Страхування техніки. Як отримати страхову виплату швидко?

6 хв. 15 березня 2017
Страхування техніки. Як отримати страхову виплату швидко?

Як тебе не любити, гаджете мій?

А не любити – не можливо. Спробуйте на мить уявити ваш звичайний день без мобільного телефону. Прокидаєтесь ви зранку під дзвін старого будильника, під час сніданку слухаєте спів пташок за вікном – ніяких соціальних мереж. По дорозі на роботу потрапили в затори, але ж у вас важлива зустріч, як попередити про своє спізнення? Прибуваєте на кілька хвилин після того, як партнери покинули офіс, халепа. Пізніше розумієте, що не пам’ятаєте, чи вимкнули праску. Пів дня не знаходите собі місця. Нарешті їдете додому, а там – ще один сюрприз, виявляється, забули ключі від квартири. Терпіння, друже, терпіння…

Ми впевнені, що можна розповісти безліч історій, коли нас виручали мобільні девайси. І всі ми знаємо, як кардинально змінюється життя, коли загубиш, розіб’єш, або просто «ну чомуууу?» поламається мобільний телефон. Тоді виникає безліч питань: де знайти хороший сервісний центр з доступними цінами та гарантією якості. Словом, основна колізія електроніки 21 століття.

Знаходимо альтернативи. Пригадаймо, що під час покупки того чи іншого пристрою в більшості магазинів є можливість за незначну суму застрахувати телефон від різноманітних ризиків. Такий вибір – хороша альтернатива вищенаведеним історіям. Страхування техніки гарантує швидкий безкоштовний ремонт при поломці, або відшкодування вартості вашого пристрою у разі втрати/крадіжки чи неможливості ремонту. І все було б чудово, якби не одне «але»: часто, скориставшись такою послугою, ми просто не читаємо умов договору і коли трапляється страховий випадок, не знаємо куди звертатися, які потрібні документи, скільки часу це займе?

У межах партнерських програм «Страхування побутової техніки» спільно з гіпермаркетами техніки «Фокстрот», «Цитрус», «Територія Твоєї Техніки» та «5ОК» СК «Арсенал Страхування» пропонує декілька програм страхування на ваш вибір, в тому числі і від крадіжки.

Від чого можна застрахувати техніку:

- механічне пошкодження в тому числі падіння з висоти

- вплив рідини

- перепад напруги

- помилка виробника (тобто гарантійні випадки в пост гарантійний період).

- крадіжка та ін..

Що потрібно робити, щоб отримати відшкодування?

Якщо неприємність не оминула вас і одного дня ви опинилися з розбитим електронним девайсом в руках, то ось які кроки потрібно робити в першу чергу.

Крок 1. При настанні страхового випадку ви телефонуєте на гарячу лінію, зазначену в картці, яку отримали з договором страхування. Оператор фіксує випадок і надсилає заявку у сервісний центр. Сервісний центр інформує вас, куди принести техніку для діагностики та які для того необхідні документи.

Крок 2. В сервісному центрі ви залишає техніку і заповнює документи для страхової компанії.

Після діагностики сервісний центр в режимі онлайн відправляє документи і акт діагностики на узгодження в страхову компанію.

Якщо ремонт можливий, страхова компанія погоджує його, робить виплату сервісному центру за ремонт та повідомляє вас про це за допомогою СМС.

Якщо ремонт не можливий, страхова компанія погоджує діагностику, відправляє СМС про те, що ремонт неможливий і вам необхідно надати реквізити для отримання виплати. (реквізити можна відправити на електронну пошту, або вказати по телефону).

Діагностику робить сервісний центр та усі потрібні документи клієнт так само надає у сервісний центр.

Терміни виплати варіюються відповідно до специфіки кожного окремого випадку. Згідно з законом, після надання документів відводиться до 15 днів на розгляд та до 15 робочих днів на здійснення виплати, хоча на практики це в середньому 7-10 днів.

Документи, необхідні для отримання страхової виплати:

- Заява клієнта про настання страхового випадку.

- Копія паспорта та ідентифікаційного номера.

- Копія гарантійного талону, страхового договору та чека.

- Акт з сервісного центру, реквізити (в разі не рентабельності або неможливо ремонту).

Ну ось, тепер ви знаєте весь порядок дій та перелік необхідних документів у разі поломки техніки. Якщо чітко дотримуватись цих вказівок, то вже за кілька днів можна забути про всі негаразди і спокійно користуватися своїм гаджетом. А якщо і з’являться якісь питання, то сміливо телефонуйте на гарячу лінію СК «Арсенал Страхування» 0 800 60 44 53 і наші спеціалісти проконсультують вас.

CК «Арсенал Страхування» (arsenal-ic.ua) – компанія №1 на національному ринку серед страховиків з українським капіталом. Щодня компанія здійснює страхових виплат на суму понад 1 млн грн. Середній термін виплат по масовим збитків не перевищує 5-ти робочих днів.

Останні новини та статті