Показник лояльності клієнтів Арсенал Страхування склав 83,4%
Нещодавно Арсенал Страхування замовили у Revizion оцінку якості обслуговування та заміряли рейтинг NPS.
Результат отримали вражаючий - показник NPS 83,4%, що на 23% перевищує середній показник галузі страхування в Україні.
Що таке NPS?
Якщо коротко, то це показник якості обслуговування клієнтів або система оцінки, за допомогою якої вимірюється лояльність клієнта до компанії, наскільки він може порекомендувати компанію іншим особам.
Кого запитували?
Клієнтів, які отримали виплату страхового відшкодування.
Дякуємо Сергію Шапіренку за допомогу в оцінці якості обслуговування та за рекомендації щодо покращення сервісу.
І окрема безмежна вдячність клієнтам за довіру та високу оцінку, "нейтралам" - за ваш вибір, ми виправдаємо ваші очікування, "критикам" - за вашу відвертість, ми обов'язково врахуємо ваші зауваження.