Інклюзивні підрозділи 📍️ Карта відділень
Налаштування доступності Скинути
Розмір шрифту Аа Аа Аа
Колірна схема: Звичайна Біло-чорна Чорно-біла Бежева
Зробіть кілька простих кроків, і ми вже з вами на зв'язку!
1. Завантажте додаток WordCraft для свого пристрою та пройдіть реєстрацію.
2. Відскануйте QR-код через додаток WordCraft (відкривши «Налаштування»), і дзвінок з перекладачем та представником компанії почнеться автоматично.

Загальні питання

+

Що можна застрахувати в “Арсенал Страхування”?

Законом України “Про страхування” передбачені 18 класів страхування іншого, ніж страхування життя. Наша ліцензія дозволяє нам здійснювати діяльність по всім із них. Тому у нас ви можете застрахувати майже все, що взагалі можна застрахувати - авто, майно, здоров’я, різноманітні види відповідальності, вантажі, придбати поліс для подорожі за кордон тощо.

+

Хочу придбати страховку. Куди мені звертатись?

Якщо ви хочете придбати Автоцивілку чи Зелену карту - ви можете це зробити прямо у нас на сайті у розділі “Страхові продукти - Автоцивілка - ОСЦПВ чи Зелена карта”. Якщо вас цікавлять будь-які інші види страхування - перейдіть на головну сторінку та у правому верхньому куті натисніть “Зателефонуйте мені”, залиште своє ім’я та номер телефону - і наш менеджер зв’яжеться з вами якомога скоріше. Також ви можете знайти контакти нашого офісу у вашому місті в розділі “Контакти” на мапі наших відділень.

+

Що робити, якщо стався страховий випадок?

Якщо у вас стався страховий випадок за договором страхування іншим, ніж страхування здоров’я - негайно зателефонуйте на нашу гарячу лінію за номером 0 800 60 44 53 (для дзвінків в межах України) або за номерами +38 044 227 77 11 чи +38 044 536 02 56 (для дзвінків з за кордону), де вас проінформують щодо подальших дій. Також у розділі сайту “Страховий випадок” ми розписали що робити при настанні страхового випадку за різними видами страхування - КАСКО, Автоцивілка, страхування майна тощо.
Якщо ж у вас стався страховий випадок за договором страхування здоров’я - зателефонуйте до нашого медичного асистансу або скористайтесь нашим мобільним застосунком Arsenal IC.
Контакти “Арсенал Асистанс”:
- 050 332 50 37;
- 067 511 26 35;
- 0 800 60 44 54
- для виклику швидкої - 050 423 89 99;

+

Чи можу я купити страховку у вас на сайті?

Ви можете придбати поліс ОСЦПВ та Зелену карту прямо у нас на сайті у розділі “Страхові продукти - Автоцивілка - ОСЦПВ чи Зелена карта”.

+

Що таке страхова сума?

Страхова сума - це грошова сума, в межах якої страхова компанія здійснює виплату. Наприклад, ви придбали поліс КАСКО для вашого авто і страхова сума за договором складає 1 мільйон грн. Це означає, що 1 мільйон грн - це максимальна сума, яку ви можете отримати від страхової компанії у випадку страхової події.

+

Що таке страхова премія?

Страхова премія - це плата в грошовій формі, яку ви, як Страхувальник, сплачуєте страховій компанії за договором страхування. Страхова премія розраховується як добуток страхової суми та страхового тарифу. Наприклад, якщо страхова сума за договором - 1 мільйон грн, а страховий тариф - 3%, то страхова премія буде розрахована як 1 млн грн x 3% = 30 тис грн.

+

Що таке страховий тариф?

Страховий тариф - це відсоткова ставка, згідно із якою визначається страхова премія. Наприклад, якщо страхова сума за договором - 1 мільйон грн, а тариф - 3%, то страхова премія буде розрахована як 1 млн грн x 3% = 30 тис грн.

+

Що таке франшиза і яка вона буває?

Франшиза - це частина збитку, яку страхова компанія не відшкодовує згідно із договором страхування.
Франшиза буває умовна та безумовна.
Припустимо, що у вас укладений договір страхування із страховою сумою в 1 мільйон гривень та умовною франшизою в 1% від страхової суми (тобто 10 тис грн). Якщо у вас станеться страховий випадок із збитком 8 тис грн - страхова компанія вам нічого не виплатить. Але якщо збиток буде більшим за 10 тис грн - страхова компанія відшкодує збиток у повному обсязі.
Тепер припустимо, що за тих самих цифр франшиза є безумовною. Якщо збиток менше ніж 10 тис грн - страхова компанія також нічого не виплачує. Але якщо збиток більший за 10 тис грн - страхова компанія виплачує різницю між сумою збитку та франшизою. Тобто якщо збиток складе 12 тис грн - то страхова компанія виплатить 2 тис.
Тому якщо за вашим договором страхування передбачена франшиза - обов’язково дізнайтесь, умовна вона чи безумовна.

+

В чому різниця між страхувальником та вигодонабувачем?

Страхувальник - це особа, яка укладає та оплачує договір страхування. А от Вигодонабувач - це особа, яка отримує виплату у випадку настання страхової події. Страхувальник може укладати договір страхування як на свою користь (тобто бути одночасно Страхувальником та Вигодонабувачем), так і на користь третьої особи (в такому випадку за договором Страхувальник та Вигодонабувач будуть різними особами)

+

Хто може виступати страхувальником?

В залежності від типу договору страхування, страхувальником може бути як фізична, так і юридична особа. Якщо страхувальником виступає фізична особа, вона обов’язково має досягти 18-річного віку.

+

В чому різниця між агрегатною та неагрегатною страховою сумою?

Агрегатна страхова сума - це страхова сума, яка зменшується із настанням кожного нового страхового випадку на розмір відповідної виплати. Наприклад, якщо страхова сума за договором - 100 тис грн, а виплата за страховим випадком склала 10 тис грн - то після цієї виплати максимальний розмір відшкодування при наступній страховій події буде 90 тис грн.
Якщо ж страхова сума за договором неагрегатна - то вона залишається незмінною при настанні страхових випадків незалежно від того, до яких збитків вони призводять. Тобто якщо страхова сума становить 100 тис грн, а виплата склала 30 тис грн - то максимальне відшкодування за наступним випадком також буде 100 тис грн.

+

Що таке страховий ризик?

Страховий ризик - це подія, на випадок настання якої укладають договори страхування. Вона має ознаки ймовірності та випадковості настання.
+

Як дізнатись, що покриває чи не покриває моя страховка?

У кожному договорі страхування зазначені конкретні страхові ризики та страхові випадки, які покриваються, перелік винятків із страхових випадків, обмеження страхування, а також причини відмови у виплаті страхового відшкодування. Ви можете ознайомитись із усіма нюансами страхового продукту, що вас цікавить, в Інформаційному документі та у Загальних умовах у розділі сайту “Розкриття інформації - Страхові продукти”.

+

Чи можна укласти договір страхування в електронній формі?

Так, більшість договорів страхування за рідкісними виключеннями можна укласти в електронній формі - вони підписуються системі електронного документообігу “Вчасно”. Якщо договір можна укласти виключно в паперовому вигляді - ваш менеджер обов’язково повідомить вас про це.

+

Де можна дізнатися адресу вашого офісу?

Ви можете дізнатись адреси усіх наших відділень у розділі сайту “Контакти”.

+

Що робити, якщо я втратив/втратила паперовий договір страхування?

Якщо ви втратили паперовий договір страхування - не біда. Зателефонуйте на нашу гарячу лінію або менеджеру, який супроводжував вас на етапі укладання договору - вам надішлють новій договір у паперовій або електронній формі.
+

Де можна дізнатись про всі види страховок, які ви пропонуєте?

Інформацію про наші страхові продукти ви можете знайти у розділах сайту “Страхові продукти” та “Розкриття інформації - Страхові продукти”.
+

Як із вами зв’язатись?

Ви можете зв’язатись із нами наступним чином:
- зателефонувати на нашу гарячу лінію 0 800 60 44 53, якщо ви знаходитесь на території України;
- якщо ви знаходитесь за кордоном - дзвоніть нам за телефонами +38 044 536 02 56 або +38 044 227 77 11;
- замовити дзвінок від нашого менеджера, натиснувши на кнопку “Зателефонувати мені” в верхньому правому кутку головної сторінку сайту;
- написати нам на імейл [email protected];
- написати нам у Telegram чи Viber (посилання знайдете у розділі сайту “Контакти”)
Усі способи зв’язку із нами перелічені у розділі сайту “Контакти” - там ви також знайдете всі контакти нашого медичного асистансу.
+

Чи є у вас мобільний застосунок і що в ньому можна робити?

Так, у нас є мобільний застосунок Arsenal IC, який доступний для смартфонів на Ios та Android. Застосунком можуть користуватись виключно особи, які мають наш поліс страхування здоров’я.
Функціонал застосунку надзвичайно великий - тут ви можете визначати свій діагноз за допомою AI-лікаря, записуватись до лікарні, мати доступ до своєї історії хвороб, робити заяви на відшкодування вже понесених на лікування витрат, обирати лікарню/стоматологію/аптеку на карті, записуватись на online-консультацію тощо.

Не знайшли потрібної відповіді? Відвідайте наш  інформаційний центр.

Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами зручним
для вас способом

Написати нам