Програми страхування від затримки рейсу

12.05.2020
Програми страхування від затримки рейсу

Авіапереліт мандрівники вибирають, так як це найшвидший спосіб переміщення, що гарантує прибуття в кінцевий пункт до запланованого часу. Авіарейси затримують, скасовують через технічні причини, через погодні умови. Затримка - завжди незручності, неприємні емоції. Страхування авіаперельотів не забезпечує повний захист від непередбачених обставин, але дозволяє легко залагодити їхні наслідки, відшкодувати збитки пасажирів.

Ризики «втрата багажу», «затримка / скасування рейсу» можуть бути окремими страховими продуктами або включатися в пакет туристичної страховки в якості додаткових опцій.

Втрата, пошкодження багажу

Валіза з особистими речами, навіть найзвичайнішими, набуває в іншій країні особливу цінність. Помилковий напрямок багажу на інший рейс з вини служби аеропорту сильно ускладнює життя мандрівника, адже у нього немає навіть горезвісної зубної щітки.

Поліс страхування багажу покриває ризики втрати, затримки видачі, пошкодження, повного знищення. Якщо стався страховий випадок, потрібно звернутися в службу пошуку аеропорту, протягом доби написати заяву про втрату, повідомити в страхову компанію. Після повернення додому для отримання компенсації необхідно пред'явити квиток, посадковий талон, підтвердження факту страхової події із зазначенням дати (довідку видає служба аеропорту).

При покупці поліса пасажир сам вибирає вартість особистого багажу з діапазону 500-2000 євро. Сума, зазначена в договорі, є граничним лімітом відповідальності страховика. Час і гроші на покупку предметів першої необхідності доведеться витратити, але компенсація в рази перевищить витрати.

Застрахувати багаж можна:

  • на час перельоту, тобто з моменту здачі валіз при реєстрації. Крадіжка, втрата до цього не є страховою подією;
  • на час поїздки, з оплатою до 2% від вартості речей за кожен день подорожі.

СК відмовляє у відшкодуванні збитків, якщо страхова подія настала в стані алкогольного, наркотичного сп'яніння пасажира, в результаті умисного заподіяння шкоди.

Поліс на час польоту

Розширені програми медичного страхування туристів включають опцію «страховка на період польоту». Пакет покриває ризики втрати багажу, затримки рейсу, нещасного випадку, смерті застрахованого в результаті нещасного випадку. Деякі страховики доповнюють перелік овербукингом (подвійним бронюванням місця в салоні), скасуванням рейсу з технічних, інших причин.

У зв'язку з затримкою / скасуванням рейсу страховики покривають:

  • витрати на харчування;
  • придбання предметів першої необхідності;
  • оплату готельного номера;
  • трансфер в готель і назад.

Деякі компанії відшкодовують витрати на придбання нових проїзних документів за вирахуванням компенсації авіаперевізника, виплачують фіксовану суму за кожну годину очікування рейсу.

При укладанні договору потрібно звертати увагу на трактування термінів. Ризик «затримка» може відноситися до конкретного повітряного судна, а не до всього польоту. Якщо через двогодинне очікування пасажир запізнився на пересадку, авіаперевізник запропонував інший літак, який прибув в пункт призначення із запізненням, буде відмова в компенсації. Підстава - пункт в договорі про відшкодування по простою понад три години, заміна рейсу - виняток.

Для отримання відшкодування страховику пред'являють офіційний бланк авіакомпанії з польотними даними, причиною, тривалістю запізнення, посадковий талон.

Страхування від нещасного випадку захищає життя і здоров'я пасажира під час посадки, перельоту, пересадки на інший борт. Поліс корисний не тільки людям з підвищеним тиском, серцево-судинними захворюваннями, через які може статися напад на зльоті, посадці. При попаданні літака в зону турбулентності судно може труснути, що загрожує падінням, опіками гарячою рідиною та ін.

Страхування невиїзду

Ризик актуальний для мандрівників, які купують квитки задовго до поїздки. За період очікування відпустки можуть відбутися обставини, що перешкоджають поїздці: хвороба, смерть близьких людей, повістка в суд, призов до армії. Опція може бути додана до туристичного полісу. Компенсація при невильоті виплачується в розмірі страхової суми, зазначеної в договорі.

Для отримання компенсації за видатками на квитки і готель власник поліса повинен надати документальне підтвердження причин, через які він не зміг сісти на борт. Важливо, щоб всі ці причини були в списку страхових випадків. Крім перерахованих вище причин, це пошкодження особистого майна туриста, дорожньо-транспортна пригода, стихійне лихо.

Підстави для відшкодування збитків через погіршення стану здоров'я - стаціонарне лікування, травма, термінова хірургічна операція. Великим збитком особистого майна вважаються пожежа, затоплення, угон автомобіля.

Ціна страховки від невиїзду в середньому становить 1-3% від вартості поїздки.

Поліс корисний, якщо планується виїзд в країну з візовим режимом. Ризиком є первинна або вторинна відмова у візі, витрати, пов'язані з оформленням на законний в'їзд. Купувати поліс потрібно до подачі документів на візу.

Якщо ви не можете полетіти з поважної причини, спочатку потрібно самому скасувати бронь готелю, квитків, отримати відшкодування, якщо воно передбачено бронюванням. Все, що повернути не вдалося, компенсує СК в межах суми покриття. Запізнення на літак через неуважність, алкогольне, наркотичне сп'яніння, планова операція пасажира, відмова у візі через неповний пакет документів, неправильне оформлення страховими подіями не є.

Поліс від невиїзду виправданий, якщо запланована дуже дорога поїздка. Деякі туристичні оператори включають невиїзд в комплексний пакет, не роз'яснюючи умов страхування. Краще звернутися в страхову компанію, щоб чітко знати перелік ризикових подій, розуміти, за що заплачено гроші.

Останні публікації
про все