Страховий випадок
Ми зібрали тут всю інформацію, що може знадобитися у страховому випадку.
Як працює відділ врегулювання
Ви звернулися на гарячу лінію нашої компанії та оформили страхову подію - що відбувається далі?🤔
Вся інформація передається до відділу врегулювання, де наші співробітники вирішують питання виплати.Оцінкою пошкоджень транспортного засобу у разі страхового випадку КАСКО чи Автоцивілки + аналіз страхового випадку, виявлення обсягу пошкоджень, отримання необхідних документів.
Нещасними випадками. Тут відділу врегулювання потрібно зібрати всі необхідні документи на страхове відшкодування з урахуванням протоколів МОЗ та фактично витрачених коштів страхувальником.
Організацією відновлення пошкодженого майна. У цих випадках потрібно виявити всі пошкодження, а також можливі варіанти ремонту/заміни, зробити розрахунок матеріальних збитків та підготувати кошторис для відновлення.
Запросити дзвінок
Заповніть форму нижче, та наш менеджер зв’яжеться з вами протягом робочого дня.