Інклюзивні підрозділи 📍️ Карта відділень
Налаштування доступності Скинути
Розмір шрифту Аа Аа Аа
Колірна схема: Звичайна Біло-чорна Чорно-біла Бежева
Зробіть кілька простих кроків, і ми вже з вами на зв'язку!
1. Завантажте додаток WordCraft для свого пристрою та пройдіть реєстрацію.
2. Відскануйте QR-код через додаток WordCraft (відкривши «Налаштування»), і дзвінок з перекладачем та представником компанії почнеться автоматично.

Показник лояльності клієнтів Арсенал Страхування склав 83,4%

23.12.2022
Директор київської дирекції Володимир Бердичевський разом з Сергієм Шапіренком та його колегою на фоні зеленої вивіски Арсенал страхування

Нещодавно Арсенал Страхування замовили у Revizion оцінку якості обслуговування та заміряли рейтинг NPS.

Результат отримали вражаючий - показник NPS 83,4%, що на 23% перевищує середній показник галузі страхування в Україні.

Що таке NPS?

Якщо коротко, то це показник якості обслуговування клієнтів або система оцінки, за допомогою якої вимірюється лояльність клієнта до компанії, наскільки він може порекомендувати компанію іншим особам.

 

Кого запитували?

Клієнтів, які отримали виплату страхового відшкодування.

Дякуємо Сергію Шапіренку за допомогу в оцінці якості обслуговування та за рекомендації щодо покращення сервісу.

І окрема безмежна вдячність клієнтам за довіру та високу оцінку, "нейтралам" - за ваш вибір, ми виправдаємо ваші очікування, "критикам" - за вашу відвертість, ми обов'язково врахуємо ваші зауваження.

Останні публікації
про все