Страховий випадок

Ми зібрали тут всю інформацію, що може знадобитися у страховому випадку.

Як працює відділ врегулювання

Ви звернулися на гарячу лінію нашої компанії та оформили страхову подію - що відбувається далі?🤔

Вся інформація передається до відділу врегулювання, де наші співробітники вирішують питання виплати.

Ми займаємося:

advantage.text

Оцінкою пошкоджень транспортного засобу у разі страхового випадку КАСКО чи Автоцивілки + аналіз страхового випадку, виявлення обсягу пошкоджень, отримання необхідних документів.

advantage.text

Нещасними випадками. Тут відділу врегулювання потрібно зібрати всі необхідні документи на страхове відшкодування з урахуванням протоколів МОЗ та фактично витрачених коштів страхувальником.

advantage.text

Організацією відновлення пошкодженого майна. У цих випадках потрібно виявити всі пошкодження, а також можливі варіанти ремонту/заміни, зробити розрахунок матеріальних збитків та підготувати кошторис для відновлення.

Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами зручним
для вас способом

Написати нам

Останні публікації
про все