СК «Арсенал Страхування» збільшила премії в 2017 році на 30,7% до 1,6 млрд. грн.

СК «Арсенал Страхування» підвела підсумки діяльності за 2017 рік і піднялася на друге місце рейтингу зі збору страхових премій серед українських страховиків.
Відповідно до внутрішнього звіту страховика компанія зібрала більше 1 583 млн. грн. страхових премій, що на 30,7% або на 372 млн. грн. перевищує результат минулого року за аналогічний період.
Основні результати діяльності СК «Арсенал Страхування» за 2017:
- зібрано 1 583 млн. грн. страхових премій (на 30,7% більше, ніж за аналогічний період 2016 року)
- страхові резерви склали - 678,9 млн. грн.
- врегульовано понад 26 тисяч страхових подій, за якими виплачено 323 млн. грн. страхових відшкодувань (на 80 млн. грн. більше, ніж за 4 квартал 2016 року)
«За рахунок зростання зібраних премій, зниження рівня збитковості і збільшення інвестиційного доходу компанія продемонструвала поліпшення фінансових показників, і в 2017 році залишилася прибутковою. Сума отриманого прибутку склала 8 млн. грн. (за МСФЗ). Величина активів на 31.12.2017 склала 1 179 млн. грн.», - коментує Дмитро Тимошенко, фінансовий директор СК «Арсенал Страхування».
Фактичний запас платоспроможності перевищує нормативний на 1,3%. Це підтверджує високий рівень платоспроможності компанії, фінансову стійкість і можливість виконувати свої зобов'язання перед клієнтами, партнерами та акціонерами.
Для забезпечення ліквідності і виконання в повному обсязі своїх зобов'язань перед клієнтами і партнерами страхові резерви розміщені в ліквідних активах, 53,6% яких становлять грошові кошти на поточних і депозитних рахунках компанії, а також цінні папери (ОВДП), емітовані Міністерством фінансів України. При цьому 47% всіх грошових коштів розміщені в державних банках.
Компанія входить в топ-5 лідерів ринку по КАСКО і успішно зберігає позиції одного з провідних страховиків, починаючи з 2013 року. У 2017 році компанія продовжила політику нарощування його частки в своєму портфелі. За 12 місяців «Арсенал Страхування» зібрала 451 млн. грн. премій, взявши на себе зобов'язання по 15 тисячам договорів. Таким чином, приріст премій по даному виду склав 32,5% або 110 млн. грн. Страхові премії фізичних осіб по КАСКО в загальному обсязі зібраних премій по даному виду страхування складає 65,6% (296 млн. грн.).
Обсяг зібраних премій по обов'язковому ОСЦПВ склав 118 млн. грн., що на 36,4% більше, ніж в аналогічному періоді 2016 року.
СК «Арсенал Страхування» виплатила за даний період своїм клієнтам понад 323 млн. грн. У 2017 році середній показник страхових виплат досяг 1,3 млн. грн. страхових виплат в день.
«Сьогодні «Арсенал Страхування» - один із великих і авторитетних гравців українського ринку страхових послуг. Компанія впевнено рухається у відповідності зі своїми стратегічними цілями, що підтверджується динамікою зростання основних фінансових показників», - коментує зростання бізнесу Сергій Авдєєв, голова Правління СК «Арсенал Страхування».
Компанія, крім традиційних каналів продажів, активно розвиває онлайн-напрямок, інвестуючи значні ресурси у відповідні IT-інструменти. За період 2017 року компанія провела редизайн веб-сайту, зробивши його ще зручнішим і більш дружелюбним для користувачів, і додала новий функціонал, який дозволяє клієнтам в будь-якій точці світу здійснювати покупки страхових послуг в кілька кліків. Також з'явився ряд продуктів, адаптованих спеціально для онлайн-продажів, наприклад, страхування майна без огляду, так зване експрес-страхування.
«Успіх сучасного бізнесу, в тому числі і страхового, багато в чому залежить від зручності, простоти і безпечності покупок продуктів і послуг онлайн. У 2017 році нами була проведена колосальна робота по запуску проекту «Електронний поліс», який покликаний забезпечити комфортне мобільне оформлення договорів ОСЦПВ онлайн. Крім того, з метою популяризації можливості онлайн-покупки більшості страхових програм, наявних в компанії, «Арсенал Страхування» зняла новий корпоративний відеоролик, який робить акцент на технологічність компанії для потенційної цільової аудиторії і вдало відображає нашу корпоративну культуру», - поділилася деталями процесу реалізації маркетингової стратегії компанії Марина Авдєєва, заступник голови Правління СК «Арсенал Страхування».
Не менш значущою була і соціально-громадська діяльність компанії в цілому в цей період. Крім партнерських заходів по всій території України, які включали в себе презентації нових автомобілів, автогонки і навіть відкриття нових автосалонів, компанія брала участь в конференціях, спонсорувала розвиток дитячого спорту і допомагала благодійному дитячому фонду. Також в цьому році компанія зберегла традицію просування українських майстрів сучасного мистецтва - під патронатом страховика була організована виставка відомих полотен українських сучасників, визнаних у всьому світі.
«Корпоративна соціальна відповідальність - той базис принципів, на якому компанія щодня будує свою роботу. СК «Арсенал Страхування» бере активну участь у різних благодійних акціях, спрямованих на допомогу іншим, піклується про захист навколишнього середовища, підтримує молоді таланти і дотримується корпоративної етики. Дана стратегія є основою нашого бачення успішного ведення бізнесу, який не тільки отримує прибуток, як незалежне підприємство, а й в цілому приносить користь суспільству», - стверджує Олександр Солоп, член Наглядової ради СК «Арсенал Страхування».