КАСКО ALL RISKS

Діючі умови страхового продукту
Архів документів (для договорів страхування, укладених в попередні періоди)
+

Об’єкт страхування

Наземні транспортні засоби, уключаючи самохідні шасі, великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, а також додаткове обладнання, навісна техніка до них, якщо страхування транспортного засобу з додатковим обладнанням, навісною технікою передбачено договором страхування.

+

Страхові ризики

«Викрадення» (внаслідок крадіжки, грабежу, розбою під час знаходження ТЗ в будь-якому місці на території страхування в будь-який час); «Збитки внаслідок ДТП» (пошкодження або знищення ТЗ, його окремих конструктивних елементів (складових частин), додаткового обладнання або навісної техніки внаслідок ДТП); «Інші події»: - викрадення окремих конструктивних елементів (складових частин) ТЗ, додаткового обладнання або навісної техніки внаслідок протиправних дій третіх осіб; - пошкодження або знищення (повна загибель) ТЗ, його окремих конструктивних елементів (складових частин), додаткового обладнання або навісної техніки внаслідок: протиправних дій третіх осіб; стихійного явища; пожежі або вибуху; нападу тварин; падіння предметів на ТЗ; попадання каміння або інших предметів, що відлетіли з-під коліс ТЗ; інших випадкових, раптових та непередбачуваних подій, що викликані прямим фізичним впливом зовнішніх обставин, перебіг та наслідки яких не залежать від волі та/або дій Страхувальника.

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності) Територія дії договору страхування

Страхова сума дорівнює дійсній (ринковій) вартості автомобіля. Мінімальний та максимальний розміри страхової суми не визначені. Страхова сума встановлюється в гривнях та є неагрегатною (після виплати страхового відшкодування залишається незмінною).

+

Територія дії договору страхування

Україна (за винятком: населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування, території АР Крим та м. Севастополь, тимчасово окупованих населених пунктів та територій ведення бойових дій); країни, які входять в міжнародну систему страхування «Зелена карта», країни–члени Європейського Союзу, Грузія (за винятком: Марокко, Тунісу, Ірану, Російської Федерації, Республіки Білорусь, зон з оголошеним надзвичайним положенням та зон збройних конфліктів).

+

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Страховий тариф – від 0,01% до 30% від розміру страхової суми Мінімальний та максимальний розмір страхової премії не встановлюється (залежить від розміру страхової суми).

+

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Франшиза – від 0,00 % до 20,00 % від загальної страхової суми по ТЗ: - за ризиком «Викрадення» та у випадку повної загибелі ТЗ – від 0,0% до 20,0% - при пошкодженні внаслідок ДТП та інших подій – від 0,0% до 5,0% Вид франшизи: безумовна – страхове відшкодування по кожному страховому випадку зменшується на розмір франшизи.

+

Строк дії договору страхування

Строк дії договору страхування: від 1 дня до 1 року.

+

Порядок вступу договору страхування в дію

Договір страхування починає діяти на наступний день після надходження платежу, або з моменту оплати, або з дати початку строку дії договору страхування (за згодою сторін).

+

Період страхування

Періоди страхування встановлюються за договором страхування за кожним об’єктом страхування або за договором страхування за згодою сторін.

+

Обмеження страхування

- Спортивні змагання та спортивні/любительські автомобільні заходи. - Навчальна їзда. - Будь-які спеціальні програми випробувань транспортних засобів. - Використання ТЗ для військових потреб. Об’єктом страхування не може бути: мототехніка, скутери, залізничний транспорт, майно, що перевозиться, особисті речі, цінні папери та документи, що знаходяться у ТЗ, моральна шкода, відповідальність за заподіяння шкоди життю та здоров’ю водія та пасажирів та відповідальністю перед третіми особами.

+

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

Не є страховими випадками: - якщо ДТП сталося через поломку автомобіля, який не пройшов техогляд - збитки, що сталися під час купівлі-продажу ТЗ - пошкодження виключно шин, ковпаків коліс та дисків - пошкодження або викрадення незастрахованого додаткового обладнання та/або навісної техніки - викрадення виключно коліс або ковпаків до них, молдингів, емблем, світловідбивачів, склоочисників, акумулятора - пошкодження конструктивних елементів або обладнання з салону без наявності слідів злому та проникнення до автомобіля - збитки під час перевезення ТЗ або буксирування з порушенням правил - збитки внаслідок заряджання електромобіля несправним зарядним пристроєм - якщо авто викрали після втрати ключів, про яку ви не повідомили своєчасно - заволодіння автомобілем третіми особами шляхом обману, шахрайства, зловживання довірою Ми не відшкодуємо збитки внаслідок: - будь-якого ядерного впливу, бактеріологічного, хімічного або радіоактивного забруднення, військових дій або введення надзвичайного, особливого чи воєнного стану, громадських заворушень, масових безладів, зібрань, мітингів, заворушень, збройних конфліктів, громадянської війни, революції, диверсії, війни, повстання, незаконного заволодіння, тероризму, мародерства, дії мін, бомб, будь-якої іншої військової зброї або техніки. - дій (бездіяльності) державних та/або місцевих органів, ЗСУ, правоохоронних органів, інших підрозділів, створених в умовах військових/антитерористичних операцій - конфіскації, націоналізації, примусового вилучення, реквізиції, арешту, знищення або пошкодження ТЗ відповідно до вимог державних та/або місцевих органів влади. - діяльності будь-яких несанкціонованих органів, адміністрацій або влади - протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій, завданих в умовах нестабільного правопорядку, іншого негативного впливу в результаті зазначених подій За договором страхування не відшкодовуються: - вартість ремонтних робіт, які не пов’язані зі страховим випадком, вартість технічного обслуговування, гарантійного, періодичного, поточного ремонту - збитки, що виникли внаслідок зносу, технічного браку, поломки ТЗ - фарбування усього ТЗ, якщо можливе фарбування тільки окремих частин - вартість деталей, які без ремонту придатні для подальшого використання або можуть бути відновлені - незначні пошкодження, подряпини, потертості, відколи, забруднення, що виникли в процесі експлуатації - паливно-мастильні, миючі та фільтруючі матеріали, заправні технологічні рідини і гази - втрата товарної вартості ТЗ - пошкодження, які були наявні до укладення договору страхування - збитки, що виникли внаслідок тюнінгу - збитки, що виникли через порушення правил пожежної безпеки - збитки, що виникли внаслідок термічного впливу на ТЗ - використання ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі, для таксі, прокату, оренди, лізингу, якщо це не передбачено договором страхування - дії ваших домашніх тварин або птахів, що знаходились у салоні або зіткнення з ними - експлуатаційного або фізичного зносу, гниття, корозії - збитки внаслідок гідроудару або самовільного руху ТЗ, погодних або стихійних явищ, що не є надзвичайними, непрямого удару блискавки - пошкодження захисних та декоративних плівок, захисних покриттів, аерографії, якщо це не було не передбачено договором страхування - збитки внаслідок завантаження, розвантаження або перевезення вантажу та багажу - Збитки внаслідок руху авто з відкритими дверима чи кришкою багажника Ми відмовим у виплаті страхового відшкодування, якщо: - навмисно спричинили настання страхового випадку, крім крайньої необхідності або самооборони - вчинили умисне кримінальне правопорушення - подали неправдиві відомості під час страхування або настання страхового випадку - отримали відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла - несвоєчасно повідомили про настання страхового випадку без поважних причин - не виконали при настанні страхового випадку дії, передбачені договором страхування, або інші обов’язки за договором страхування - створили перешкоди у встановленні факту, причин та/або обставин настання страхового випадку - не повідомили (несвоєчасно повідомили) про зміну істотних обставин, які стосуються авто - відмовилися від права вимоги до особи, відповідальної за збитки - не надали автомобіль для огляду пошкоджень - збитки сталися з авто, який раніше було викрадено - не було активовано протиугінний пристрій - не повідомили про зміну права власності на авто - знаходитесь в переліку осіб, пов’язаних з терористичною діяльністю або стосовно яких застосовано міжнародні санкції, не надали документів для перевірки, ідентифікації та верифікації, відповідно до умов, передбачених договором страхування - керувала авто особа без посвідчення водія або у стані алкогольного, наркотичного сп’яніння чи під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції - не виконали при ДТП обов’язку пройти огляд на стан сп’яніння за вимогою працівника поліції - виїхали на залізничний переїзд при закритому шлагбаумі або ввімкненому забороняючому сигналі світлофору - подія сталася за межами території дії договору страхування або у період, за який не сплачений страховий платіж

+

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

За кожним об’єктом страхування встановлюється окрема страхова сума. Ліміти відповідальності:  відшкодування збитків без документів компетентних органів у випадках пошкодження виключно скла, приладів зовнішнього освітлення, дзеркал, антен, декоративних елементів кузову (молдингів, емблем) - без обмеження розміру та кількості випадків в межах загальної страхової суми • Інші випадки без документів компетентних органів: o Двічі в межах 10% від страхової суми, якщо вона більше 500 000 грн. o Двічі в межах 50 000 грн по кожному випадку, якщо страхова сума менша 500 000 грн. • Європротокол: Виплати у випадку складання з іншим учасником ДТП «Європротоколу» в межах ліміту по Європротоколу без обмежень по кількості випадків. • Транспортування пошкодженого ТЗ: Витрати на транспортування від місця настання страхового випадку до місця зберігання або ремонту в межах 5000 грн по відповідному ТЗ без обмеження кількості випадків. • Запобігання та зменшення наслідків: Витрати на запобігання настанню страхового випадку та зменшення його наслідків в межах 1% від загальної страхової суми по ТЗ без обмеження кількості випадків.

+

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Умови здійснення страхових виплат: 1) Для отримання страхової виплати потерпілий подає страховику заяву про страхове відшкодування та документи, передбачені договором страхування. 2) Протягом 10 робочих днів з моменту отримання заяви про страхове відшкодування та документів, передбачених договором страхування, ми приймаємо рішення про страхову виплату та протягом 10 робочих днів сплачуємо страхове відшкодування 3) страхове відшкодування перераховуємо на рахунок СТО, яке обирає страхова компанія або ви за узгодженням зі страховою Порядок розрахунку та розмір страхового відшкодування: • За ризиком «Викрадення» або повної загибелі авто виплачується дійсна (ринкова) вартість ТЗ на момент страхового випадку або страхова сума, якщо вона менша за дійсну (ринкову) вартість ТЗ. Вираховується франшиза і вартість залишків ТЗ. • Повна загибель ТЗ визначається, коли вартість відновлення перевищує 70% дійсної (ринкової) вартості ТЗ або страхової суми. • При пошкодженні ТЗ розмір страхового відшкодування відповідає збитку, зазначеному в кошторисі на відновлення ТЗ, за вирахуванням франшизи. • Виплата страхового відшкодування здійснюється з вирахуванням сум, отриманих від винних осіб. • Розмір страхового відшкодування не враховує знос деталей ТЗ. • Якщо страхове відшкодування сплачується на ваш рахунок, то з суми вираховується ПДВ. • Відшкодовуються документально підтверджені витрати на запобігання та зменшення наслідків страхового випадку (транспортування/буксирування ТЗ) в межах лімітів відповідальності. • Страховик має право виплачувати страхове відшкодування з вирахуванням несплачених чергових платежів за договором. • Якщо авто застраховане в кількох страхових компаніях і загальна страхова сума перевищує дійсну вартість ТЗ, то виплата не перевищує дійсну вартість ТЗ. Кожна компанія виплачує пропорційно до розміру страхової суми. • Після виплати страхового відшкодування у випадку викрадення та повної загибелі ТЗ договір страхування припиняється без повернення частини страхової премії.

+

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування це може бути підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, в тому числі: - Несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством - настання події у період, за який не сплачений страховий платіж Якщо ви не виконали свої обов’язки, які визначені договором страхування щодо своєчасної та повної сплати чергової частини страхової премії, це є підставою дострокового припинення дії договору страхування та втрати ним чинності

+

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

+

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки на страховий продукт не передбачені. Акційні пропозиції відсутні.

+

Порядок та умови надання послуг

До укладення договору страхування Страховик (страховий посередник) на підставі отриманої від клієнта інформації з’ясовує потреби та вимоги клієнта у страхуванні. З цією метою клієнту пропонується заповнити заяву на страхування за встановленою Страховиком формою. Якщо клієнту потрібна індивідуальна консультація, Страховик (страховий посередник) на запит клієнта надає таку індивідуальну консультацію. Така індивідуальна консультація надається безоплатно. Перед укладенням договору страхування Страховик (страховий посередник) забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією про страховий продукт, про страховика та страхового посередника (якщо страховий продукт реалізується через страхового посередника). Договір страхування укладається в письмовій формі. Договір страхування може оформлюватись у паперовій формі або у формі електронного документа.

+

Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагороди) по страховому продукту

За договором страхування Страхувальник сплачує страхову премію. Будь-які інші платежі, крім страхової премії (проценти, винагороди тощо), договором страхування не передбачені. Страхова премія розраховується на підставі інформації, що надається Страхувальником при укладенні договору страхування. Страхова премія розраховується в межах мінімального та максимального розміру страхової премії та/або страхового тарифу, що вказані вище для цього страхового продукту.

+

Загальна сума витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат

При укладенні договору страхування Страхувальник сплачує виключно страхову премію, передбачену договором страхування. Згідно з п.п. 165.1.27. п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи: сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником податку за договором страхування від страховика-резидента, іншого ніж довгострокове страхування життя (у тому числі страхування довічних пенсій) та недержавне пенсійне забезпечення, у разі виконання таких умов: а) під час страхування життя або здоров'я платника податку у разі: - дожиття застрахованої особи до дати чи події, передбаченої договором страхування життя, чи досягнення віку, передбаченого таким договором; - викупна сума в частині, що не перевищує суму внесених страхових платежів за договором страхування життя, іншого, ніж довгострокове страхування життя; - в разі страхового випадку - факт заподіяння шкоди застрахованій особі повинен бути належним чином підтверджений. Якщо застрахована особа помирає, сума страхової виплати, яка належить вигодонабувачам або спадкоємцям, оподатковується за правилами та ставками, встановленими для оподаткування спадщини (вигодонабувач прирівнюється до спадкоємця); б) під час страхування майна сума страхового відшкодування не може перевищувати вартість застрахованого майна, визначену за звичайними цінами на дату укладення страхового договору, збільшену на суму сплачених страхових платежів (страхових внесків, страхових премій); в) під час страхування цивільної відповідальності сума страхового відшкодування не може перевищувати розмір шкоди, фактично заподіяної вигодонабувачу (бенефіціару), яка визначається за звичайними цінами на дату такої страхової виплати; У разі дотримання вищезазначених умов будь-які податки і збори за рахунок страхувальника в результаті отримання ним фінансової послуги сплаті не підлягають.

+

Наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав

Дія договору страхування припиняється та договір страхування втрачає чинність за згодою сторін такого договору страхування, а також у разі:  закінчення строку дії договору страхування;  виконання Страховиком всіх зобов’язань перед Страхувальником;  несплати/несвоєчасної сплати чергової частини страхової премії;  ліквідації Страховика, ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи (крім випадків, передбачених Законом України «Про страхування»);  набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;  в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. - Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона повідомляє іншу сторону у письмовій (електронній) формі не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника або Страховика через невиконання Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає сплачену страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. - У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика або за ініціативою Страхувальника через порушення Страховиком умов договору страхування, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. - Витрати, пов’язані безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування, вираховуються у розмірі, що відповідає частці таких витрат, зазначеній у договорі страхування. - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати припинення дії договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем. - Якщо при достроковому припиненні дії договору страхування залишилися неврегульовані страхові випадки, Страховик повертає страхову премію (її частину) після врегулювання таких випадків. - Якщо Страхувальника включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні та/або інші санкції, то повернення страхової премії (її частини) відбувається після виключення Страхувальника з такого переліку. - Сплачена страхова премія не повертається у разі дострокового припинення дії договору страхування у зв’язку з виконанням Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від договору страхування без пояснення причин (якщо строк дії договору страхування більше 30 календарних днів і за договором страхування відсутні повідомлення про настання подій, що мають ознаки страхового випадку). - Сплачену страхову премію (її частину) Страховик повертає протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Страхувальника про відмову від договору страхування на банківський рахунок Страхувальника або у інший спосіб за допомогою платіжних систем.

+

Порядок внесення змін до договору страхування

Договором страхування не передбачається зміна його умов в односторонньому порядку. Внесення змін до договору страхування здійснюється за взаємною письмовою згодою Сторін. Зміни оформлюються шляхом укладання додаткових договорів/ додаткових угод до договору страхування. Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови договору страхування, надсилає пропозицію про це іншій Стороні згідно з умовами договору страхування. Якщо Сторони не досягли згоди щодо зміни умов Договору страхування, він продовжує діяти на погоджених в ньому умовах або може бути достроково припинений Сторонами.

+

Можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів

ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», при наданні страхових послуг Споживачам, дотримується всіх нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів, є небайдужим до прав своїх Споживачів та зацікавлене у вирішенні поставлених споживачами питань. Також, ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» вважає за потрібне на кожному етапі розгляду звернень повідомляти Споживачів про їх права, та про те, що ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" здійснює розгляд звернень (пропозицій, зауважень, заяв, скарг) клієнтів (юридичних та фізичних осіб) відповідно до норм чинного законодавства України та затвердженого в ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» Порядку взаємодії із Споживачами та роботи зі зверненнями (всі канали надходження). Клієнт має право особисто або через уповноважену на це іншу особу подавати (надсилати) до ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» звернення, що стосуються діяльності ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» та/або його працівників. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» за посиланням: https://arsenal-ic.ua/, а також у місцях надання послуг. Будь-які питання що виникли у клієнта вирішуються: 1) У досудовому порядку шляхом усного або письмового звернення, яке надсилається на адресу електронної пошти: [email protected], надсилається або подається безпосередньо за адресою місцезнаходження: 03056, Україна, м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 154, або надається за номером телефону 0-800-60-44-53. З метою захисту прав Страхувальника, як Споживача страхової послуги, для розгляду заяв, зауважень, пропозицій та скарг ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» створено відповідну компетентну комісію, що знаходиться за адресою: 03056 м. Київ , вул. Борщагівська, 154, тел. 0-800-60-44-53, [email protected]. Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян». 2) Якщо Споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення до Регулятора - через офіційне Інтернет- представництво Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, тел. 0 800 505 240, адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601, адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601, Email: [email protected], сайт: https://bank.gov.ua/. 3) Також, в окремих спірних випадках, вирішення питання може відбуватись у судовому порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Цивільного процесуального кодексу України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Усі спори, які виникають між Страхувальником та Страховиком, по укладеним договорам страхування, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у порядку, встановленому чинним законодавством України.

+

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

У ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» наявний гарантійний фонд, компенсаційні схеми відсутні.