною будь-якому майну (крім багажу пасажирів) та вантажу, які знаходились у Забезпеченому ТЗ. - Шкодою, заподіяною ручній поклажі пасажирів. - Шкодою, заподіяною співробітникам Страхувальника під час виконання ними службових обов’язків. - Шкодою, заподіяною в результаті перевезення або зберігання в Забезпеченому ТЗ небезпечних, легкозаймистих і вибухових речовин та предметів (крім паливно-мастильних матеріалів для використання у Забезпеченому ТЗ), зброї та інших знарядь війни. - Шкодою, викликаною шумом (що сприймається чи не сприймається людським вухом), вібрацією, звуковим ударом чи іншими явищами подібної природи, що виникли за участю Забезпеченого ТЗ. Не підлягають страховому відшкодуванню: - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі внаслідок навмисних дій цієї Потерпілої третьої особи. - Шкода, заподіяна з причин, про які Страхувальнику (Особі, відповідальність якої застрахована) було відомо до початку дії договору страхування. - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі внаслідок вчинення або спроби вчинення Потерпілою третьою особою протиправних дій (незалежно від її психічного стану). - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі під час перебування Потерпілої третьої особи в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп‘яніння. - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі внаслідок самогубства Потерпілої третьої особи або спроби вчинення самогубства Потерпілою третьою особою. - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі внаслідок навмисного нанесення Потерпілою третьою особою собі тілесних ушкоджень або нанесення шкоди здоров’ю незалежно від її психічного стану. - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі внаслідок порушення Потерпілою третьою особою встановлених законодавством правил безпеки дорожнього руху. - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі внаслідок самолікування або іншого медичного втручання, що здійснюється Потерпілою третьою особою самостійно (без медичного призначення лікаря) або іншими особами, які не мають медичної освіти та/або ліцензії. - Шкода, заподіяна Потерпілій третій особі внаслідок захворювань, хворобливих станів чи травм, що не мають прямого причинно-наслідкового зв’язку з подією, що має ознаки страхового випадку, чи які були наявні в Потерпілої третьої особи до такої події. - Непрямі збитки (упущена вигода, неодержані доходи, простій, перерва у виробництві, податки, штрафи, пені, суми та відсотки за кредитними зобов’язаннями, судові витрати тощо). - Визнання Потерпілої третьої особи безвісно відсутньою або оголошення померлою в порядку, визначеному законодавством. - Пошкодження або незадовільний стан багажу при перевезенні продуктів, що швидко псуються, предметів, що б'ються, крихких предметів, що містяться серед інших предметів багажу, а також окремо запакованих предметів, що б'ються (скло, фарфор), якщо при цьому відсутні будь-які зовнішні пошкодження упакування. Страховик не відшкодовує шкоду, заподіяну пошкодженням або знищенням: - Злитків і виробів з дорогоцінних металів, коштовного та напівкоштовного каміння, біжутерії; - Творів мистецтва, антикварних речей та витворів, медалей, музичних інструментів, тварин, предметів релігійного культу; - Грошових знаків, дорожніх та банківських чеків, кредитних та обмінних карт, облігацій, засобів платежу або цінних паперів іншого роду. Підставою для відмови у здійсненні страхових виплат є: - Вчинення умисного кримінального правопорушення або навмисні дії Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована) або Вигодонабувача, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або самооборони. - Подання Страхувальником (Особою, відповідальність якої застрахована) неправдивих відомостей під час укладення договору страхування або настання страхового випадку. - Одержання Страхувальником (Вигодонабувачем) відшкодування шкоди від особи, яка їх заподіяла, в повному обсязі. - Несвоєчасне повідомлення Страхувальником (Особою, відповідальність якої застрахована) про настання страхового випадку без поважних причин, невиконання дій, які Страхувальник (Особа, відповідальність якої застрахована) повинен зробити в разі настання страхового випадку та інших обов’язків відповідно до умов договору страхування, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди. - Створення Страховикові перешкод у встановленні факту, причин та/або обставин настання страхового випадку та/або розміру заподіяної шкоди. - Неповідомлення (несвоєчасне повідомлення) Страхувальником про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику. - Не усунення Страхувальником, протягом погодженого із Страховиком строку, обставин, які підвищують ступінь страхового ризику, на необхідність ліквідації яких, відповідно до загальноприйнятих норм, Страховик вказував Страхувальнику. - Заподіяння шкоди під час керування Забезпеченим ТЗ особою, яка не має законних підстав для керування Забезпеченим ТЗ. - Заподіяння шкоди під час керування Забезпеченим ТЗ особою, яка не мала посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії. - Заподіяння шкоди під час керування Забезпеченим ТЗ Страхувальником (іншою особою, допущеною до керування Забезпеченим ТЗ) у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. - Невиконання при настанні події обов’язку пройти огляд на стан сп’яніння за вимогою працівника поліції. - Невиконання при ДТП обов’язку, передбаченого підпунктом «а» пункту 2.10. ПДР. - Відновлення Потерпілою третьою особою пошкодженого майна (багажу) до моменту огляду його Страховиком та/або експертом. - Неповідомлення Особою, яка має право на отримання страхової виплати, Страховика про настання події та/або неподання Страховику заяви про страхову виплату, що відповідає вимогам, передбаченим договором страхування, у строк, визначений договором страхування. - Неподання Особою, яка має право на отримання страхової виплати, документів, визначених договором страхування, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт надання Потерпілій третій особі транспортних послуг на підставі інших документів. - Ненадання Страховику (частково або повністю) документів, необхідних для визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати, або надання Страховику (частково або повністю) документів, необхідних для визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати, що не відповідають встановленим законодавством вимогам, у разі повідомлення Страховиком Особи, яка має право на отримання страхової виплати, про це згідно з умовами договору страхування. - Невиконання Особою, яка має право на отримання страхової виплати, обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди. - Відмова Потерпілої третьої особи від претензій до Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована). - Встановлення згідно з висновками експертів та/або спеціалістів у відповідних галузях, що подія не могла статися за обставин, заявлених Страхувальником (Вигодонабувачем). - Відмова Потерпілої третьої особи від обстеження з метою оцінки фактичного стану здоров’я такої особи у разі призначення Страховиком такого обстеження у випадку настання події, що має ознаки страхового випадку, та/або ненадання Страховику/ перешкоджання в отриманні Страховиком результатів такого обстеження. - Ненадання Страхувальником (Вигодонабувачем) Страховику документів та інформації (у тому числі додаткових пояснень), що підтверджують факт, причини та обставини страхового випадку та розмір заподіяної шкоди, у тому числі відомостей, що становлять таємницю про стан здоров’я Потерпілої третьої особи / лікарську таємницю/ інформацію з обмеженим доступом/ комерційну таємницю, або ненадання Страховику згоди на отримання такої інформації. - Наявність Страхувальника (Вигодонабувача) в переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, та/або ненадання документів та відомостей для його належної перевірки, ідентифікації та верифікації, відповідно до умов, передбачених договором страхування. - Настання події за межами території дії договору страхування. - Настання події до набрання чинності договором страхування та/або у період, за який не сплачений страховий платіж. - Заподіяння шкоди, яка за своїми ознаками не може бути віднесена до будь-якого зі страхових ризиків. - Відсутність прямого причинно-наслідкового зв’язку між діями або бездіяльністю Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована), водія Забезпеченого ТЗ та фактом заподіяння шкоди, та/або відсутність ознак неправомірного діяння/неправомірної поведінки в діях або бездіяльності Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована), водія Забезпеченого ТЗ. - Заподіяння шкоди Потерпілій третій особі, відповідальність за відшкодування якої не несе Страхувальник. - Наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування. - Наявність інших підстав, встановлених законодавством.

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

Договір страхування не містить лімітів відповідальності Страховика за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю Потерпілих третіх осіб, включаючи за окремим об'єктом страхування, страховим випадком, групою страхових випадків або договором страхування в цілому, нижчих за мінімальний розмір страхової суми, передбачений цим розділом. В межах страхової суми в разі настання страхового випадку, пов'язаного із заподіянням шкоди майну (багажу), за договором страхування можуть встановлюватися ліміти відповідальності на один страховий випадок, на одну одиницю майна (багажу) тощо. В межах страхової суми за договором страхування можуть встановлюватися ліміти відповідальності Страховика на відшкодування витрат Страхувальника (Особи, відповідальність якої застрахована), здійснених для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків страхового випадку, якщо відшкодування таких витрат передбачено договором страхування за згодою сторін

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

- Здійснення страхової виплати проводиться Страховиком на підставі письмової заяви Страхувальника (його правонаступника або Вигодонабувача) і рішення Страховика про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати (Страхового акту). - Страховик зобов'язаний у строк не більше 30 робочих днів з дня отримання заяви про страхову виплату, документів, зазначених у договорі страхування, які необхідні для визнання випадку страховим, визначення розміру заподіяної шкоди і здійснення страхової виплати, прийняти рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати чи про невизнання випадку страховим / відмову у здійсненні страхової виплати та повідомити про це Страхувальника, Особу, яка має право на отримання страхової виплати, у строк не більше 3 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення й у визначений ними спосіб. - Якщо рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати не може бути прийняте через невідповідність поданої заяви про страхову виплату вимогам, передбаченим договором страхування, та/або відсутність одного чи кількох документів, зазначених у договорі страхування, чи їхню невідповідність встановленим законодавством вимогам, Страховик у строк не більше 30 робочих днів з дня отримання заяви про страхову виплату зобов'язаний повідомити Особу, яка має право на отримання страхової виплати у спосіб, зазначений нею у такій заяві, про:  зміни, які Особа, яка має право на отримання страхової виплати, повинна відобразити у новій заяві про страхову виплату з метою її належного оформлення;  відсутні документи (надати перелік) та/або обґрунтовані причини невідповідності вимогам законодавства документів, долучених до заяви про страхову виплату, порядок отримання відповідних документів. - Страховик зобов'язаний розглянути належним чином оформлену заяву про страхову виплату та долучені до неї документи, подані Особою, яка має право на страхову виплату, після відповідного повідомлення, передбаченого договором страхування, та прийняти рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати чи про невизнання випадку страховим / відмову у здійсненні страхової виплати у строк не більше 15 робочих днів з дня отримання таких заяви та/або документів або повторно повідомити про зазначені обставини. - Якщо Страховик у спосіб та строки, встановлені договором страхування, не повідомив Особу, яка має право на отримання страхової виплати, про невідповідність поданої заяви про страхову виплату вимогам, передбаченим договором страхування, та/або відсутність одного чи кількох документів, зазначених у договорі страхування чи їхню невідповідність встановленим законодавством вимогам, вважається, що Особа, яка має право на отримання страхової виплати, виконала усі вимоги, визначені договором страхування. - Строки, визначені договором страхування, зупиняються, якщо подія, яка має ознаки страхового випадку, розглядається в цивільному, господарському, кримінальному провадженні та не визнана страховим випадком у добровільному порядку шляхом досудового врегулювання спору. - Строки, визначені договором страхування також зупиняються, за двох наступних умов:  подія, яка має ознаки страхового випадку, розглядається у справі про адміністративне правопорушення та не визнана страховим випадком у добровільному порядку шляхом досудового врегулювання спору;  був складений протокол про вчинення порушення ПДР стосовно двох або більше осіб за одним фактом ДТП або у разі наявності в оформленому працівниками відповідних підрозділів Національної поліції України відповідно до законодавства документі про ДТП чи в інших документах повідомлення ДТП про його незгоду з обставинами такої ДТП. - Строки, визначені договором страхування, у випадках, передбачених договором страхування, зупиняються до дня, коли Страховику стало відомо про набрання рішенням у відповідній судовій справі законної сили. - Страхова виплата здійснюється Страховиком у строк не більше 10 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення. - Страхова виплата здійснюється:  безпосередньо Особі, яка має право на отримання страхової виплати, у безготівковій формі за реквізитами рахунку (рахунків), наданими відповідною особою (особами), та/або  Страхувальнику, якщо Страхувальник за згодою Страховика самостійно відшкодував заподіяну шкоду Особі, яка має право на отримання страхової виплати, та/або  закладу охорони здоров'я, іншій особі, що здійснює або здійснила лікування Потерпілої третьої особи, ремонт пошкодженого майна потерпілої третьої особи та/або надає чи надала іншу допомогу (послуги) у разі заподіяння шкоди Потерпілій третій особі та/або її майну (за погодженням з Особою, яка має право на отримання страхової виплати). Порядок розрахунку та розмір страхового відшкодування: - У разі заподіяння шкоди життю та здоров'ю Потерпілих третіх осіб Страховиком здійснюється страхова виплата у зв'язку з:  лікуванням Потерпілої третьої особи;  тимчасовою втратою працездатності Потерпілою третьою особою;  стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності Потерпілої третьої особи;  моральною шкодою, що полягає у фізичному болю та стражданнях, яких Потерпіла третя особа зазнала у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я;  смертю Потерпілої третьої особи. 1) Страхова виплата у зв'язку з лікуванням Потерпілої третьої особи. - Страхова виплата у зв'язку з лікуванням Потерпілої третьої особи визначається у розмірі витрат, пов'язаних з доправленням, розміщенням, утриманням, діагностикою, лікуванням, протезуванням та реабілітацією Потерпілої третьої особи у відповідному закладі охорони здоров'я, із спеціальним медичним, постійним стороннім доглядом та придбанням лікарських засобів (лікарських препаратів). - Витрати, пов'язані з лікуванням Потерпілої третьої особи в іноземній державі, відшкодовуються у разі попереднього узгодження таких витрат із Страховиком. - Мінімальний розмір страхової виплати у зв'язку з лікуванням Потерпілої третьої особи становить 1/30 розміру мінімальної заробітної плати в місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку, за кожний день лікування (тимчасової непрацездатності), але не більше ніж за 120 днів. - Якщо Страховику не надано документи на підтвердження розміру витрат, або їх документально підтверджений розмір є меншим за мінімальний розмір, Страховик здійснює страхову виплату в розмірі, передбаченому як мінімальний. 2) Страхова виплата у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності Потерпілою третьою особою. - Страхова виплата у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності Потерпілою третьою особою визначається у розмірі суми втрачених (неотриманих) доходів за підтверджений відповідним закладом охорони здоров'я період втрати працездатності. - Втрачені (неотримані) доходи Потерпілої третьої особи оцінюються у таких розмірах:  для працюючої особи (особи, яка працює за трудовим договором) - неотриманої середньої заробітної плати (середнього розміру доходу) за відповідний період часу, визначеної відповідно до Цивільного кодексу України в частині визначення заробітку (доходу), втраченого внаслідок каліцтва або іншого ушкодження здоров'я фізичної особи, яка працювала за трудовим договором;  для фізичної особи - підприємця чи особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, - неотриманих доходів, що визначаються відповідно до Цивільного кодексу України в частині визначення доходу, втраченого внаслідок каліцтва або іншого ушкодження здоров'я фізичної особи – підприємця;  для непрацюючої повнолітньої особи - 1/30 розміру мінімальної заробітної плати в місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку, за кожний день непрацездатності, підтверджений відповідним закладом охорони здоров'я. 3) Страхова виплата у зв'язку з стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності Потерпілої третьої особи. - Страхова виплата у зв'язку зі стійкою втратою працездатності Потерпілою третьою особою внаслідок настання страхового випадку визначається у розмірі втраченого Потерпілою третьою особою заробітку (доходу), визначеного відповідно до Цивільного кодексу України. - Якщо законодавством визначений порядок розрахунку та перелік витрат, пов'язаних з необхідністю пристосування до нових умов життя фізичної особи у зв'язку із стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності Потерпілої третьої особи, до страхової виплати також включаються витрати, пов'язані з необхідністю пристосування до нових умов життя Потерпілої третьої особи, а саме: місця проживання, робочого місця, транспортного засобу (за наявності на дату настання страхового випадку) Потерпілої третьої особи, що полягає у здійсненні комплексу заходів, метою яких є створення умов для роботи, проживання, пересування Потерпілої третьої особи, максимально наближених до таких умов до моменту заподіяння шкоди її життю та здоров'ю внаслідок настання страхового випадку. - Ступінь стійкої втрати чи зменшення професійної або загальної працездатності у відсотках Потерпілої третьої особи внаслідок страхового випадку визначається у порядку, встановленому законодавством. - Страхова виплата у зв’язку з стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності Потерпілої третьої особи здійснюється у формі ануїтету - рівномірними послідовними щомісячними виплатами, якщо іншу періодичність виплат не узгоджено Потерпілою третьою особою і Страховиком, у розмірі втраченого Потерпілою третьою особою середньомісячного заробітку (доходу) у зв'язку із стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності внаслідок страхового випадку протягом строку втрати працездатності (інвалідності) такої особи, але не більше, ніж до досягнення нею мінімального віку, з якого особа має право на призначення пенсії за віком (без дотримання вимоги щодо наявності страхового стажу) у солідарній системі відповідно до законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне забезпечення, та не підлягає подальшому перерахунку. - Розмір страхової виплати у зв'язку із стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності Потерпілої третьої особи у разі встановлення їй інвалідності (визнання Потерпілої третьої особи дитиною з інвалідністю) не може бути меншим за мінімальний розмір. - Мінімальний розмір страхової виплати у зв'язку із стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності Потерпілої третьої особи у разі встановлення їй інвалідності (визнання малолітньої або неповнолітньої особи дитиною з інвалідністю) становить:  у разі встановлення I групи інвалідності - 36 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку;  у разі встановлення II групи інвалідності - 18 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку;  у разі встановлення III групи інвалідності - 12 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку;  у разі визнання Потерпілої третьої особи дитиною з інвалідністю - 36 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку. - Страхова виплата у зв'язку із стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності Потерпілою третьою особою в мінімальному розмірі здійснюється одноразово за письмовим зверненням такої особи. 4) Страхова виплата у зв'язку із моральною шкодою, що полягає у фізичному болю та стражданнях, яких Потерпіла третя особа зазнала у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я. - Страхова виплата у зв'язку із моральною шкодою, що полягає у фізичному болю та стражданнях, яких Потерпіла третя особа зазнала у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, здійснюється у розмірі не менше 10 відсотків від здійсненої страхової виплати у зв'язку з її лікуванням та/або втратою нею працездатності, розрахованої відповідно до умов договору страхування. 5) Страхова виплата у зв'язку зі смертю Потерпілої третьої особи . - Страхова виплата у зв'язку зі смертю Потерпілої третьої особи здійснюється, якщо смерть Потерпілої третьої особи настала протягом одного року з дня настання страхового випадку та є прямим наслідком такого страхового випадку. - Страховик у разі смерті Потерпілої третьої особи здійснює страхову виплату у зв'язку із втратою годувальника кожній особі, яка відповідно до Цивільного кодексу України в частині відшкодування шкоди, заподіяної смертю потерпілого, та з урахуванням положень Сімейного кодексу України має право на таке відшкодування, у розмірі, що розраховується відповідно до Цивільного кодексу України в частині відшкодування шкоди, заподіяної смертю потерпілого. - Страхова виплата у зв'язку із втратою годувальника кожній особі, яка має право на таку виплату, здійснюється у формі ануїтету - рівномірними послідовними щомісячними виплатами, якщо іншу періодичність виплат не узгоджено Особою, яка має право на таку страхову виплату, і Страховиком, протягом дії такого права та не підлягає подальшому перерахунку. - Загальний мінімальний розмір страхової виплати особам, що були на утриманні одного померлого, за весь період її отримання не може бути меншим за 36 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку. - Страхова виплата, пов'язана зі смертю Потерпілої третьої особи, у мінімальному розмірі за заявою Особи, яка має право на отримання страхової виплати у зв'язку із втратою годувальника, здійснюється одноразово. - Страховик здійснює страхову виплату у зв'язку з моральною шкодою, заподіяною смертю Потерпілої третьої особи, її чоловіку (дружині), батькам (усиновлювачам) та дітям (усиновленим). Загальний максимальний розмір такої страхової виплати цим особам стосовно одного померлого становить не менше 25 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку. - Страховик здійснює страхову виплату особі, яка здійснила витрати на поховання та/або спорудження надгробного пам'ятника, за умови надання Страховику документів, що підтверджують такі факти та витрати. Загальний розмір таких виплат стосовно одного померлого не може перевищувати 12 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на дату настання страхового випадку, і не залежить від суми, отриманої особою за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та соціальним забезпеченням. Загальний розмір усіх здійснених страхових виплат у разі заподіяння шкоди життю та здоров'ю однієї Потерпілої третьої особи не може перевищувати розміру встановленої у договорі страхування для такої особи страхової суми за таку шкоду. Страхова виплата у разі заподіяння шкоди майну (багажу) Потерпілих третіх осіб. - У разі заподіяння шкоди майну (багажу) Потерпілих третіх осіб Страховиком здійснюється страхова виплата у зв'язку з загибеллю (знищенням), втратою або пошкодженням майна (багажу) Потерпілої третьої особи (крім ручної поклажі). - Розмір страхової виплати визначається в розмірі фактичного прямого збитку, заподіяного майну (багажу) Потерпілої третьої особи за вирахуванням франшизи, передбаченої договором страхування, але не більше страхової суми за шкоду, заподіяну майну (багажу) на одну Потерпілу третю особу, встановленої у договорі страхування. - Розмір прямого збитку у разі заподіяння шкоди майну (багажу) Потерпілих третіх осіб визначається:  У разі повної загибелі (знищення) та/або пошкодження майна (багажу) – у розмірі різниці між вартістю цього майна (багажу) до та після настання страхового випадку, але не більше оголошеної Потерпілою третьою особою (пасажиром) вартості майна (багажу).  У разі втрати майна (багажу) - у розмірі оголошеної Потерпілою третьою особою (пасажиром) вартості майна (багажу). - В будь-якому випадку страхова виплата згідно зі ст. 94 Закону України “Про страхування” не може перевищувати розмір прямого збитку, заподіяного Страхувальнику (Вигодонабувачу) в результаті настання страхового випадку. - В будь-якому випадку розмір страхової виплати згідно зі ст. 102 Закону України “Про страхування” не може перевищувати обсяг зобов’язань Страховика, визначених договором страхування або відповідно до законодавства. - Страховик має право здійснити виплату страхового відшкодування за вирахуванням несплачених чергових платежів за договором страхування.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

- Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. - Настання події у період, за який не сплачений страховий платіж у розмірі та у строки, передбачені договором страхування, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. - Несплата Страхувальником чергової частини страхової премії у встановлений договором страхування строк (у разі сплати страхової премії частинами) є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності (на умовах, передбачених договором страхування).

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.