Інклюзивні підрозділи 📍️ Карта відділень
Налаштування доступності Скинути
Розмір шрифту Аа Аа Аа
Колірна схема: Звичайна Біло-чорна Чорно-біла Бежева
Зробіть кілька простих кроків, і ми вже з вами на зв'язку!
1. Завантажте додаток WordCraft для свого пристрою та пройдіть реєстрацію.
2. Відскануйте QR-код через додаток WordCraft (відкривши «Налаштування»), і дзвінок з перекладачем та представником компанії почнеться автоматично.

Медичне страхування

+

що таке медичне страхування і для чого воно потрібне?

Медичне страхування - це інструмент для захисту здоров’я людини - страхова компанія покриває витрати, які пацієнт несе на лікування.

+

хто може застрахувати здоров’я в “Арсенал Страхування”?

Ми пропонуємо страхування здоров’я виключно для компаній, в яких працює не менше 10 людей. Також можуть бути застраховані члени їх родин.

+

з яким медичним Асистансом співпрацює “Арсенал Страхування”?

Пацієнтів обслуговує наш власний “Арсенал Асистанс”.

+

в чому переваги вашого медичного Асистансу?

- швидкий додзвон;
- декілька телефонних ліній + окремий телефон виклику швидкої;
- швидка організація запису до лікаря та замовлення ліків;
- на зв’язку в Telegram, Viber та через email;
- якщо недодзвонились - передзвонимо тричі з інтервалом 5 хвилин;
- SMS-нагадування про запис;
- безперервна робота в блекаут.

+

чи є в “Арсеналу” мобільний застосунок для застрахованих по медицині?

Так, ми маємо наш власний застосунок Arsenal IC. Він доступний для смартфонів, що працюють як на IOS, так і на Android.

+

який функціонал мобільного застосунку, що в ньому можна робити?

В застосунку Arsenal IC ви можете:
- швидко дізнатися свій діагноз за допомогою AI-лікаря;
- записатись на прийом до лікаря;
- обрати бажаний медичний заклад прямо на мапі;
- записатись на Online-консультацію;
- зберігати всю історію ваших хвороб в одному місці;
- керувати страховкою своєї дитини;
- подавати заявку на виплату відшкодування.

+

які медичні послуги покриває программа медичного страхування?

Наповнення програми страхування буде створено під потреби саме вашої команди.
Загалом, програми страхування передбачають покриття таких видів медичної допомоги:
- швидка допомога;
- лікування в стаціонарі;
- візити до лікарів в поліклініку;
- виклик лікаря додому чи в офіс;
- стоматологія;
- медикаменти при амбулаторно-поліклінічній допомозі;
- діагностика;
- чекапи;
- вітамінізація;
- урологія/гінекологія;
- діагностика та лікування дерматологічних, імунологічних та алергологічних захворювань;
- діагностика та лікування доброякісних новоутворень та критичних захворювань;
- лікування внаслідок травм та інших нещасних випадків;
та інше.

+

які страхові суми встановлені за договором медичного страхування?

Страхові суми встановлюються під конкретні потреби вашого колективу.

+

що впливає на ціну медичного страхування?

На ціну медичного страхування впливають наступні фактори:
- кількість людей у вашій команді;
- наповнення програми тими чи іншими опціями;
- рівень медичних закладів, де лікуватиметься ваш колектив;
- наявність та розмір франшиз;
- сфера діяльності вашої команди;
- стан здоров’я членів вашої команди.

+

чи є франшизи за договорами медичного страхування?

Ви самі обираєте, чи будуть франшизи у договорі та їх розмір. Якщо франшиза за договором буде присутня - вона буде безумовною (тобто відшкодування завжди виплачується за мінусом франшизи)

+

що робити, якщо я захворів?

Якщо ви захворіли - вам потрібно зв’язатись із нами якнайшвидше, аби розпочати лікування. Ви можете скористатись нашим мобільним застосунком Arsenal IC чи зв’язатись із нашим медичним асистансом.
Контакти Арсенал Асистанс:
- 050 332 50 37;
- 067 511 26 35;
- 0 800 60 44 54
- для виклику швидкої - 050 423 89 99;
- [email protected]
- посилання на чат-бот асистансу у Telegram та Viber ви можете знайти у розділі сайту “Контакти”
Як скористатись мобільним застосунком Arsenal IC:
1 - Завантажуйте Arsenal IC на ваш смартфон у AppStore чи Google Play;
2 - Зареєструйтесь:
- введіть дату народження та номер мобільного;
- введіть СМС-код, який прийшов на мобільний;
- вигадайте пін-код та надайте дозвіл на використання Face ID.
3 - Авторизуйтесь через Face ID або пін-код;
4 - AI-лікар - дізнавайтесь про свій діагноз.
Просто введіть свої симптоми - наш AI миттєво визначить ваш діагноз із точністю справжнього лікаря
5 - Записуйтесь до лікаря
Вказуйте дату та час візиту + обирайте клініку прямо на карті
6 - Немає часу йти до лікарні?
Записуйтесь на Online-консультацію
7 - Вже були у лікаря?
Створюйте заяву на відшкодування - повернемо гроші вам на банківський рахунок або готівкою через сервіс My Transfer від Ощадбанку
8 - Вже записались до лікаря?
Повідомте нас - ми прогарантуємо ваш візит
9 - Ваша дитина теж застрахована? Легко перемикайтесь на її аккаунт та керуйте її страховкою
10 - Медкарта
Відстежуйте статут своїх звернень. Це ваша історія хвороб, яка завжди під рукою.

+

яким чином я можу зв’язатись з медичним Асистансом?

Контакти Арсенал Асистанс:
- 050 332 50 37;
- 067 511 26 35;
- 044 545 75 00;
- 0 800 60 44 54
- для виклику швидкої - 050 423 89 99;
- [email protected]
- посилання на чат-бот асистансу у Telegram та Viber ви можете знайти у розділі сайту “Контакти”
+

як швидко треба сповіщати вас про свою хворобу?

Як тільки захворіли - повідомте нас про це невідкладно. Чим раніше ви почнете лікуватись - тим раніше одужаєте.

+

чи можу я спочатку відвідати лікарню, а потім попросити вас відшкодувати мої витрати?

Звісно! В такому випадку обов’язково зберігайте всі ваші чеки та медичні документи.
Зайдіть до мобільного застосунку Arsenal IC та відкрийте розділ “Заява на відшкодування” - тут вам потрібно вказати наступну інформацію - адресу вашого проживання, період лікування, клініку, витрачену суму, спосіб отримання грошей (переводом на карту чи готівкою через систему “Ощадбанку” My Transfer), а також прикріпити наступні фотографії:
- документа, що посвідчує вашу особу
- реєстраційного номера облікової картки платника податків
- медичних документів
- фінансових документів
Конкретні інструкції про те, що і як фотографувати, ви побачите під час створення Заяви на відшкодування в застосунку.

+

чи можете ви організувати online-консультацію з лікарем?

Звісно! Для замовлення online-консультації, перейдіть до відповідного розділу в мобільному застосунку та вкажіть бажаний час консультації.

+

чи можу я викликати швидку допомогу?

Звісно! У нас є окремий номер виклику швидкої допомоги:
+ 38 (050) 423 89 99
+

де я можу подивитись, з якими медичними закладами ви співпрацюєте?

Перейдіть у розділ сайту “Страхові продукти - Здоров’я - Медичне Страхування”. Тут ви знайдете посилання на перелік медичних закладів та аптек, з якими ми співпрацюємо.
Також ви можете зайти в мобільний застосунок Arsenal IC та перейти в розділ “Лікарні” - тут ви побачите мапу медичних закладів, з якими ми співпрацюємо - поліклініки, стоматології, аптеки, лабораторії тощо.
+

чи можу я подивитись історію своїх звернень до страхової?

Звісно! Для цього вам потрібно зайти в мобільний застосунок Arsenal IC та перейти в розділ “Медкарта”. Тут ви побачите історію всіх своїх звернень, їх статус. У кожному зверненні ви зможете зберігати необхідні документи та залишати коментарі - фактично, це ваша історія хвороб, яка завжди під рукою.
+

як я можу записатись до лікаря?

Ви можете записатись до лікаря через мобільний застосунок Arsenal IC або зателефонувати до Арсенал Асистансу за одним з номерів, що вказані у розділі сайту “Контакти”.
+

за яким графіком працює медичний асистанс?

Арсенал Асистанс працює 24/7/365.

Не знайшли потрібної відповіді? Відвідайте наш  інформаційний центр.

Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами зручним
для вас способом

Написати нам