СК «Арсенал Страхування» завдяки новій стратегії збільшила премії в 2016 році на 37,3% до рекордних 1,2 млрд. грн. і прибуток на 193%
Страхова компанія «Арсенал Страхування» підвела підсумки діяльності за 2016 рік, демонструючи рекордні прибуток, обсяг премій і кількість договорів.
Відповідно до внутрішнього звіту страховика за 12 місяців, компанія зібрала понад 1,2 млрд. грн. страхових премій, що на 37,3% або на 329 млн. грн. перевищує результат минулого року за аналогічний період.
Основні результати діяльності СК «Арсенал Страхування» за підсумками 2016 року:
- зібрано 1 211 259 000 грн. страхових премій (на 328 782 грн. більше, ніж за аналогічний період 2015 року)
- страхові резерви склали - 433 271 600 грн.
- врегульовано понад 70 017 страхових подій, за якими виплачено 243 454 199 грн. страхових відшкодувань, при цьому середній показник страхових відшкодувань досяг 1 млн. грн. страхових виплат в день
- укладено понад 26,9 млн. договорів страхування
— «2016 й рік став знаменним не тільки стосовно зростання багатьох фінансових показників, а й за рахунок посилення внутрішньої політики розвитку, спрямованої на їх досягнення», - прокоментував результати компанії Голова Правління СК «Арсенал Страхування» Сергій Авдєєв. - «Позитивні зміни стали можливими завдяки таким ключовим факторам зростання, як загальна націленість компанії на збільшення премій і інвестиційного доходу, оперативне врегулювання, а також зменшення збитковості. В результаті, грамотна імплементація продуманого ряду активностей, дозволила компанії отримати суттєвий приріст прибутку на 193%, яка склала 10,4 млн. грн. ».
Показник достатності капіталу за методикою Регулятора набагато перевищує нормативний - на 54%, що підтверджує високий рівень платоспроможності компанії, фінансову стійкість і можливість виконувати свої зобов'язання перед клієнтами і партнерами.
Для забезпечення ліквідності і виконання в повному обсязі своїх зобов'язань перед клієнтами та партнерами 40% страхових резервів розміщені в високоліквідних активах, представлених засобами на поточних і депозитних рахунках компанії, інвестиціями в державні цінні папери (ОВДП).
— «Ключові менеджери компанії мають великий досвід роботи в страхових компаніях з іноземним капіталом, тому ми будуємо фінансову політику, грунтуючись на міжнародних стандартах ведення фінансового планування та звітності. Це ж стосується і оцінки фінансових ризиків, як одного з основних принципів нашого успіху», - заявив Дмитро Тимошенко, фінансовий директор СК «Арсенал Страхування». — «Як показала практика, сьогодні вже недостатньо володіти знаннями і досвідом, необхідно ще й успішно їх застосовувати в умовах швидкозмінних українських реалій. Основні показники, з якими ми закрили рік, відображають не тільки поточну надійність і стабільність, вони дозволяють робити прогнози щодо благополуччя компанії в майбутньому. Адже, в результаті саме правильно обраний вектор розвитку дозволив отримати суттєвий приріст прибутку та інших фінансових показників».
Структура портфеля СК «Арсенал Страхування» представлена широким рядом страхових продуктів і послуг, які покликані поліпшити і захистити добробут і спокій клієнтів.
Компанія входить в топ-5 лідерів ринку по КАСКО і успішно зберігає позиції одного з провідних страховиків, починаючи з 2013 року, і в 2016 році продовжила політику нарощування його частки в своєму портфелі. За попередні 12 місяців «Арсенал Страхування» зібрала по КАСКО 340 млн. грн. премій, взявши на себе зобов'язання по 13 852 договорів. Приріст премій по даному виду страхування склав 72% або 142,5 млн. грн. Страхові премії фізичних осіб по КАСКО в загальному обсязі зібраних премій по всіх програмах даного виду становить 64,5% (219,3 млн. грн).
Обсяг зібраних премій по обов'язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ) склав 86,5 млн. грн., що на 24% більше, ніж в аналогічному періоді 2015 року. За 2016 рік працівники «Арсенал Страхування» уклали по ОСАГО 157 410 договорів.
Страхові премії фізичних осіб по ОСАГО в загальному обсязі зібраних премій по всіх програмах даного виду становлять 70% (60,7 млн. грн).
— «З огляду на те, що більшість виплат компанії припадає на КАСКО, така динаміка показує, що нам вдалося значно знизити ймовірність відшкодувань по найдорожчому для компанії ризику «Викрадення», за рахунок впровадження нової страхової програми — КАСКО Benish Guard», — каже Максим Туз, член Наглядової Ради СК «Арсенал Страхування». — «Дана програма передбачає установку додаткової системи захисту автомобіля, яку наші клієнти отримують безкоштовно, як бонус від компанії. В цілому 2015 року ми відшкодували збиток за ризиком викрадення в 47 випадках, а в 2016 році їх число знизилося вже до 38. На наш погляд, це позитивна зміна, так як в будь-якому випадку, після події автовласникові потрібен час на те, щоб придбати новий автомобіль, а це, як відомо, займає досить велику кількість часу, особливо за мірками ділової людини. Як наслідок, змістивши вектор цінності на турботу не тільки про своєчасну страхову виплату, але і на турботу про додатковий захист, ми докорінно змінили підхід до цінності самого продукту КАСКО на вітчизняному ринку. Таким чином, компанія запропонувала більш надійний захист і отримала більш задоволених клієнтів».
У минулому році компанія увійшла в ТОП-4 рейтингу якості телефонного обслуговування споживачів страхових компаній України, який щорічно проводить онлайн-журнал Форіншурер. Показник задоволеності клієнтів якістю сервісу є вкрай важливим для компанії, і в 2016 році він, як і раніше, досягає 98%.
– «Ми обов'язково цікавимося думкою клієнтів щодо якості послуг, які вони отримали, виявляємо навіть найнезначніші потреби клієнта і коригуємо свою поведінку. В якості клієнтського сервісу зацікавлені всі співробітники компанії і цей показник входить в KPI's кожного підрозділу по всій Україні», – повідомила Марина Авдєєва, заступник Голови Правління «Арсенал Страхування».
Компанія активно працює над удосконаленням і розширенням свого продуктового портфеля. У 2016 році розробники зробили акцент на вподобаннях клієнтів і особливостях їхньої поведінки, створивши новий продукт для жінок – КАСКО «АвтоЛеді», який включає основні опції класичного КАСКО і додатковий сервіс послуг.
– «Що таке клієнтоорієнтованість страхової компанії? Це коли ти ще не застрахований в цій компанії, а до тебе вже відносяться, як до VIP-клієнта, думаючи про твої потреби наперед. Страхові компанії пропонують різні бонусні опції до програм КАСКО. Однак, жоден з продуктів, пропонованих страховими компаніями, не призначений виключно для жінок. Саме тому ми пішли ще далі – провели опитування серед наших клієнток, виявили нюанси в обслуговуванні і на основі цього створили програму КАСКО «АвтоЛеді», яка стала популярною ще до офіційного старту», – коментує успішний запуск продукту Марина Авдєєва.
В рамках розвитку сервісних стратегій компанія розробила ще один продукт – «КАСКО Benish Guard», що включає установку супутникової системи безпеки разом зі страховкою без збільшення вартості самого поліса. Пропозиція користується попитом серед клієнтів, так як дійсно зменшує ризик викрадення автомобіля майже до мінімуму, що і показали статистичні дані останніх років.
«Арсенал Страхування» є одним з найбільших платників податків на страховому ринку України – в 2016 році компанія виплатила понад 36,3 млн. грн. податкових зборів до бюджету країни.
– «Компанія заснована на загальноприйнятих принципах успішного економічного функціонування і діє в рамках стратегії корпоративно-соціальної відповідальності. В основі цієї стратегії: ведення чесного і прозорого бізнесу, побудова лояльних відносин із суспільством і турбота про навколишнє середовище», – поділився Олександр Солоп, глава Наглядової Ради СК «Арсенал Страхування».
Команда СК «Арсенал Страхування» активно підтримує локальні проекти, спрямовані на поліпшення суспільного життя і бере активну участь у різних благодійних акціях, спрямованих на допомогу іншим.
Довідка про компанію:
СК «Арсенал Страхування» (www.arsenal-strahovanie.com) – компанія №1 на національному ринку серед страховиків з українським капіталом. Щодня компанія здійснює страхових виплат на суму понад 1 млн. грн. Середній термін виплат з масових збитків не перевищує 5-ти робочих днів.