Вимоги до претендента:
- Досвід роботи в страховій компанії або фінансовій установі - 2 роки;
- вища освіта (економіка, фінанси, юриспруденція);
- ПК: MS Office, Інтернет, поштові програми, 1С;
- Уміння працювати з великими обсягами інформації;
- Навички ведення ефективних переговорів;
Особистісні якості: робота на результат, стресостійкість, мобільність, проактивна позиція, відповідальність, уважність.
Обов'язки:
- Розробка ефективної стратегії продажів і розвиток каналів продажів;
- Проведення переговорів з партнерами (клієнтами);
- Залучення нових клієнтів.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- Унікальну можливість для професійного розвитку і самореалізації;
- Цікаву роботу в великій та стабільній компанії;
- Конкурентоспроможну заробітну плату за результатами співбесіди;
- П`ятиденний графік роботи;
- Комфортні умови праці.