Безпечний сейф

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Об’єктом страхування є відповідальність за заподіяну шкоду майну третіх осіб, а саме відповідальність Страхувальника, пов’язана з відшкодуванням шкоди, заподіяної Страхувальником майну Вигодонабувача внаслідок користування Страхувальником Клієнтським ключем від Індивідуального банківського сейфу. Під Клієнтським ключем розуміється ключ, яким здійснюється відкриття (закриття) замка Індивідуального сейфа та який видається Страхувальнику після оплати ним послуги користування Індивідуальним сейфом, передбаченого Договором користування індивідуальним сейфом в АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» (далі - Договір користування) та Правилами користування індивідуальними сейфами в АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» (далі – Правила користування). Під Комплектом ключів розуміються 2 (два) ідентичні ключі, один з яких є майстер ключем, що знаходиться у Вигодонабувача та Клієнтський ключ, яким, разом з майстер-ключем, здійснюється відкриття (закриття) замка Індивідуального сейфа.

+

Страхові ризики

Відповідальність Страхувальника за заподіяння шкоди майну Вигодонабувача внаслідок: 1. пошкодження або втрати Клієнтського ключа; 2. неповернення Клієнтського ключа, у тому числі повернення Клієнтського ключа пошкодженим; 3. відкриття Індивідуального сейфу Вигодонабувачем за відсутності Страхувальника (інші випадки, ніж передбачені вище пунктами 1 - 2): – у випадку порушення Страхувальником вимог, встановлених Правилами користування та умовами Договору користування; - у випадку наявності сторонніх звукових сигналів із Індивідуального сейфа та/або розповсюдження характерного запаху; - у випадку смерті Страхувальника у разі звернення спадкоємців за заповітом або законом; - в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, Правилами користування або укладеним із Страхувальником Договором користування. Під пошкодженням Клієнтського ключа за договором страхування Сторони розуміють пошкодження, яке не дає змоги використовувати Комплект ключів за призначенням для відкриття Індивідуального сейфу. Під шкодою майну Вигодонабувача за договором страхування Сторони розуміють фактичні витрати Вигодонабувача (або витрати, які необхідно здійснити Вигодонабувачу), пов’язані з відкриттям Індивідуального сейфу, придбанням, заміною та установкою нового замка від Індивідуального сейфу та виготовленням (заміною) Комплекту ключів від Індивідуального сейфу.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності), якщо мінімальний та максимальний розміри страхової суми визначені умовами страхового продукту

Мінімальний та максимальний розмір страхової суми за договором страхування встановлюється в розмірі 4000,00 грн. (Чотири тисячі грн. 00 коп.). Страхова сума встановлюється за договором страхування. Страхова сума встановлюється в національній валюті України та є агрегатною (після виплати страхового відшкодування страхова сума зменшується на суму виплати).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу становить від 7,5 % до 13,5% від страхової суми. Розмір страхового тарифу за договором страхування визначається за період, протягом якого діє страхове покриття за договором страхування та встановлюється в залежності від строку дії договору страхування. Розмір страхової премії за договором страхування визначається шляхом помноження страхової суми та страхового тарифу, визначеного договором страхування. Мінімальний та максимальний розмір страхової премії складає від 300,00 грн. до 540,00 грн.

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Мінімальний та максимальний розміри франшизи: 0,00 % від страхової суми. Вид франшизи: безумовна (страхове відшкодування по кожному страховому випадку зменшується на розмір франшизи). За згодою сторін може бути передбачено інший розмір франшизи.

+

Територія дії договору страхування

Територія дії договору страхування: Україна (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, згідно з переліком, що визначений законодавством України, території АР Крим та м. Севастополь, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України).

+

Строк дії договору страхування

Мінімальний та максимальний строк дії договору страхування становить від 1 дня до 365 (366) днів (в залежності від кількості календарних днів у році) Строк дії договору страхування встановлюється за згодою Страховика і Страхувальника в межах строку користування Індивідуальним сейфом (який становить не більше 1 (одного) року), до якого додається 30 (тридцять) календарних днів.

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності з моменту сплати страхової премії.

+

Період страхування

Період страхування: Період страхування, що встановлюється за договором страхування, відповідає строку дії договору страхування

+

Обмеження страхування (за наявності)

Не підлягають страхуванню: 1) відповідальність, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (уключаючи відповідальність перевізника), передбаченої класом страхування 10; 2) відповідальність, яка виникає внаслідок використання повітряного судна (у тому числі відповідальності перевізника), передбаченої класом страхування 11; 3) відповідальність, яка виникає внаслідок використання водного судна (у тому числі відповідальності перевізника), передбаченої класом страхування 12; 4) судові витрати, передбачені класом страхування 17. Обмеження страхування. - непрямі збитки; моральна шкода. - відповідальність Страхувальника за будь-яку іншу шкоду, заподіяну Страхувальником Вигодонабувачу, крім відповідальності Страхувальника, пов’язаної з відшкодуванням шкоди, заподіяної Страхувальником майну Вигодонабувача, внаслідок користування Страхувальником Клієнтським ключем від Індивідуального сейфу.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

- Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховикові перешкод у визначенні обставин страхового випадку та/або розміру збитків є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. - У випадку несплати страхової премії договір страхування не набуває чинності.

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими, а саме надання Вигодонабувачем в тимчасове користування Страхувальнику Індивідуального сейфу. При цьому, страховий продукт не пропонується разом із супутнім/додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору. Страховик не є стороною Договору користування і на нього не поширюються права та обов’язки сторін, передбачені вказаним договором. Страховик пропонує страховий продукт на засадах вільної конкуренції, а Страхувальник має можливість обрати страховий продукт Страховика серед страхових продуктів, що пропонуються іншими страховиками, та прийняти рішення щодо укладення договору страхування вільно та без примусу, що підтверджує підписанням договору страхування.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії

1)  Строк користування сейфом (0-3 місяці; 3-6 місяців; 6-9 місяців; 9-12 місяців).

2)  Наявність/відсутність осіб, уповноважених на підставі довіреності діяти від імені Страхувальника, в тому числі уповноважених на користування сейфом.

3)   Наявність/відсутність пошкоджень комплекту ключів/ ключа на дату укладання договору страхування.

4)  Наявність/відсутність фактів втрати чи пошкоджень комплекту ключів/ ключа в минулому.

5)  Наявність/ відсутність чинних договорів страхування щодо об’єкту страхування.

6)  Наявність/відсутність страхових випадків у період дії попередніх договорів страхування.

7)  Інформація щодо потреб та вимог страхувальника у страхуванні.

+

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат, включаючи посилання на таку інформацію


Страховик не відшкодовує збитки чи витрати, що виникли внаслідок:
- Будь-якого ядерного впливу, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення, засобів та/або зброї.
- Військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій або введення надзвичайного, особливого чи військового (воєнного) стану, порушення Страхувальником (його представником), вимог і розпоряджень органів влади і управління на період дії такого стану.
- Громадських заворушень, масових безладів, зібрань, мітингів, заворушень, збройних конфліктів, громадянської війни, революції, заколоту, повстання, страйку, путчу, війни, вторгнення, ворожих дій іноземного противника, стану облоги, військового перевороту, захоплення влади, локауту, диверсії, тероризму, мародерства або грабежів, викрадень, підпалу, підриву чи іншого незаконного заволодіння, знищення або пошкодження майна, що сталися за вказаних умов.
- Дії мін, бомб, будь-якої іншої військової зброї або техніки.
- Дій (бездіяльності) державних та/або місцевих органів або осіб цих органів.
- Діяльності Збройних Сил України, правоохоронних органів, інших підрозділів або формувань, створених в умовах військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій.
- Конфіскації, націоналізації, примусового вилучення, реквізиції, арешту, знищення або пошкодження майна відповідно до вимог державних та/або місцевих органів влади.
- Блокування транспортних комунікацій, а також захоплення транспортного підприємства, захоплення державних або громадських будівель чи споруд.
- Опору представникові влади, правоохоронного органу, та інших суб’єктів, які мають відповідні права, самоправства, викрадення, привласнення, вимагання документів, штампів та печаток.
- Діяльності будь-яких несанкціонованих органів, адміністрацій або влади.
- Протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій, завданих в умовах нестабільного правопорядку, іншого негативного впливу в результаті зазначених подій;
- Заходів, прийнятих для того, щоб привести під контроль, попередити або припинити будь-яку подію, що сталася за вказаних умов;
- Будь-яких дій, пов’язаних з вказаними подіями, якщо такі дії не сталися б за відсутності таких подій.
Не підлягають відшкодуванню:
• Збитки, які за своїми ознаками не можуть бути віднесені до будь-якого зі страхових ризиків, вказаних у договорі страхування:
• Вартість ремонтних робіт, які не пов’язані з усуненням пошкоджень, що викликані страховим випадком.
• Збитки, що виникли до набуття чинності договором страхування або після закінчення строку його дії.
• Непрямі збитки (неодержані доходи внаслідок пошкодження, знищення або втрати Клієнтського ключа, простій, перерва у виробництві, банківське обслуговування, податки, суми за кредитними зобов’язаннями, включаючи відсотки за користування кредитом, штрафи, пені та інші фінансові та адміністративні санкції тощо), моральна шкода.
Не відшкодовуються також збитки, які були завдані особам, іншим, ніж Вигодонабувач.

Підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування є:
 Вчинення умисного кримінального правопорушення або навмисні дії Страхувальника, його представника (Вигодонабувача, його працівників або представників, осіб, які уповноважені діяти від імені Страхувальника, в тому числі уповноважені на користування Індивідуальним сейфом), спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями.
 Подання Страховику неправдивих відомостей під час укладення договору страхування або настання страхового випадку.
 Несвоєчасне повідомлення Страхувальником (Вигодонабувачем, особою, яка уповноважена діяти від імені Страхувальника, в тому числі уповноважена на користування Індивідуальним сейфом) Страховика про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховикові перешкод у визначенні обставин страхового випадку та/або розміру збитків, невиконання дій, які повинні бути здійснені в разі настання страхового випадку та інших обов’язків відповідно до умов договору страхування.
 Отримання Страхувальником (Вигодонабувачем) повного відшкодування збитків від третіх осіб або особи, яка їх заподіяла.
 Невиконання обов’язків, передбачених умовами договору страхування, та за умови, що Вигодонабувач не виконав обов’язків Страхувальника, скориставшись своїм правом, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку.
 Неповідомлення (несвоєчасне повідомлення) Страхувальником про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику.
 Наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та/або обмеженнями страхування згідно з договором страхування.
 Відмова Страхувальника (Вигодонабувача) від свого права вимоги до особи, відповідальної за збитки, або якщо здійснення цього права стало неможливим з вини Страхувальника (Вигодонабувача).
 Наявність Страхувальника (Вигодонабувача) в переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, та/або ненадання документів та відомостей для його належної перевірки, ідентифікації та верифікації, відповідно до умов, передбачених договором страхування.
 Невиконання Страхувальником отриманих рекомендацій Страховика або відмова від внесення змін до договору страхування, ініційованих Страховиком у зв`язку зі зміною ступеня страхового ризику.
 Наявність інших підстав, встановлених законодавством.

В межах страхової суми за договором страхування не встановлюються ліміти відповідальності
Умови здійснення страхових виплат.
- Страхове відшкодування виплачується на підставі письмової заяви на виплату страхового відшкодування Вигодонабувача і рішення Страховика про визнання випадку страховим (Страхового акту).
- Страховик приймає рішення про визнання або невизнання випадку страховим протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання письмової Заяви на виплату страхового відшкодування, документів, передбачених договором страхування, та сплачує страхове відшкодування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня складання Страхового акту.
- Страховик має право відстрочити прийняття рішення про визнання або невизнання випадку страховим у випадках та на строк, передбачені договором страхування.

Порядок розрахунку та розмір страхового відшкодування:
- Розмір страхового відшкодування визначається виходячи з розміру матеріального збитку, завданого Страхувальником Вигодонабувачу внаслідок настання страхового випадку за вирахуванням встановленої згідно з договором страхування франшизи та сум, отриманих Страхувальником (Вигодонабувачем) у відшкодування збитків від інших осіб.
- Розмір матеріального збитку, завданого Страхувальником Вигодонабувачу, визначається відповідно до умов Договору користування, виходячи з фактичних витрат Вигодонабувача (або витрат, які необхідно здійснити Вигодонабувачу), пов’язаних з відкриттям Індивідуального сейфу, придбанням, заміною та установкою нового замка від Індивідуального сейфу та виготовленням (заміною) Комплекту ключів від Індивідуального сейфу, та становить 4 000,00 грн. (чотири тисячі гривень 00 копійок).
- Виплата страхового відшкодування за договором страхування здійснюється Вигодонабувачу шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Вигодонабувача. Порядок виплати страхового відшкодування визначається в Заяві на виплату страхового відшкодування
- Якщо на момент настання страхового випадку Страхувальник мав договори страхування по аналогічних ризиках із декількома страховиками, то страхове відшкодування, що виплачується усіма страховиками, не може перевищувати розміру завданого збитку. При цьому кожний страховик здійснює виплату пропорційно розміру страхової суми за укладеним з ним договором страхування.
- Після виплати страхового відшкодування страхова сума за договором страхування зменшується на суму виплаченого страхового відшкодування.

Посилання на цю інформацію ви можете знайти тут

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.