Страхування відповідальності приватного нотаріуса

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Об’єктом страхування є відповідальність за заподіяну шкоду майну третьої особи, а саме відповідальність Страхувальника, яка виникає внаслідок вчинення нотаріальних дій та/або інших дій, покладених на нотаріуса відповідно до закону (далі - нотаріальні та/або інші дії) або недбалості Страхувальника.

+

Страхові ризики

Страховим ризиком є вчинення незаконних дій або недбалість Страхувальника під час вчинення ним нотаріальних та/або інших дій в період дії договору страхування, внаслідок яких третім особам може бути заподіяна майнова шкода. Страховим випадком за договором страхування є заподіяння третім особам майнової шкоди внаслідок вчинення незаконних дій або недбалості Страхувальника під час вчинення ним нотаріальних та/або інших дій, що мало місце в період дії договору страхування. Факт настання страхового випадку встановлюється на підставі судового рішення, що набрало законної сили, або визнаної Страхувальником та погодженої Страховиком письмової вимоги (претензії) третьої особи).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Мінімальний розмір страхової суми: тисяча мінімальних розмірів заробітної плати. Максимальний розмір страхової суми (лімітів відповідальності) страховим продуктом не встановлюється. Страхова сума за договором страхування встановлюється за згодою Сторін та зазначається в договорі страхування. Страхова сума за договором страхування встановлюється в гривнях. Після виплати страхового відшкодування встановлена за договором страхування страхова сума зменшується на суму виплаченого страхового відшкодування (агрегатна страхова сума).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу становить від 0,001% до 15% від страхової суми за об’єктом страхування. Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від погодженого сторонами розміру страхової суми).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Вид франшизи: безумовна (страхове відшкодування по кожному страховому випадку зменшується на розмір франшизи). Мінімальний та максимальний розмір франшизи становить від 0,00% до 30,00% від страхової суми за кожним окремим об’єктом страхування. Франшиза встановлюється за договором страхування для кожного об’єкта страхування.

+

Територія дії договору страхування

Територія дії договору страхування: Україна (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, згідно з переліком, що визначений законодавством України, території АР Крим та м. Севастополь, територій ведення бойових дій та тимчасово окупованих територій України).

+

Строк дії договору страхування

Мінімальний та максимальний строк дії договору страхування: від 1-го до 365-ти або 366-ти календарних днів (в залежності від кількості календарних днів у році). Строк дії договору страхування встановлюється за згодою сторін

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з дати, наступної за датою надходження страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати початку строку дії договору страхування (за погодженням сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування за кожним об’єктом страхування або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування

Обмеження страхування: За договором страхування діють такі обмеження страхування, за наявності яких страхове покриття за договором страхування не діє: - подання особою, що звернулася до нотаріуса, неправдивої інформації щодо будь-якого питання, пов’язаного із вчиненням нотаріальної та/або іншої дії, недійсних та/або підроблених документів. якщо особа, що звернулася до нотаріуса, не заявила про відсутність чи наявність осіб, прав чи інтересів яких може стосуватися нотаріальна та/або інша дія, за вчиненням якої звернулася особа.

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

Не підлягають страховому відшкодуванню: - Шкода, визначена письмовою вимогою (претензією) третьої особи, що визнана Страхувальником, але не погоджена Страховиком. - Претензії та позови по шкоді, що заподіяна потерпілій особі внаслідок навмисних дій цієї потерпілої особи. - Претензії та позови по шкоді, що заподіяна з причин, про які Страхувальнику було відомо до початку дії договору страхування. - Претензії та позови по шкоді, яка заподіяна внаслідок подій, що відбулися до початку або протягом дії договору з причин, що виникли до набрання ним чинності. - Непрямі збитки (неодержані доходи, простій, перерва у виробництві, податки, штрафи, пені, суми та відсотки за кредитними зобов’язаннями тощо), моральна шкода. Не визнаються страховими випадками за договором страхування збитки, що виникли внаслідок або прямо чи опосередковано пов’язані з: - Впливом комп’ютерного вірусу, шкідливої програми чи коду, небажаних електронних повідомлень (спам), неправомірним втручанням до електронної мережі, несанкціонованим доступом в систему, фактичною або прогнозованою відмовою, збоєм чи несправністю будь-якого комп’ютера, електронного приладу, компонента, системи, програмного забезпечення або вбудованої програми, помилкою мережі; а також збитки, що виникли через: втрату, витік, пошкодження, спотворення, несанкціоноване використання, зменшення або зміну функціональності чи працездатності комп’ютерної системи, техніки, програмного забезпечення, даних, інформаційних баз, носіїв інформації, мікрочіпів, інтегрованих мереж або подібних пристроїв в комп’ютерному та/або іншому устаткуванні чи обладнанні. - Інфекційною хворобою (включно з вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ) та COVID19) або загрозою (фактичною чи передбачуваною) інфекційної хвороби (включно з вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ) та COVID19), незалежно від будь-якої іншої причини чи події, що сприяє цьому одночасно або в будь-якій іншій послідовності. Страховик не відшкодовує збитки та витрати, що виникли внаслідок: - Будь-якого ядерного впливу, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення, засобів та/або зброї. - Військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій або введення надзвичайного, особливого чи військового (воєнного) стану, порушення Страхувальником вимог і розпоряджень органів влади і управління на період дії такого стану. - Громадських заворушень, масових безладів, зібрань, мітингів, заворушень, збройних конфліктів, громадянської війни, революції, заколоту, повстання, страйку, путчу, війни, вторгнення, ворожих дій іноземного противника, стану облоги, військового перевороту, захоплення влади, локауту, диверсії, тероризму, мародерства або грабежів, викрадень, підпалу, підриву чи іншого незаконного заволодіння, знищення або пошкодження вантажів, що сталися за вказаних умов. - Дії мін, бомб, будь-якої іншої військової зброї або техніки. - Дій (бездіяльності) державних та/або місцевих органів або осіб цих органів. - Діяльності Збройних Сил України, правоохоронних органів, інших підрозділів або формувань, створених в умовах військових/антитерористичних операцій/ заходів/ дій. - Конфіскації, націоналізації, примусового вилучення, реквізиції, арешту, знищення або пошкодження вантажів відповідно до вимог державних та/або місцевих органів влади. - Блокування транспортних комунікацій, а також захоплення транспортного підприємства, захоплення державних або громадських будівель чи споруд. - Опору представникові влади, правоохоронного органу, та інших суб’єктів, які мають відповідні права, самоправства, викрадення, привласнення, вимагання документів, штампів та печаток. - Діяльності будь-яких несанкціонованих органів, адміністрацій або влади. - Протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій, завданих в умовах нестабільного правопорядку, іншого негативного впливу в результаті зазначених подій; - Заходів, прийнятих для того, щоб привести під контроль, попередити або припинити будь-яку подію, що сталася за вказаних умов; - Будь-яких дій, пов’язаних з вказаними подіями, якщо такі дії не сталися б за відсутності таких подій. Підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування є: - Навмисні дії Страхувальника (Вигодонабувача), спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями. - Вчинення Страхувальником (Вигодонабувачем) умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку. - Подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку, або про причини та/або обставини страхового випадку, або у разі надання неправдивих відомостей по фактам, що стосуються страхового випадку або причин та/або обставин його настання. - Одержання Страхувальником (Вигодонабувачем) відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла, в повному обсязі. - Несвоєчасне повідомлення Страхувальником про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяних збитків. - Створення Страховикові перешкод у встановленні факту, причин та/або обставин настання страхового випадку та/або розміру заподіяних збитків. - Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення Страхувальником Страховика про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику (визначення ймовірності та вірогідності настання страхового випадку та розміру можливих збитків), та/або інших обставин, що впливають на розмір страхової премії за договором страхування, та/або істотно впливають на умови договору страхування. - Відсутність (частково або повністю) документів, необхідних для визнання випадку страховим та здійснення страхового відшкодування, визначених договором страхування. - Відмова потерпілої особи від претензій до Страхувальника. - Настання події за межами території дії договору страхування. - Настання події у період, за який не сплачений страховий платіж у розмірі та у строки, передбачені договором страхування. - Наявність Страхувальника/Вигодонабувача у переліку осіб, пов'язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції, або до нього запроваджені санкції Ради національної безпеки і оборони України у вигляді блокування активів чи зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань, або він є особою, пов’язаною з державою-агресором відповідно до законодавства України та/або неможливість виконання зобов’язань на його користь передбачена законодавством України. - Ненадання документів та відомостей, які необхідні Страховику для його належної перевірки, ідентифікації та верифікації, або для підтвердження усунення підстав, що призвели до встановлення Страхувальнику високого/неприйнятно високого рівня ризику легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом/фінансування тероризму. - Виникнення збитків, які за своїми ознаками не можуть бути віднесені до страхового ризику, вказаного в договорі страхування. - Наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування. Наявність інших підстав, встановлених законодавством.

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

- За договором страхування ліміти відповідальності не встановлюються. Мінімальний та максимальний розміри лімітів відповідальності страховим продуктом не встановлені.

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Умови здійснення страхових виплат: - Страхове відшкодування виплачується на підставі письмової заяви Страхувальника (його правонаступника або Вигодонабувача) і рішення Страховика про визнання випадку страховим (Страхового акту). - Страховик приймає рішення про визнання або невизнання випадку страховим протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання письмової Заяви на виплату страхового відшкодування, документів та речей, передбачених договором страхування, та сплачує страхове відшкодування протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після прийняття відповідного рішення. - Страховик має право відстрочити прийняття рішення про визнання або невизнання випадку страховим у випадках та на строк, передбачені договором страхування. Порядок розрахунку та розмір страхового відшкодування: - Розмір шкоди, заподіяної потерпілій особі встановлюється:  На підставі рішення суду, що набрало законної сили - у разі подання потерпілою особою судового позову до Страхувальника, за яким порушено судову справу.  Страховиком - на підставі заяви (вимоги, претензії) потерпілої особи до Страхувальника або Страховика, яка містить довідки, рахунки та інші документи, що підтверджують розмір заподіяного збитку, а також матеріалів і висновків уповноваженої Страховиком особи, Компетентних органів тощо, про причини, наслідки і обсяг заподіяної шкоди.  Незалежними експертами/ оцінювачами - за згодою Страховика, Страхувальника і потерпілої особи при наявності спору між Страхувальником і потерпілою особою, що може бути вирішений шляхом переговорів Страховика, Страхувальника і потерпілої особи між собою. Витрати на проведення незалежної експертизи покриваються особою, яка вимагала її проведення, з подальшим відшкодуванням їй цих витрат згідно з чинним законодавством. - Розмір страхового відшкодування визначається згідно з умовами, викладеними вище (встановлення розміру шкоди), з урахуванням:  розміру страхової суми за договором страхування;  здійснених виплат страхових відшкодувань за договором страхування (крім випадків, коли Страхувальник відновив страхову суму за договором страхування);  сума страхового відшкодування дорівнює розміру збитків за вирахуванням встановленої договором страхування франшизи, заборгованості по сплаті страхових платежів, сум, отриманих Страхувальником від третіх осіб, винних за рішенням суду в завданні збитків, якщо таке рішення було прийнято до моменту виплати страхового відшкодування. - Сумарний розмір страхових відшкодувань за договором страхування не може перевищувати розміру страхової суми за договором страхування. - Якщо за договором страхування здійснена виплата страхового відшкодування, то договір страхування зберігає чинність до закінчення строку його дії. При цьому страхова сума за договором страхування зменшується на суму здійснених виплат страхових відшкодувань. - Якщо внаслідок настання одного страхового випадку є декілька потерпілих осіб, загальна сума страхового відшкодування, що сплачується усім потерпілим особам, розраховується у межах страхової суми за договором страхування. - У разі, коли загальний розмір шкоди, заподіяної потерпілим особам, за одним страховим випадком перевищує страхову суму за договором страхування розмір страхового відшкодування кожній потерпілій особі зменшується пропорційно до співвідношення страхової суми за договором страхування і розрахованої суми страхових відшкодувань для всіх потерпілих осіб. - Якщо винними у завданні шкоди, крім Страхувальника є інші особи, то Страховик виплачує страхове відшкодування пропорційно ступеню вини Страхувальника, визначеної відповідно до рішення суду. - Якщо на момент виплати страхового відшкодування Страхувальник має заборгованість по сплаті страхового платежу, то із суми страхового відшкодування Страховик утримує несплачену частину страхового платежу. Страхувальник або Вигодонабувач зобов'язані повернути Страховику отримане страхове відшкодування (або його відповідну частину), якщо виявиться така обставина, що за законом цілком або частково позбавляє Страхувальника або Вигодонабувача права на страхове відшкодування, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати виявлення такої обставини, але не пізніше 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання вимоги Страховика

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

- Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяних збитків, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. - Настання події у період, за який не сплачений страховий платіж у розмірі та у строки, передбачені договором страхування, є підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування. Несплата Страхувальником чергової частини страхової премії у встановлений договором страхування строк (у разі сплати страхової премії частинами) є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності (на умовах, передбачених договором страхування).

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.