Страхування від нещасного випадку

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Життя, здоров’я та працездатність людини.

+

Страхові ризики

- смерть внаслідок нещасного випадку; - стійка втрата загальної працездатності (встановлення групи первинної інвалідності) або встановлення категорії “дитина з інвалідністю” внаслідок нещасного випадку; - травматичне ушкодження (травма) або розлад здоров’я внаслідок нещасного випадку Ліміти відповідальності страховим продуктом не встановлені.

+

Територія дії договору страхування

Україна Весь світ Територія проведення спортивно-оздоровчого заходу на території України (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, території АР Крим та м. Севастополь, тимчасово окупованих населених пунктів та територій ведення бойових дій).

+

Строк дії договору страхування

Від 1 дня до 1 року

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми страховим продуктом не визначені. Для кожної застрахованої особи встановлюється окрема страхова сума. Страхова сума є агрегатною (після здійснення страхової виплати страхова сума зменшується на суму здійсненої страхової виплати).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу становить від 0,001% до 50,0% від розміру страхової суми Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від погодженого сторонами розміру страхової суми).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Франшиза страховим продуктом не передбачена.

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з дати, наступної за датою надходження страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати початку строку дії договору страхування (за згодою сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування для кожної Застрахованої особи або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування

Об’єктом страхування не може бути життя, здоров’я, працездатність осіб: • вік яких менше 1 року або 75 років і більше; • осіб, які визнані у встановленому законодавством порядку недієздатними; • знаходяться на освідченні МСЕК або перебувають на стаціонарному лікуванні • перебувають на обліку в наркологічних, психоневрологічних та інших диспансерах • хворіють на СНІД або ВІЛ – інфіковані • мають інвалідність будь-якої групи з будь-якої причини (категорію “дитина з інвалідністю” або “дитина з інвалідністю підгрупи А”) • мають психічну хворобу або онкологічну хворобу • які є військовослужбовцями, учасниками військових формувань, правоохоронних органів, органів спеціального призначення, сил територіальної оборони, добровольчих підрозділів або інших підрозділів, які мають ознаки військових формувань. Об’єктом страхування не можуть бути: - непрямі збитки; моральна шкода.

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

До страхових випадків не відносяться події, що сталися під час або внаслідок: • Протиправних дій, незалежно від психічного стану. • Перебування в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом препаратів, що знижують увагу або швидкість реакції, або приймання ліків без медичного призначення. • Самогубства або спроби самогубства. • Навмисного нанесення собі шкоди, незалежно від психічного стану. • Самолікування або медичного втручання без належної кваліфікації. • Керування транспортним засобом без посвідчення водія. • Керування в стані сп’яніння або відмова пройти огляд. • Грубих необережностей, що призвели до нещасного випадку. • Нещасного випадку під час затримання, арешту, тримання під вартою або слідчих дій. • Свідомого перебування в небезпечних місцях (наприклад, вибухові роботи, військові полігони). • Участі в діяльності з підвищеним ризиком для життя або здоров’я. • Занять спортом, якщо це не передбачено договором. • Діяльності, що не відповідає умовам договору. • Авіаційних польотів, крім регулярних або чартерних рейсів. • Порушення правил техніки безпеки або експлуатації техніки. • Порушення правил дорожнього руху. • Діагностичних, лікувальних та профілактичних заходів, включаючи ін'єкції ліків. • Отруєння лікарськими засобами, медикаментами, біологічними субстанціями або етилен гліколем. • Ядерного, хімічного або радіоактивного забруднення. • Військових дій, антитерористичних операцій або введення надзвичайного стану. • Громадських заворушень, збройних конфліктів, терористичних актів. • Дій мін, бомб або іншої військової техніки. • Дій або бездіяльності державних та місцевих органів влади. • Діяльності Збройних Сил, правоохоронних органів або інших підрозділів в умовах військових або антитерористичних операцій. • Конфіскації, націоналізації, арешту або знищення майна державними органами. • Блокування транспортних комунікацій або захоплення державних чи громадських будівель. • Опору представникам влади або самоправства. • Дій несанкціонованих органів або адміністрацій. • Протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій в умовах нестабільного правопорядку. • Заходів, що вживаються для контролю або припинення подій. • Дій, що сталися б лише внаслідок зазначених подій. • Неможливості надання медичної допомоги або евакуації через ці події. Винятки із страхових випадків: • Захворювання: У тому числі раптові захворювання (крім гострих професійних захворювань) та хронічні професійні захворювання. • Визнання безвісно відсутньою або померлою: Визнання застрахованої особи безвісно відсутньою або оголошення померлою. Підстави для відмови у страховій виплаті: • Умисне кримінальне правопорушення: Вчинення умисного кримінального правопорушення або навмисні дії застрахованої особи, її спадкоємців, спрямовані на настання страхового випадку. • Неправдива інформація: Подання неправдивих відомостей під час укладення договору страхування або настання страхового випадку. • Несвоєчасне повідомлення: Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків за договором страхування. • Перешкоди для страхового розслідування: Створення перешкод для страховика в встановленні факту, причин та/або обставин настання страхового випадку та/або розміру заподіяної шкоди. • Неповідомлення важливих обставин: Неповідомлення при укладанні договору про обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або свідоме надання неправдивих відомостей про такі обставини. • Зміна обставин: Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику. • Відмова від обстеження: Відмова застрахованої особи від обстеження для оцінки фактичного стану здоров’я або перешкоджання страховикові в отриманні результатів обстеження. • Ненадання документів: Ненадання документів та інформації, що підтверджують факт, причини та обставини страхового випадку і розмір заподіяної шкоди (у т.ч. відомостей, що є лікарською таємницею). • Територія страхування: Настання події за межами території страхування. • Дія договору: Настання події до набрання чинності договором страхування або в період, за який не сплачено страховий платіж. • Відсутність причинно-наслідкового зв’язку: Заподіяння шкоди, що не має прямого причинно-наслідкового зв’язку з нещасним випадком. • Винятки зі страхових випадків: Заподіяння шкоди внаслідок події, яка не відповідає визначенню страхового випадку, або подія входить до переліку винятків. • Законодавчі підстави: Інші підстави, встановлені законодавством.

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

Ліміти відповідальності страховим продуктом не встановлені.

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Умови здійснення страхових виплат: 1) Для отримання страхової виплати потерпілий подає страховику заяву про страхове відшкодування та документи, передбачені договором страхування. 2) Протягом 10 робочих днів з моменту отримання заяви про страхове відшкодування та документів, передбачених договором страхування, ми приймаємо рішення про страхову виплату та протягом 10 робочих днів сплачуємо страхове відшкодування 3) Страхова виплата здійснюється Застрахованій особі або спадкоємцям відповідно до умов, передбачених договором страхування за згодою сторін. Порядок розрахунку та розмір страхової виплати: • Смерть застрахованої особи: 100% страхової суми. • Стійка втрата загальної працездатності: o Інвалідність І групи – 100% страхової суми. o Інвалідність ІІ групи – 75% страхової суми. o Інвалідність ІІІ групи – 50% страхової суми. o Категорія “дитина з інвалідністю” або “дитина з інвалідністю підгрупи А” – 50% страхової суми. • Травматичне ушкодження або розлад здоров’я: Виплата залежить від виду ушкодження/розладу. Якщо є декілька ушкоджень/розладів, сума виплат за кожне з них підсумовується, але загальна виплата не може перевищувати 50% страхової суми. Смерть та стійка втрата загальної працездатності (або інвалідність): Виплата розраховується з урахуванням попередніх виплат за тим же нещасним випадком. Після виплати страхова сума зменшується на суму виплати (агрегатна страхова сума), але дія договору не припиняється. Якщо загальна сума страхових виплат досягає 100% страхової суми, дія договору припиняється без перерахунку та повернення частини страхової премії.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування це може бути підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, в тому числі: - Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством - настання події у період, за який не сплачений страховий платіж Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування щодо своєчасної та повної сплати чергової частини страхової премії, це є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Страховий поліс можна придбати окремо від інших страхових продуктів.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки та акційні пропозиції не передбачені.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.