Комплексне страхування майна

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Об’єктом страхування може бути майно на праві володіння, та/або користування, та/або розпорядження майном, а саме рухоме, нерухоме та інше майно [уключаючи страхування зелених насаджень іншого призначення, ніж сільськогосподарське, транспортних засобів, які не експлуатуються за призначенням і зберігаються за визначеною в договорі страхування адресою та/або відображені в складі оборотних активів підприємства у звіті про фінансовий стан (балансі) під час їх зберігання].

+

Страхові ризики

• Вогонь (пожежа), крім підпалу • Вибух • Природні явища (крім морозу та граду) • Мороз • Град • Протиправні дії третіх осіб • Падіння пілотованих літальних об’єктів • Дія води • Сторонній вплив • Бій скла

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (лімітів відповідальності) не встановлюються. Страхова сума за договором страхування може визначатися на основі: • дійсної вартості об'єкта страхування, заявленої Страхувальником; • балансової вартості об'єкта страхування, заявленої Страхувальником; • іншої вартості об'єкта страхування, узгодженої сторонами. Встановлена страхова сума не повинна перевищувати дійсну вартість об'єкта страхування. За об’єктами страхування/ групами об’єктів страхування встановлюються окремі страхові суми. Страхова сума встановлюється в гривнях та є агрегатною (після виплати страхового відшкодування зменшується на суму виплаченого страхового відшкодування).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу становить від 0,01% до 15% від розміру страхової суми Страхова премія розраховується шляхом помноження страхової суми та страхового тарифу, визначеного за договором страхування для відповідного об’єкту страхування/групи об’єктів страхування. Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від погодженого сторонами розміру страхової суми).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Франшиза – від 0,00% до 10,00% від страхової суми. Франшиза є безумовною, тобто страхове відшкодування по кожному страховому випадку зменшується на її розмір. Франшиза може бути визначена: • Від страхової суми по окремих об'єктах страхування чи групах об'єктів. • Від загальної страхової суми за договором страхування (за згодою сторін). Також франшиза може бути встановлена в абсолютному розмірі. Можуть бути передбачені різні розміри франшизи для різних об'єктів страхування чи груп об'єктів.

+

Територія дії договору страхування

Адреса розташування майна на території України, за винятком: • населених пунктів, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження; • населених пунктів на лінії розмежування (згідно з переліком, визначеним законодавством України); • території АР Крим та м. Севастополь; • територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України.

+

Строк дії договору страхування

Мінімальний та максимальний строк дії договору страхування – від 1 дня до 1 року. Строк дії договору страхування встановлюється за згодою сторін.

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з дати, наступної за датою надходження страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати початку строку дії договору страхування (за погодженням сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування окремо для кожного об'єкта страхування або групи об'єктів, або за загальними умовами договору, узгодженими сторонами.

+

Обмеження страхування

Об’єктом страхування не може бути: • Наземні транспортні засоби, залізничний рухомий склад, повітряні та водні судна (крім транспортних засобів, які не експлуатуються за призначенням і зберігаються за визначеною в договорі адресою або відображені як оборотні активи підприємства в балансі під час зберігання) • Майно, що перевозиться, включаючи вантаж і багаж • Майно, яке є предметом застави/іпотеки, щодо якого ведеться судовий спір або накладено арешт • Посіви, насадження, врожай сільськогосподарських культур • Тварини • Майно, вилучене або обмежене в обороті згідно з законодавством України • Майно, щодо якого у страхувальника (вигодонабувача) відсутній страховий інтерес • Нерухоме майно, яке не відображене у технічній документації або яке було добудоване без внесення змін до документації • Будівельно-монтажні роботи • Припинення або обмеження права власності на майно • Перерва в господарській діяльності, недоотримання або втрата доходу Обмеження страхування: • Спеціальні програми випробувань • Використання майна для військових потреб • Майно, що не може бути об’єктом страхування

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

До страхових випадків не належать події, що сталися через або під час: • Порушення правил пожежної безпеки та норм нагляду. • Дії в стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння. • Відомі дефекти майна до страхового випадку. • Причини, що виникли до набрання чинності договором. • Самозаймання, гниття, цвіль, корозію. • Довготривалу термічну або хімічну дію. • Розкрадання майна, яке не застраховане від злочинних дій. • Таємниче зникнення без встановлених обставин. • Недбалість, порушення правил експлуатації майна. • Проведення ремонтних чи будівельних робіт. • Дефекти через проєктування або знос будівель. • Несанкціоновані перепланування приміщень. • Використання небезпечних речовин, не пов'язаних з комунікаціями. • Перерви у постачанні комунальних послуг. • Використання майна не за призначенням. Страховик не відшкодовує збитки, витрати та видатки, що виникли внаслідок: • Ядерного, бактеріологічного, хімічного чи радіоактивного впливу. • Військових операцій, введення надзвичайного або військового стану. • Громадських заворушень, мітингів, збройних конфліктів, повстань, страйків, революцій, мародерства, тероризму. • Дій мін, бомб та іншої військової техніки. • Дій державних чи місцевих органів. • Операцій Збройних Сил України або інших силових підрозділів. • Конфіскації, арешту чи примусового вилучення майна. • Захоплення транспортних підприємств чи будівель. • Опору представникам влади або правоохоронних органів. • Дій несанкціонованих органів або адміністрацій. • Протиправних дій третіх осіб під час правопорядкових заворушень. • Дій для контролю або запобігання подій, що сталися за цих умов. За договором страхування не відшкодовуються: • Збитки, виявлені при огляді майна під час укладення чи дії договору. • Збитки від впливу електричного струму на пристрої без поширення відкритого вогню. • Збитки, пов'язані з втратою експлуатаційних якостей майна. • Збитки від тварин, комах, птахів або рослин. • Збитки через пошкодження фундаменту будівель через тривалі витоки води. • Збитки від поступового руху ґрунту. • Втрата товарної вартості майна. • Збитки від малюнків, написів чи захисних покриттів. • Збитки недобудованим або не введеним в експлуатацію будівлям. • Збитки від руйнування покриття доріг або тротуарів. • Забруднення земельних ділянок або втрата родючості ґрунту. • Збитки від розливу палива чи хімічного забруднення. • Збитки під час перевезення майна. • Збитки, виявлені під час інвентаризації. • Збитки майну, яке не належить страхувальнику. • Збитки товарам, що зберігаються на складі на відстані менше 30 см від підлоги, пошкоджені водою. • Збитки товарам під відкритим небом або в незакритих спорудах. • Збитки товарам у процесі виробництва чи переробки. • Витрати на заходи для попередження збитку протягом дії договору. • Витрати на реконструкцію, ремонт через знос або технічний брак. • Вартість робіт, не пов'язаних зі страховим випадком. • Непрямі збитки, моральна шкода, неотримані доходи чи простої у виробництві. Не підлягають відшкодуванню збитки, що виникли внаслідок: • Цілеспрямованого впливу вогню або тепла з метою зміни властивостей майна. • Вибухів, що сталися через зниження тиску або в камерах внутрішнього згоряння. • Вибухових робіт у виробничих цілях. • Проникнення дощу, снігу чи бруду через незакриті вікна або двері. • Землетрусу, якщо не були враховані сейсмологічні умови під час будівництва. • Пошкодження зовнішніх елементів будівель (антени, щогли, рекламні щити). • Пошкодження майна у зонах, де існує загроза обвалу або стихійних лих. • Пошкодження скла під час встановлення, демонтажу або інших робіт. • Ударів транспорту чи літальних апаратів, що належать страхувальнику. • Витікання води або інших рідин через розморожування труб або неправильну експлуатацію. • Пошкодження приладів, з'єднаних із трубопроводами, крім аварій. • Впливу водяної пари або конденсату, крім необхідного використання систем зрошування. • Пошкодження трубопроводів поза межами застрахованих приміщень. • Термічного розширення або стискання рідин через нагрівання чи охолодження. • Крадіжки, грабежу або розбою, вчинених особами, що мають законний доступ до майна. • Заволодіння майном шляхом шахрайства або обману. • Знищення майна, якщо охоронна система не працювала. • Збитки від протиправних дій (підпал, підрив) при ризиках «вогонь» та «вибух». • Непрямого удару блискавки. Не визнаються страховим випадком збитки внаслідок: • Механічних поломок машин та обладнання. • Впливу комп'ютерного вірусу. • Інфекційних хвороб. Страхове покриття не надається, якщо це може порушити ембарго або санкції міжнародного характеру. Підставами для відмови у виплаті страхового відшкодування є: • Умисне вчинення кримінального правопорушення або навмисні дії для настання страхового випадку, крім дій у стані крайньої необхідності чи самооборони. • Надання неправдивої інформації під час укладання договору або при настанні страхового випадку. • Отримання відшкодування збитків від особи, що їх завдала, у повному обсязі. • Несвоєчасне повідомлення про страховий випадок без поважних причин або невиконання обов'язків за договором. • Створення перешкод для встановлення факту, причин чи обставин настання страхового випадку, а також розміру збитків. • Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про зміну обставин, що мають значення для оцінки страхового ризику. • Невжиття заходів для рятування майна або зменшення збитків. • Відмова від права вимоги до особи, відповідальної за збитки. • Непред’явлення майна або його залишків для огляду (крім випадків викрадення). • Неповідомлення про зміну права власності на майно. • Включення до переліку осіб, пов'язаних з терористичною діяльністю або під санкціями. • Висновки експертизи, що збитки не могли виникнути за обставин, які були заявлені. • Виникнення події за межами території дії договору страхування. • Подія сталася в період, за який не сплачений страховий платіж. • Збитки не відносяться до страхових ризиків або входять до переліку винятків. • Підстави, встановлені законодавством.

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

Для кожного об'єкта/групи об'єктів страхування встановлюються окремі страхові суми в гривнях. Страхова сума є агрегатною і зменшується на суму виплаченого відшкодування. Ліміти відповідальності: 1. Витрати на запобігання або ліквідацію наслідків страхового випадку відшкодовуються в межах 1% від загальної страхової суми. Кількість випадків не обмежена.

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Умови здійснення страхових виплат: - Страхове відшкодування виплачується на підставі письмової заяви Страхувальника (його правонаступника або Вигодонабувача) і рішення Страховика про визнання випадку страховим (Страхового акту). - Страховик приймає рішення про визнання або невизнання випадку страховим протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання письмової Заяви на виплату страхового відшкодування, документів, передбачених договором страхування, та сплачує страхове відшкодування протягом 10 (десяти) робочих днів після прийняття відповідного рішення. - Страховик має право відстрочити прийняття рішення про визнання або невизнання випадку страховим у випадках та на строк, передбачені договором страхування. - Страхове відшкодування перераховується на рахунок Страхувальника (Вигодонабувача) або на рахунок установи або особи, що здійснює (здійснювала, здійснюватиме) ремонт пошкодженого майна, вказаний в Заяві на виплату страхового відшкодування. Порядок розрахунку та розмір страхового відшкодування: - У випадку викрадення або знищення (загибелі) майна – в розмірі дійсної вартості майна на дату настання страхового випадку (або страхової суми, якщо страхова сума менша дійсної вартості майна) за вирахуванням франшизи, а також вартості залишків майна (при знищенні (загибелі) майна). - Знищення (загибель) майна - випадок, коли витрати на відновлення майна дорівнюють дійсній вартості майна або її перебільшують. - При пошкодженні майна розмір страхового відшкодування дорівнює розміру збитку, визначеного в кошторисі вартості відновлення майна, (кошторис збитків) за вирахуванням франшизи, в межах страхової суми. - До кошторису збитків включаються: витрати на матеріали і запасні частини для ремонту (з урахуванням зносу на момент настання страхового випадку) та витрати на оплату робіт з ремонту, необхідні для відновлення майна до стану, у якому воно знаходилося безпосередньо перед настанням страхового випадку. - Страхове відшкодування виплачується за вирахуванням сум, отриманих Страхувальником (Вигодонабувачем) від осіб, винних в заподіянні збитків. - Якщо страхова сума складатиме лише частину від дійсної вартості майна на дату настання страхового випадку, то розмір страхового відшкодування буде зменшений пропорційно відношенню страхової суми до дійсної вартості майна. - Якщо страхове відшкодування сплачується в інший спосіб, ніж на рахунок установи або особи, що здійснює (здійснювала, здійснюватиме) ремонт пошкодженого майна, то з розміру страхового відшкодування вираховується податок на додану вартість. - Страховик відшкодовує підтверджені документально витрати для запобігання настанню страхового випадку, ліквідації та/або зменшення наслідків страхового випадку, - в межах ліміту відповідальності, передбаченого договором страхування. - Страховик має право здійснити виплату страхового відшкодування за вирахуванням несплачених чергових платежів за договором страхування. - Якщо майно застраховано у кількох страховиків і загальна страхова сума перевищує дійсну вартість майна, страхова виплата, що виплачується всіма страховиками, не може бути більшою за дійсну вартість майна та кожний страховик здійснює виплату пропорційно до розміру загальної страхової суми. - Після виплати страхового відшкодування у випадку знищення (загибелі) та/або втрати (викрадення) майна дія договору страхування припиняється без перерахунку та повернення частини страхової премії.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

- Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяних збитків, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. - Настання події у період, за який не сплачений страховий платіж у розмірі та у строки, передбачені договором страхування, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. Несплата Страхувальником чергової частини страхової премії у встановлений договором страхування строк (у разі сплати страхової премії частинами) є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності (на умовах, передбачених договором страхування).

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, які не є страховими.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.