Чого хочуть жінки? КАСКО «АвтоЛеді» – принципово новий ексклюзивний продукт від «Арсенал Страхування»
У серпні по всій мережі страхової компанії «Арсенал Страхування» стартував продаж програми автострахування для жінок-водіїв КАСКО «АвтоЛеді».
Це принципово новий повноцінний страховий продукт для жінок, говорять в компанії, а не просто акційна пропозиція до «жіночих свят» або «ювілеїв страховика».
У концепції продукту крім значно поліпшених складових продукту, таких як перелік винятків і рівень франшиз, підвищений рівень сервісу для його власниці. Головна унікальність – це не гендерна відмінність тарифу, а наповнення самого продукту.
Як розроблявся страховий продукт?
Методологи займалися розробкою більше півроку, вивчаючи міжнародний досвід різних країн. В процесі розробки маркетинговою службою компанії були організовані кілька фокус-груп з різними жінками, які вже є клієнтами по КАСКО. Сегментація проводилася в залежності від вартості автомобіля (відповідно, і рівня доходу), віку його власниці і роду діяльності.
Брався до уваги також сімейний стан учасниць фокус-груп. В результаті виробився суцільний комплекс загальних для всіх груп побажань для продукту.
В першу чергу, більшість жінок бажає отримати допомогу страхової компанії у врегулюванні ситуації відразу на дорозі, і не тільки у випадках ДТП, а й просто при поломці автомобіля.
На другому місці – очікування АвтоЛеді щодо продуктових переваг. Були висловлені побажання зробити продукт відмінним від стандартного КАСКО, особливо в розмірі франшиз і розширеному переліку ризиків.
Респондентки також розраховували отримати інші додаткові продукти, пов'язані з автомобільною тематикою, наприклад, страхування від втрати ключів автомобіля і водійських документів.
Чого хочуть жінки від КАСКО?
Цікавий акцент переважна більшість учасниць фокус-груп зробила на дизайні продукту. Спільна думка респонденток звучить так:
– «Ми б звернули увагу на тай страховий продукт, який би дав нам можливість емоційного сприйняття страхування автомобіля! І єдиний імпульс для цього може дати дизайн. Це повинен бути яскравий продуктовий дизайн, що заряджає драйвом, молодістю і свободою, покликаний створити настрій».
– «Жінка за кермом – це море емоцій. Ми отримуємо задоволення від кольору автомобіля, від його форм, одним словом від того, як саме він виглядає. Ми не хочемо бачити варіації на тему VIP – чорні, сірі, сріблясті чи пастельні однотонні поверхні упаковок, заточені під Luxury. Це повинен бути вибух емоцій! »
- «Також, не завадило б підкріпити страхові документи чимось речовим, наприклад, брелоком або автомобільним аксесуаром».
- «Не викликають емоцій звичні варіанти дизайну папок і сервісних карт з фотографіями людей – не пропонуйте нам фото інших жінок! Асоціації з кольором наступні: корал, яскрава лаванда, малина, лайм, бірюза. Автомобілі: яскраві авто в спортивному стилі або ті, що асоціюються як авто для жінок, типу BMW-mini, VW Beеtlе ».
Як підсумок проведених досліджень, народився новий продукт КАСКО «АвтоЛеді», що базується на класичному для компанії КАСКО «All Risks» (відміність полягає в тому, що страховим випадком визнається будь-яка подія, яка не є винятком з договору) з франшизою за всіма ризиками 0%, відсутністю обмежень при виплаті страхового відшкодування в разі порушення водієм правил дорожнього руху і цілодобовим асистансом, що передбачає виїзд аварійного комісара не тільки в разі ДТП, але і в разі поломки автомобіля, при бажанні власниці.
Продукт також передбачає організацію збору всіх необхідних документів, для виплати страхового відшкодування, фахівцями страхової компанії замість клієнта.
– «Після дзвінка про допомогу – очікування, що хтось зараз допоможе мені вирішити ці проблеми», – ділиться своїми спогадами ідейний натхненник нового продукту, заступник голови правління «Арсенал Страхування» Марина Авдєєва. – «В результаті, народився продукт, що покликаний полегшити життя жінкам-водіям і, що важливо, їх супутникам. Тепер всі питання, пов'язані з врегулюванням страхового випадку на місці ДТП, будуть вирішуватися аварійними комісарами нашого асистансу ».
«КАСКО АвтоЛеді» відрізняється яскравим дизайнерським рішенням
Всі елементи дизайну продукту є ексклюзивними. Над зовнішнім виглядом продукту працювали відразу кілька команд провідних дизайнерських агентств України.
Папка для страхового поліса, що імітує сумку-клатч, яка легко поміщається в «бардачок», сервісна карта застрахованого в формі автомобіля, застережливий знак-наклейка «Жінка за кермом», кишенька під стікер, а також додатковий сервіс «АвтоБерегииня», що передбачає страхування від втрати автомобільних ключів і водійських документів, в комплект якого входить брелок і наклейки на документи – все витримано в єдиному стилі.
– «Ми позиціонуємо наш новий продукт як нішевий для преміум-сегмента. Вартість «КАСКО АвтоЛеді» трохи вище нашого стандартного КАСКО. Його споживачами будуть жінки, які цінують себе і свій час », – переконана Марина Авдєєва.
У портфелі компанії приблизно 25% автомобілів управляються жінками. – «Ми розраховуємо «перевести» на «КАСКО АвтоЛеді» приблизно третину від цієї кількості. При цьому, я не виключаю, що і чоловіки будуть ініціаторами купівлі поліса для своїх прекрасних жінок».
Компанія має намір використовувати партнерські канали як основні для реалізації даного продукту. В першу чергу, це дилерські мережі.