Як отримати страхове відшкодування?
Після повернення на територію України, для отримання страхового відшкодування, необхідно звернутися в страхову компанію і написати заяву протягом 14 календарних днів.
До даної заяви необхідно додати оригінали та копії необхідних документів, що підтверджують факт настання страхового випадку.
Перелік необхідних документів зазначено в розділі «Документи, які подаються для виплати страхового відшкодування» (завантажити)
У клієнта змінився закордонний паспорт, чи можна змінити дані в страховому договорі?
Клієнт може звернутися в офіс Страхової компанії «Арсенал Страхування», де йому зроблять заміну даних, або ж направити заявку на електронну адресу [email protected], вказавши при цьому свої дані та адресу доставки поліса.
Де представлені регіональні підрозділи Страхової компанії «Арсенал Страхування»?
Що таке електронний поліс?
Електронний страховий поліс - це документ в електронному вигляді, що підтверджує Договір страхування. Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», роздрукований електронний поліс має таку ж силу, що і оригінал.
Хто може виступати Страхувальником?
Страхувальником виступає особа, яка досягла 18-річчя.
Чи приймає Страхова компанія на страхування дітей до 1 року і дорослих старше 75 років?
Страхова компанія «Арсенал страхування» приймає на страхування осіб у віці від 1 до 75 років.
Максимальний термін дії договору страхування?
Договір страхування може бути укладений максимально періодом на 1 рік.
Що робити, якщо настав нещасний випадок?
При настанні Нещасного випадку, в якому Застрахований травмований і потребує медичної допомоги, необхідно звернутися в Асистуючу компанію для подальшої організації йому медичної допомоги. У разі якщо дана травма призвела надалі до присвоєння інвалідності Застрахованої особи, необхідно заявити про подію в Страхову компанію протягом 30 календарних днів після встановлення даного факту, з метою отримання додаткової страхової виплати згідно умов договору страхування.
Що робити, якщо немає можливості зв'язатися з Асистуючої-компанією?
Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією, Ви можете самостійно звернутися до найближчого медичного закладу, але при цьому пред'явити страховий поліс. Надалі Вам необхідно зв'язатися і проінформувати Асистуючу компанію в найкоротші терміни (до 48 годин).
Чи є в компанії, що асистує російськомовні лікарі-координатори?
Всі лікарі-координатори в асистуючої компанії російськомовні.
Що робити при настанні страхового випадку за кордоном
Автомобіль на ходу
Якщо ви вирішили відновлювати автомобіль в Україні
Для оформлення виплати вам необхідно буде надати в СК наступні документи:
Якщо ваш автомобіль вимагає часткового або повного ремонту за кордоном:
А) зробіть фото (фотоапарат, мобільний телефон та інший пристрій) пошкодженого транспортного засобу згідно інструкції:
В) зверніться на найближчу СТО. Після ремонту отримаєте оригінали документів, що підтверджують вартість і факт виконання ремонтних робіт. Такими документами можуть бути: акт виконаних робіт, акт-замовлення ..., чек, інвойс, квитанція ...
Зверніть увагу! Сума відшкодування за проведений ремонт автомобіля за кордоном проводитиметься згідно з наданими документами СТО за винятком «трудовитрат» (ремонтних робіт), які відшкодовуються згідно з розцінками, що діють на території України.
С) зробіть фото замінених деталей.
Якщо ваш автомобіль не може пересуватися своїм ходом:
Вам необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО:
А) зробити фото (фотоапарат, мобільний телефон або інший пристрій) пошкодженого транспортного засобу згідно інструкції:
В) звернутися на СТО. Після ремонту отримаєте оригінали документів, що підтверджують вартість і факт виконання ремонтних робіт. Такими документами можуть бути: акт виконаних робіт, акт-замовлення ..., чек, інвойс, квитанція...
Зверніть увагу! Сума відшкодування за проведений ремонт автомобіля за кордоном, проводитиметься згідно з наданими документами СТО за винятком «трудовитрат» (робіт), які відшкодовуються згідно з розцінками, що діють на території України.
С) зробити, по можливості, фото замінених деталей.
Для оформлення виплати вам необхідно буде підписати заяву про подію з ознаками страхової, надавши такий перелік документів:
Що робити, якщо клієнт втратив договір страхування?
Клієнт може звернутися в офіс Страхової компанії «Арсенал Страхування», де йому нададуть дублікат, або ж направити заявку на електронну адресу [email protected], вказавши при цьому свої дані та адресу доставки поліса.
Чи може Страхова компанія «Арсенал Страхування» надати пам'ятку чеською мовою, згідно вимог Чеського посольства?
Страхова компанія «Арсенал Страхування» може надати пам'ятку чеською мовою.
Чи може клієнт отримати договір страхування з мокрою підписом і печаткою?
Договір страхування можуть відправити кур'єрською службою, поштою, або ж клієнт може звернутися в будь-який зручний для нього відділення Страхової компанії «Арсенал Страхування» для переоформлення поліса.
Що робити при настанні страхового випадку − ДТП
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − Стихійні лиха
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − Пожежа
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − Викрадення
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − ПДТЛ
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − відповідальність перед третіми особами
Перелік необхідних документів:
Чи приймають посольства Шенгенської зони, США, Канади, Великобританії договір страхування Страхової компанії «Арсенал Страхування»?
Всі посольства, консульства, візові центри, які знаходяться на території України, беруть договору страхування СК «Арсенал Страхування».
Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження техніки (Договір страхування «Подовжена гарантія»)
Перелік необхідних документів:
Які дії клієнта при настанні страхового випадку за кордоном?
Якщо ви перебуваєте в будь-якій країні світу, крім Туреччини і/або Єгипту – вас обслуговує Сервісна компанія Balt Assistance Ltd.
Основні способи звернення до контакт-центру Balt Assistance:
Тел: +38 (044) 500 14 00 – багатоканальний цілодобовий телефон.
Тел: +38 (093) 702 85 55 – номер для відправки смс-повідомлень.
Якщо протягом 15 хвилин вам не відповіли, зателефонуйте за основним телефоном.
Електронна пошта: [email protected]
Сайт: www.travelfrog.com.ua – можливість заявити про випадок/залишити відгук про роботу медичного центру.
Якщо ви перебуваєте в Туреччині і/або Єгипті – вас обслуговує Сервісна компанія Remed Assistance.
Туреччина:
Тел: +90 242 310 28 31 – для дзвінків
Тел: +41 78 856 07 42 – Whats App,
Viber, Telegram, IMO: +90 (531) 250 45 96
Електронна пошта: [email protected] / [email protected]
Єгипет:
Тел: +2 022 413 73 04 – для дзвінків
Тел: +2 0102 354 38 38; +2 0106 636 34 44 – для WhatsApp, Viber, telegram
Електронна пошта: [email protected]
Що робити при настанні страхового випадку − повне знищення або крадіжка техніки
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження техніки
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − ДТП
Перелік необхідних документів:
Про компанію
СК «Арсенал Страхування» - це група однодумців, що йдуть до єдиної мети, керована командою професіоналів страхового бізнесу. Компанія 15 років успішно розвивається і функціонує на страховому ринку України.
Основні принципи розвитку компанії:
Стабільність: протягом останніх двох років впевнено займає місце в Топ-5 страхових компаній України.
Доступність: регіональна мережа компанії налічує понад 50 підрозділів по всій території України.
Клієнтоорієнтованість: врегулювання збитків і процедура виплат організовані максимально зручно, просто і ефективно.
Професіоналізм: співробітники мають досвід роботи в іноземних компаніях та вміло поєднують його з найкращими практиками на ринку.
Зручність: компанія має акредитації більш ніж в 40 банках і представлена в безлічі автосалонів на території України.
Надійність: всі програми страхування компанії базуються на якісному перестраховочном покритті.
Компанія динамічно розвивається, успішно застосовуючи найкращий ринковий досвід і постійно удосконалюючи бізнес-процеси.
Нам довіряють більше 3 млн клієнтів по всій Україні.
СК «Арсенал Страхування» є членом Національної асоціації страховиків України, представники компанії входять до складу керівних органів МТСБУ.
Страхування в СК «Арсенал Страхування» відрізняють унікальні умови і очевидні переваги - індивідуальний підхід до кожного клієнта і неухильне виконання взятих на себе зобов'язань.
Все це дозволяє компанії впевнено говорити, що ми:
Надійна, Відкрита, Своя!
Переваги туристичного страхування - позиції відкритості, завдяки яким ми здобули довіру клієнтів і стали компанією, якій віддають перевагу:
ми дійсно поруч з клієнтом завжди і всюди, де він потребує нашої допомоги
ми гарантуємо якість продуктів, високий рівень обслуговування, виконання всіх зобов'язань
ми завжди готові допомогти і винагородити за лояльність клієнта
ми надаємо повну інформацію, тому клієнт завжди може довіряти нам
всі лікарі-координатори говорять російською або українською мовами
компанія-асистанс працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік
наші закордонні компанії-асистанс увійшли в ТОП-5 кращих
компанії-асистанси працюють безпосередньо з лікарнями, госпіталями, без залучення кореспондентів
власний асистанс на території України надає повну інформацію про стан врегулювання події
Що робити при настанні страхової події з нерухомістю
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження елементів паливної системи від використання палива невідповідного типу
Перелік необхідних документів:
Що робити при настанні страхової події за відповідальності перед третіми особами
Перелік необхідних документів:
Які документи необхідно надати Страховій компанії для відшкодування медичних витрат?
При самостійної оплати медичних витрат, пов'язаних зі страховою подією за кордоном, збережіть і в подальшому надайте в Страхову компанію всі необхідні документи, що підтверджують факт, обставини та час настання страхової події:
Консультацію з підготовки документів для отримання страхового відшкодування пов'язані з медичними витратами можна отримати надіславши запит на [email protected] або зателефонувавши за номером телефону (044) 545 75 00
Що робити при настанні страхового випадку − ДТП, в якому ви не винні
обов'язково викличте співробітників ДАІ, або складіть Європротокол − складається без присутності співробітників поліції, при обов'язковому виконанні всіх умов:
Тільки після оформлення Європротоколу водії мають право залишити місце ДТП.
Рекомендується зробити фотографії на місці ДТП.
Інструкція щодо заповнення Європротоколу http://www.mtsbu.kiev.ua/files/Evroprotokol_booklet.pdf)):
• пройдіть мед. огляд на наявність ознак алкогольного або наркотичного сп'яніння у разі необхідності або на вимогу співробітників поліції;
• дізнайтеся, в якій страховій компанії застрахована відповідальність водія автомобіля, з чиєї вини сталася ДТП або дізнайтеся тут (https://cbd.mtibu.kiev.ua/MTSBU_Pages/Tree.aspx?autoauth=true).
Вам потрібно якомога швидше звернутися в СК винної сторони для подачі письмової заяви на виплату страхового відшкодування, надати необхідні документи.
− Закон України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власніків наземних транспортних засобів»
− Що таке Європротокол (http://www.mtsbu.kiev.ua/ru/for_consumers/europrotocol/96560/)
Що робити при настанні страхового випадку − Падіння предметів
Перелік необхідних документів:
Не знайшли потрібної відповіді? Відвідайте наш інформаційний центр.
Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами будь-яким
способом
Корисні посилання