Страхування від нещасного випадку на транспорті працівників транспортних підприємств

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Життя, здоров’я, працездатність людини

+

Страхові ризики

• Загибель або смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку на транспорті. • Встановлення групи інвалідності Застрахованій особі внаслідок травми, отриманої в результаті нещасного випадку на транспорті. • Тимчасова втрата працездатності Застрахованою особою внаслідок нещасного випадку на транспорті.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми страховим продуктом не визначені. Для кожної Застрахованої особи встановлюється окрема страхова сума. Страхова сума на кожну Застраховану особу встановлюється за Договором страхування відповідно до чинного законодавства України і становить 6 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Страхова сума встановлюється в гривнях та є агрегатною (після здійснення страхової виплати страхова сума зменшується на суму здійсненої страхової виплати).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний та максимальний розмір річного страхового тарифу становить від 0,01% до 0,18% від розміру страхової суми. Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від розміру страхової суми).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Франшиза страховим продуктом не передбачена

+

Територія дії договору страхування

Україна, за винятком: • Населених пунктів, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження. • Населених пунктів, розташованих на лінії розмежування. • Території АР Крим та м. Севастополь. • Тимчасово окупованих населених пунктів та територій ведення бойових дій.

+

Строк дії договору страхування

Від 1 дня до 1 року

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування набирає чинності: з наступного дня після отримання страхової премії, або з моменту сплати страхової премії, або з дати, з якої починається дія договору (за згодою сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування для кожної Застрахованої особи або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування

Об’єктом страхування не може бути: • Життя, здоров’я, працездатність: o Працівників транспортних підприємств водного транспорту. o Працівників транспортних підприємств повітряного транспорту. o Осіб, визнаних недієздатними за законодавством, або тих, хто перебуває на освідченні МСЕК чи стаціонарному лікуванні. o Осіб, що перебувають на обліку в наркологічних, психоневрологічних та інших диспансерах. o Осіб, хворих на СНІД або ВІЛ-інфікованих. o Осіб з інвалідністю будь-якої групи, психічною або онкологічною хворобою. o Військовослужбовців, учасників військових формувань, правоохоронних органів, органів спеціального призначення, сил територіальної оборони, добровольчих підрозділів або інших підрозділів, що мають ознаки військових формувань. Обмеження страхування: • Непрямі збитки. • Моральна шкода.

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

До страхових випадків не відносяться події, що сталися під час або внаслідок: • Вчинення або спроби вчинення протиправних дій (незалежно від психічного стану). • Перебування в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. • Самогубства або спроби самогубства (крім доведення до самогубства внаслідок протиправних дій третіх осіб). • Навмисного нанесення тілесних ушкоджень/шкоди здоров’ю (незалежно від психічного стану). • Самолікування або медичного втручання без медичного призначення лікаря або несанкціонованими особами. • Керування транспортним засобом без посвідчення водія відповідної категорії або у стані сп’яніння. • Грубої необережності, порушення техніки безпеки, правил пожежної безпеки та експлуатації об’єктів. • Порушення правил безпеки дорожнього руху. • Діагностичних, лікувальних та профілактичних заходів та їх негативних наслідків. • Отруєння лікувальними засобами, алкоголем, наркотиками, токсичними речовинами та інфекціями, що передаються фекально-оральним шляхом. Ми не відшкодуємо збитки внаслідок: • Ядерного впливу, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення, засобів та/або зброї. • Військових або антитерористичних операцій, введення надзвичайного, особливого чи військового стану, порушення вимог органів влади під час таких станів. • Громадських заворушень, збройних конфліктів, революцій, повстань, страйків, війни, тероризму, мародерства, грабежів, підпалу, підриву чи інших кримінальних правопорушень. • Дій мін, бомб або іншої військової техніки. • Дій (або бездіяльності) державних та/або місцевих органів влади. • Діяльності Збройних Сил України, правоохоронних органів, інших формувань, створених у умовах військових/антитерористичних операцій, або участі Застрахованої особи у таких органах чи формуваннях. • Конфіскації, націоналізації, примусового вилучення, реквізиції, арешту, знищення або пошкодження майна відповідно до вимог державних органів. • Блокування транспортних комунікацій, захоплення транспортних підприємств, державних чи громадських будівель. • Опору представникам влади, викрадення документів, вимагання штампів та печаток. • Дій будь-яких несанкціонованих органів або адміністрацій. • Протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій в умовах нестабільного правопорядку. • Заходів, спрямованих на контроль, попередження або припинення подій, що сталися за вказаних умов. • Будь-яких дій, що не сталися б за відсутності зазначених подій. • Подій, під час яких було неможливим надання своєчасної медичної допомоги або евакуації Застрахованої особи з території дії зазначених подій. Страховими випадками не вважаються події, якщо: • На момент нещасного випадку особа була визнана недієздатною, перебувала на медичному огляді чи лікуванні, або була на обліку у медичних установах (наркологічних, психоневрологічних та ін.), мала СНІД, ВІЛ, інвалідність будь-якої групи, психічну чи онкологічну хворобу, і не повідомила страхову компанію про зміни в своєму здоров'ї. • Встановлено, що інвалідність або смерть особи сталися не лише через нещасний випадок, але і через інші захворювання або травми, які були наявні до нещасного випадку. Винятками зі страхових випадків є: • Захворювання, включаючи раптові, професійні захворювання (гострі та хронічні). • Визнання особи безвісно відсутньою або оголошення померлою за законодавством. Підстави для відмови у страховій виплаті: • Умисне кримінальне правопорушення або навмисні дії, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій у стані крайньої необхідності або самооборони. • Неправдива інформація при укладанні договору або в разі страхового випадку. • Несвоєчасне повідомлення про страховий випадок або невиконання обов'язків за договором. • Перешкоди в установленні фактів і обставин страхового випадку. • Неповідомлення важливих обставин при укладанні договору. • Ненадання чи несвоєчасне надання інформації про зміни в обставинах. • Висновок незалежної експертизи, що подія не відповідала заявленим обставинам. • Відмова від обстеження або ненадання результатів обстеження. • Ненадання документів і інформації, що підтверджують факт і розмір шкоди. • Події за межами території страхування. • Події до початку дії договору або в період несплати страхового платежу. • Шкода, що не пов'язана із нещасним випадком на транспорті. • Шкода від подій, які не віднесені до страхових випадків. • Наявність страхувальника в списку осіб, пов'язаних із терористичною діяльністю або під санкціями, та/або ненадання документів для перевірки. • Подія віднесена до переліку винятків. • Інші підстави, встановлені законодавством.

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

Ліміти відповідальності страховим продуктом не встановлені.

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Умови отримання страхових виплат: 1. Для отримання страхової виплати потерпілий подає страховику заяву про страхове відшкодування та документи, передбачені договором страхування. 2. Протягом 10 робочих днів з моменту отримання заяви про страхове відшкодування та документів, передбачених договором страхування, ми приймаємо рішення про страхову виплату та протягом 10 робочих днів сплачуємо страхове відшкодування 3. Страхова виплата здійснюється застрахованій особі або її спадкоємцям згідно з умовами договору. Порядок розрахунку та розмір страхової виплати: • Загибель або смерть: 100% страхової суми. • Встановлення інвалідності внаслідок травми від нещасного випадку на транспорті: o Інвалідність І групи – 100% страхової суми. o Інвалідність II групи – 75% страхової суми. o Інвалідність III групи – 50% страхової суми. • Тимчасова втрата працездатності внаслідок нещасного випадку на транспорті: o За кожну добу – 0,2% страхової суми, але не більше 50% страхової суми. Вирахування страхової виплати: виплата розраховується за вирахуванням страхових виплат, здійснених по тому ж нещасному випадку. Обмеження розміру страхової виплати: o Розмір виплати не може перевищувати зобов’язання страховика за договором. o Страховик має право здійснити виплату за вирахуванням несплачених чергових платежів за договором. Незалежність від інших виплат: o Страхова виплата здійснюється незалежно від суми, яку має отримати Застрахована особа за загальнообов’язковим соціальним страхуванням, іншими договорами страхування або відшкодуванням від інших осіб. Агрегатна страхова сума: o Після виплати сума страхової суми зменшується на суму здійсненої виплати. o Якщо загальна сума виплат досягає 100% страхової суми, дія договору щодо Застрахованої особи припиняється без перерахунку та повернення частини страхової премії.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

Можливі наслідки для споживача у разі невиконання обов'язків за договором страхування: Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування це може бути підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, в тому числі: - Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством - настання події у період, за який не сплачений страховий платіж Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування щодо своєчасної та повної сплати чергової частини страхової премії, це є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Страховий поліс можна придбати окремо від інших страхових продуктів.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки та акційні пропозиції не передбачені.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.