Документація

1

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати документів

1. Заява;
2. Копія паспорта, ІПН;
3. Копія Договору страхування;
4. Копії чеків, квитанцій, про сплату держ. мит при відновленні документів (паспорт, техпаспорт, посвідчення водія);
5. Довідка з поліції / МРЕО для підтвердження втрати документів;

2

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати постійного місця роботи Страхувальника

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;
2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;
3. Копія наказу про звільнення з роботи із зазначенням причин звільнення завірена роботодавцем;
4. Копія договору страхування;
5. Копія всіх сторінок трудової книжки;
6. Довідка з фонду зайнятості про реєстрацію Страхувальника як безробітного;
7. Копія рішення про ліквідацію юридичної особи (роботодавця) або копію постанови суду про ліквідацію юридичної особи (роботодавця) у разі примусової ліквідації (для випадків втрати роботи в результаті ліквідації підприємства).

3

Перелік документів при настанні страхового випадку – При втраті телефону

1. Заява;
2. Копія паспорта, ІПН;
3. Копія Договору страхування;
4. Довідка з поліції, що підтверджує факт втрати телефону (при втраті / крадіжці такого);
5. Копії чека / гарантійного талона, підтверджуюча наявність такого майна у минулому.

4

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати ключів

1. Заява;
2. Копія паспорта, ІПН;
3. Копія Договору страхування;
4. Копії чеків, квитанцій на новопридбані замки, ключі, а також чеки на проведення робіт з їх заміни;

5

Перелік документів у разі смерті Страхувальника

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;
2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;
3. Копія свідоцтва про смерть (завіреного нотаріально);
4. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин) або інших органів, що були причетні до розслідування обставин смерті;
5. Копія договору страхування.
6. Копія довідок (виписок) про причину смерті від медичного закладу.

6

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі присвоєнні інвалідності

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;
2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;
3. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин);
4. Копія договору страхування.
5. Копія довідок (виписок) від медичного закладу.
6. Довідка МСЕК про присвоєння групи інвалідності.

7

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі травми або захворювання

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;
2. Копія паспорта та (1,2 стор. та прописка) і ІПН Страхувальника;
3. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин);
4. Копія договору страхування.
5. Копія виписки з медичної карти стаціонарного хворого, завірена підписом і печаткою медичної установи.
6. Результати досліджень, лікарських призначень, довідок, які підтверджують отримання тієї чи іншої травми або захворювання, зазначеного в умовах Договору страхування.

Не знайшли потрібної відповіді? Відвідайте наш  інформаційний центр.

Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами зручним
для вас способом

Написати нам