Інклюзивні підрозділи 📍️ Карта відділень
Налаштування доступності Скинути
Розмір шрифту Аа Аа Аа
Колірна схема: Звичайна Біло-чорна Чорно-біла Бежева
Зробіть кілька простих кроків, і ми вже з вами на зв'язку!
1. Завантажте додаток WordCraft для свого пристрою та пройдіть реєстрацію.
2. Відскануйте QR-код через додаток WordCraft (відкривши «Налаштування»), і дзвінок з перекладачем та представником компанії почнеться автоматично.

Страховий випадок

Тут ви знайдете всю інформацію, яка знадобиться при настанні страхового випадку

Як працює відділ врегулювання

Ви звернулися на гарячу лінію нашої компанії та оформили страхову подію - що відбувається далі?🤔

Вся інформація передається до відділу врегулювання, де наші співробітники вирішують питання виплати.

Ми займаємося:

advantage.text

Оцінкою пошкоджень транспортного засобу у разі страхового випадку КАСКО чи Автоцивілки + аналіз страхового випадку, виявлення обсягу пошкоджень, отримання необхідних документів.

advantage.text

Нещасними випадками. Тут відділу врегулювання потрібно зібрати всі необхідні документи на страхове відшкодування з урахуванням протоколів МОЗ та фактично витрачених коштів страхувальником.

advantage.text

Організацією відновлення пошкодженого майна. У цих випадках потрібно виявити всі пошкодження, а також можливі варіанти ремонту/заміни, зробити розрахунок матеріальних збитків та підготувати кошторис для відновлення.

Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами зручним
для вас способом

Написати нам

Останні публікації
про все