ОФІЦІЙНА ПОЗИЦІЯ КОМПАНІЇ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» ЩОДО ІНЦИДЕНТУ У ПОЇЗДІ КИЇВ-РАХІВ
З 23 грудня 2018 року у ЗМІ постійно з’являється інформація щодо нещасного випадку у поїзді Київ - Рахів, де 58-річна жінка отримала важкі травми. Ураховуючи той факт, що обов'язкове страхування пасажирів «Укрзалізниці» у 2018 році здійснює СК «Арсенал Страхування», вважаємо за потрібне повідомити: компанія повністю виконає свої зобов'язання перед застрахованою, в обсягах і терміни, встановлені законом.
СК «Арсенал Страхування» висловлює щире співчуття постраждалій жінці та її близьким і робить усе можливе, щоб мінімізувати негативні наслідки цього інциденту.
Інформація ряду ЗМІ про те, що страхова компанія не зв'язалася з постраждалою, не відповідає дійсності.
Після звернення травмованої пасажирки до контакт-центру страховика, співробітники СК «Арсенал Страхування» зареєстрували повідомлення про страхову подію. Родичам застрахованої надано вичерпні консультації щодо подальших дій та документів, які необхідні для отримання страхової виплати. 26 грудня 2018 року керівник Тернопільської філії СК «Арсенал Страхування» відвідав постраждалу жінку в лікарні, де вона проходить лікування після отриманих травм.
У даний момент страхова компанія очікує на підтверджуючі документи від потерпілої сторони, щоб здійснити виплату. Необхідними є відповідна заява, акт про нещасний випадок, складений перевізником, та листок непрацездатності з медичного закладу. Також має бути наданий залізничний квиток — у цьому випадку він виступає страховим полісом. Усі документи можуть надати родичі. СК «Арсенал Страхування» готова прийняти заяву безпосередньо за місцем лікування постраждалої пасажирки.
На додаток до сказаного компанія вважає доцільним нагадати, що страхування пасажирів від нещасного випадку на залізниці є обов'язковим видом страхування в Україні. Відтак, усі вимоги щодо розмірів, термінів та принципів виплати страхового відшкодування регламентуються законом, а саме постановою Кабінету Міністрів України № 959 від 14.08.1996.
Відповідно до неї, страховик зобов'язується здійснити фіксовану грошову виплату у разі загибелі або смерті через нещасний випадок на транспорті, встановлення потерпілому інвалідності або тимчасової втрати працездатності. Виплата має бути переведена на особистий рахунок застрахованої особи або виплачена через касу СК у строк до 10 днів після надання документів.
Сума, на яку застрахований кожен пасажир, також визначена законодавчо. Вона прив'язана до показника 6 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Станом на грудень 2018 року її розмір становить 102 000 гривень. Страховик зобов'язаний сплатити 90% від цієї суми при встановленні потерпілому інвалідності 1-ї групи, 75% — при 2-й групі інвалідності та 50% — при 3-й групі. За кожен день, проведений на лікарняному, компенсується 0,2% від загальної страхової суми.
СК «Арсенал Страхування» гарантує, що страхова виплата постраждалій пасажирці буде здійснена у повному обсязі відповідно до вимог закону. Компанія також зобов'язується перечислити кошти швидше, ніж у встановлений законом 10-денний термін — протягом 1-2 днів після отримання документів на виплату.
Страховик також готовий здійснювати виплату поетапно, не очікуючи завершення лікування, якщо така пропозиція виявиться актуальною для постраждалої пасажирки та її близьких.
З огляду на спірні повідомлення у ЗМІ про причини травм, отриманих потерпілою, СК «Арсенал Страхування» додатково повідомляє, що виплата буде здійснена у повному розмірі та в найкоротші терміни незалежно від того, хто буде визнаний винним у нещасному випадку.
Довідка про компанію:
СК «Арсенал Страхування» (www.arsenal-strahovanie.com) - компанія №1 на вітчизняному ринку серед страховиків з українським капіталом. Щодня компанія здійснює страхових виплат на суму понад 2 млн. грн. Середній термін виплат по масовим збитків не перевищує 5-ти робочих днів.
Прес-служба:
тел.: (044) 502-67-37 (вн. тел: 62-37)
моб.:(063) 679-36-18