Інклюзивні підрозділи 📍️ Карта відділень
Налаштування доступності Скинути
Розмір шрифту Аа Аа Аа
Колірна схема: Звичайна Біло-чорна Чорно-біла Бежева
Зробіть кілька простих кроків, і ми вже з вами на зв'язку!
1. Завантажте додаток WordCraft для свого пристрою та пройдіть реєстрацію.
2. Відскануйте QR-код через додаток WordCraft (відкривши «Налаштування»), і дзвінок з перекладачем та представником компанії почнеться автоматично.

Туристичне страхування

Увага! Наведена нижче інформація стосується нашого стандартного страхового продукту «КОМПЛЕКСНЕ СТРАХУВАННЯ ПОДОРОЖУЮЧИХ ЗА КОРДОН».
У нас є декілька партнерських тревел-продуктів, в яких деякі умови можуть відрізнятись, тому просимо вас уважно прочитати ваш договір страхування та телефонувати на нашу гарячу лінію в разі, якщо у вас є питання щодо його умов.
+

Що таке туристичне страхування та для чого воно потрібне?

Туристичне страхування - це страхування, яке покриває витрати, що виникають під час подорожі за кордоном внаслідок проблем із здоров’ям. Тобто тревел-страховка потрібна на випадок, якщо ви захворіли, перебуваючи в іншій країні.

+

що покриває туристична страховка?

Покриття страховки залежить від програми страхування, яку ви обрали.
Ми пропонуємо наступні види програм:
- Standart 1;
- Standart;
- Classic;
- Gold;
- Platinum.
Standart 1 має найвужче покриття, Platinum - найширше.
Залежно від програми страхування, у неї можуть бути включені такі послуги:
- надання невідкладної (ургентної) стаціонарної медичної допомоги (медичні послуги та медикаменти);
- репатріація у випадку хвороби (травми);
- репатріація у випадку смерті;
- сплата медичних витрат при необхідності надання невідкладної амбулаторної допомоги (послуги та медикаменти);
- невідкладна стоматологічна допомога;
- передача термінових повідомлень;
- дострокове повернення Застрахованої особи до країни постійного місця проживання або в Україну (за вибором Страховика) у випадку смерті близького родича* (оплата вартості квитків);
- дострокове повернення Застрахованої особи до країни постійного місця проживання або в Україну (за вибором Страховика) у випадку смерті близького родича* (оплата вартості квитків);
- візит третьої особи у випадку перебування Застрахованої особи в медичному закладі більше 10 днів (оплата вартості квитків);
- заміщення Застрахованої особи на переговорах.

+

які види туристичних страховок пропонує “Арсенал Страхування”?

Перш за все, ви маєте визначитись із тим, купуєте ви поліс для однієї подорожі чи на необмежену кількість подорожей (multi travel) - ми пропонуємо обидві опції.
Далі ви обираєте наповнення полісу - які ризики він покриває і які страхові суми встановлені по цим ризикам - ми пропонуємо наступні варіанти:
- Standart 1;
- Standart;
- Classic;
- Gold;
- Platinum.
Standart 1 має найменше покриття, Platinum - найбільше.
З детальним переліком того, що включає кожна програма, ви можете ознайомитись в Додатку 1 до Загальних умов страхового продукту “Комплексне страхування подорожуючих за кордон” - ви можете знайти цей документ в розділі сайту “Розкриття інформації - Страхові продукти - Страхування витрат під час здійснення подорожі - Комплексне страхування подорожуючих за кордон”, або просто перейти за цим посиланням.

+

що впливає на ціну туристичної страховки?

Ціна туристичної страховки залежить від:
- віку застрахованої особи чи осіб;
- кількості застрахованих осіб за одним договором;
- мети подорожі;
- країни, до якої ви прямуєте;
- періоду страхування (кількість днів);
- страхової суми;
- франшизи;
- програми страхування.

+

на яку кількість днів можна купити туристичну страховку?

В цілому, договір туристичного страхування можна укласти на строк від 1 до 365 або 366 днів (залежно від кількості календарних дій у році).
Важливо розуміти, купуєте ви поліс для однієї подорожі чи на необмежену кількість подорожей (multi travel) - ми пропонуємо обидві опції.
При укладанні договору “На одну подорож” ви обираєте термін поїздки від 1 до 365/366 днів.
При укладанні полісу MultiTravel, ви обираєте одну із наступних опцій щодо днів покриття:
- 90/30;
- 182/60;
- 182/90;
- 365(366)/30;
- 365(366)/60;
- 365(366)/90;
- 365(366)/182.
Що означають ці числа? Перше число - це кількість днів дії договору страхування. Друге число - це період страхування.
Наприклад, ви обираєте опцію 90/30. Це означає що термін дії договору - 90 днів. Але з цих 90 днів ви маєте знаходитись за кордоном не більше 30 днів - покриватись будуть виключно випадки, які стались під час перебування за кордоном в межах встановленого періоду страхування.

+

чи може бути укладений договір туристичного страхування на необмежену кількість подорожей?

Так, ви можете придбати поліс MultiTravel на необмежену кількість подорожей.

+

яка страхова сума передбачена полісом туристичної страховки і в якій валюті?

Валютою, за якою встановлена страхова сума за варіантом страхування “страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс)” може бути долар США (USD) або євро (EUR) - валюту ви обираєте самостійно.
Валюта за варіантом страхування “страхування від нещасного випадку” - гривня.
Страхова сума по “страхуванню витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс)” може становити від 5 тис до 50 тис. USD/EUR” - ви самостійно вирішуєте, якою буде страхова сума по цьому варіанту страхування серед наступних варіантів:
- 5000 USD/EUR;
- 10000 USD/EUR;
- 15000 USD/EUR;
- 20000 USD/EUR;
- 30000 USD/EUR;
- 50000 USD/EUR.
Для країн Шенгенської зони (Зона 2) мінімальний розмір страхової суми повинен становити 30 тис. EUR.
Страхова сума за “страхуванням від нещасного випадку” - 10 тис. грн.

+

яка франшиза передбачена полісом туристичного страхування?

Франшиза за полісом туристичного страхування є безумовною (тобто відшкодування завжди виплачується за мінусом франшизи) та застосовується виключно по “страхуванню витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс)”.
Розмір франшизи ви визначаєте самостійно - ви можете обрати один з наступних варіантів:
- 0 EUR/USD;
- 30 EUR/USD;
- 50 EUR/USD;
- 70 EUR/USD;
- 100 EUR/USD;
- 150 EUR/USD;
- 250 EUR/USD.

+

в які країни можна їздити з туристичною страховкою від “Арсенал Страхування”?

Ви маєте придбати страховку саме для тієї країни, до якої прямуєте. Під час купівлі полісу ви маєте обрати відповідну Зону, до якої входить ця країна.
Зона 1: Республіка Вірменія, Республіка Азербайджан, Республіка Казахстан, Республіка Узбекистан, Киргизька Республіка, Республіка Молдова, Республіка Таджикистан, Туркменістан
Зона 2: Шенгенська зона, Ліхтенштейн, Великобританія, Грузія, Республіка Хорватія, Республіка Чорногорія, Республіка Кіпр
Зона 3: Туреччина, Єгипет, Марокко, Йорданія, Туніська Республіка
Зона 4: США
Зона 5: Весь світ (крім США);
Зона 6: Республіка Індонезія, Республіка Куба, Домініканська Республіка, Королівство Саудівська Аравія, ОАЕ, ШріЛанка, Республіка Фіджи, Республіка Філіппіни, Малайзія, Мальдівська Республіка, Республіка Маврикій, Королівство Таїланд
Зона 7: Інші країни (одна або декілька країн, обраних Страхувальником з переліку, вказаного в п.п. 13.2.7. Загальних умов страхового продукту, на території якої (яких) діє Договір страхування)

+

що робити, якщо захворів за кордоном?

Якщо ви захворіли або у вас стався нещасний випадок - одразу телефонуйте до одного з наших Асистансів-партнерів.
Якщо ви знаходитесь у Туреччині чи Єгипті - вас обслуговує Remed Assistance.
Якщо ви знаходитесь в будь-якій іншій країні світу - вас обслуговує Ensuria Assistance.
Контакти Remed Assistance в Туреччині:
Тел: +90 242 310 28 31 – для дзвінків
Тел: +41 78 856 07 42 – Whats App
Viber, Telegram, IMO: +90 (531) 250 45 96
Електронна пошта: [email protected] / [email protected]
Контакти Remed Assistance в Єгипті:
Тел: +2 022 413 73 04
Тел: +2 0102 354 38 38; +2 0106 636 34 44 - для WhatsApp, Viber, Telegram
Електронна пошта: [email protected]
Контакти Ensuria Assistance:
+38 044 390 00 10 - Україна
+1 929 480 95 59 - міжнародна лінія
https://t.me/ensuriabot — Telegram бот
https://www.messenger.com/t/ensuria — Facebook Messenger
viber://pa?chatURI=ensuria — Viber бот
[email protected] — електронна пошта

+

що таке Асистанс в туристичному страхуванні?

Асистанс, чи асистуюча компанія - це партнер страхової компанії, який відповідає за організацію надання допомоги нашим клієнтам у разі настання страхового випадку.
Якщо ви захворіли під час перебування за кордоном - зв’яжіться з асистуючою компанією - вони повністю організують допомогу, а ми її оплатимо.

+

з якими Асистансами співпрацює “Арсенал Страхування” по туристичному страхуванню?

По туристичному страхуванню ми працюємо з двома асистансами - Remed Assistance та Ensuria Assistance.
Remed Assistance обслуговує наших людей, які перебувають у Туреччині чи Єгипті, а Ensuria - у решті країн світу.
+

як можна зв’язатись із медичним Асистансом за кордоном?

Контакти Remed Assistance в Туреччині:
Тел: +90 242 310 28 31 – для дзвінків
Тел: +41 78 856 07 42 – Whats App
Viber, Telegram, IMO: +90 (531) 250 45 96
Електронна пошта: [email protected] / [email protected]
Контакти Remed Assistance в Єгипті:
Тел: +2 022 413 73 04
Тел: +2 0102 354 38 38; +2 0106 636 34 44 - для WhatsApp, Viber, Telegram
Електронна пошта: [email protected]
Контакти Ensuria Assistance:
+38 044 390 00 10 - Україна
+1 929 480 95 59 - міжнародна лінія
https://t.me/ensuriabot — Telegram бот
https://www.messenger.com/t/ensuria — Facebook Messenger
viber://pa?chatURI=ensuria — Viber бот
[email protected] — електронна пошта

+

які документи потрібно надати для отримання страхового відшкодування за полісом туристичного страхування?

Ви можете ознайомитись із повним переліком документів, які необхідно надати для отримання відшкодування, у Загальних умовах цього страхового продукту. Також цей перелік буде зазначено у договорі страхування.

+

чи покривається лікування травм, отриманих під час активного відпочинку/занять спортом?

Купуючи поліс, ви обов’язково маєте зазначити мету подорожі. Метою серед іншого може бути:
- активний відпочинок (гірські лижі, рафтинг, авто-мотоспорт, дайвінг тощо);
- спорт (тренування, змагання).
Якщо при купівлі полісу ви обрали один з цих видів мети поїздки - вони будуть покриватись.
Під метою подорожі «Спорт» мається на увазі наступне: спортивна діяльність Застрахованої особи за винагороду або приз, пов’язаний з інтенсивним навчально-тренувальним процесом, який направлений на досягнення максимальних, рекордних спортивних результатів, участь Застрахованої особи у спортивних заходах або тренування з метою участі у зазначених заходах, заняття спортом у рамках членства в спортивних клубах, асоціаціях, лігах чи подібних організаціях.

+

які документи потрібні для оформлення полісу туристичного страхування?

- Паспорт громадянина України;
- Закордонний паспорт;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків.
+

як визначається страхова сума за полісом туристичного страхування?

Страхова сума по “страхуванню витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс)” може становити від 5 тис до 50 тис. USD/EUR” - ви самостійно вирішуєте, якою буде страхова сума по цьому варіанту страхування серед наступних варіантів:
- 5000 USD/EUR;
- 10000 USD/EUR;
- 15000 USD/EUR;
- 20000 USD/EUR;
- 30000 USD/EUR;
- 50000 USD/EUR.
Для країн Шенгенської зони (Зона 2) мінімальний розмір страхової суми повинен становити 30 тис. EUR.
По страхуванню від нещасного випадку страхова сума фіксована - 10 тис грн.
+

якою є страхова сума за полісом туристичного страхування - агрегатною чи неагрегатною?

Страхова сума за договором туристичного страхування є агрегатною - тобто після здійснення страхової виплати, страхова сума за Договором страхування та відповідні ліміти відповідальності зменшуються на суму виплаченого страхового відшкодування.
+

які обмеження та виключення у полісі туристичного страхування?

Ви можете ознайомитись із повним переліком винятків із страхових випадків, з усіма обмеженнями страхування, а також із причинами відмови у виплаті у розділах 19 та 20 Загальних умов цього страхового продукту.
+

чи покривається лікування від COVID-19?

За бажанням, ви можете включити покриття COVID-19 у вашу туристичну страховку.
+

що таке репатріація?

Репатріація - це процес повернення особи чи групи людей на батьківщину з іншої країни.
Репатріація у випадку хвороби, травми чи смерті покривається усіма нашими программами страхування.
+

у мене змінився закордонний паспорт. Чи можу я внести зміни в договір туристичного страхування?

Так, звісно. Але це не обов’язково - якщо у вас станеться страховий випадок, вам буде потрібно надати нам необхідний пакет документів разом із оновленим паспортом. Якщо ж ви бажаєте все ж внести інформація про новий паспорт до самого договору страхування - зверніться в нашу службу підтримки або зв’яжіться з нашим менеджером, який консультував вас при укладанні договору.
+

яким може бути мінімальний та максимальний вік застрахованої особи?

Мінімальний та максимальний вік застрахованої особи за полісом туристичного страхування - від 1 до 74 років (включно)
+

чи можна оформити або продовжити дію полісу туристичного страхування, перебуваючи за кордоном?

Ні. Укласти чи продовжити дію полісу туристичного страхування можливо лише під час перебування на території України.
+

чи покриваються стоматологічні послуги програмами туристичного страхування?

За бажанням, ви можете включити покриття стоматології до вашої туристичної страховки.
+

в якому вигляді оформляється поліс туристичного страхування - в паперовому чи електронному?

Поліс туристичного страхування можна оформити як в електронному, так і в паперовому вигляді.
+

чи обов’язково роздруковувати електронний поліс?

Ні, це не обов’язково - достатньо просто зберігати його в швидкому доступі на вашому девайсі.
+

чи покривається надання швидкої невідкладної допомоги?

Швидка невідкладна (ургентна) стаціонарна медична допомога (медичні послуги та медикаменти) покривається усіма нашими програмами туристичного страхування.
+

чи покриває поліс затримку рейсу/втрату багажу?

Наші поліси туристичного страхування не покривають затримку рейсу чи втрату багажу.
+

що покривається самими дешевим туристичним полісом?

Наша найвужча за покриттям программа Standart 1 покриває такі види послуг:
- надання невідкладної (ургентної) стаціонарної медичної допомоги (медичні послуги та медикаменти);
- репатріація у випадку хвороби (травми);
- репатріація у випадку смерті.
+

чи пропонуєте ви туристичну страховку для вагітних?

Окремої туристичної страховки для вагітних ми не пропонуємо. Вагітні можуть придбати туристичну страховку - але ми не покриваємо наступне: будь-які ускладнення вагітності, ускладнення, що були спричинені вагітністю, а також медичного та мимовільного аборту (за винятком вимушеного переривання вагітності, що стало наслідком нещасного випадку або раптового захворювання); також ми не приймаємо до розгляду та не відшкодовуємо витрати на штучне запліднення, лікування безпліддя, заходи щодо запобігання вагітності та наслідки всіх зазначених заходів, витрати щодо захворювань та станів, які пов’язані з вагітністю та пологами, крім позаматкової вагітності та випадків, коли стан Застрахованої особи загрожує її життю.
+

скільки часу є на те, щоб заявити про страховий випадок?

Якщо у вас стався страховий випадок - заявіть про це якнайскоріше. Згідно з умовами цього страхового продукту, застрахована особа повинна звернутися до асистансу протягом 12 годин з моменту настання події, що має ознаки страхової.
+

чи можу я розірвати договір туристичного страхування та повернути гроші?

Ви можете відмовитись від договору страхування протягом 30 календарних днів з моменту його укладання без пояснення причин в разі, якщо за цей період не було страхових випадків та при виконанні декількох інших умов.
Ви можете ознайомитись із усіма деталями того, як договір туристичного страхування може бути розірваний чи достроково припинений, або як в нього можуть бути внесені зміни, у розділі 21 Загальних умов цього страхового продукту.

Не знайшли потрібної відповіді? Відвідайте наш  інформаційний центр.

Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами зручним
для вас способом

Написати нам